Luca Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Przy dużych obrotach to się zgodzę, że kolanko robi się czerwone, ale na wolnych obrotach nie powinno.Najprawdopodobniej przyczyną jest żle wyregulowany zapłon i rozrząd w mamencie, gdy jeszcze mieszanka w komorze się spala już zawór wydechowy zostaje otwarty i wylatuje taka płonąca mieszanka do wydechu. Wtedy kolanko jak najbardziej może się zaczerwienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Jeśli to przestawiony zapłon, to oprócz przegrzewania wydechu w tyłek dostają gniazda i zawory. W japońcach droga rzecz to wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 A może koleś wikosował w terenie ostro i zrobil zdiecie odrazy jak to sie nagrzało co koledzy :biggrin: bo jakiej filozofie wymyslacie :clap:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leho_13 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Ja wymyśliłem inną teorię ,że typ zobaczył taką jażeniówkę i dla picu zamontował zamiast kolanką i wrzucił na neta żeby się ludzie głowili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Ja tez mam czerwone a wina jest chyba wydech przelotowy nie sprawdziłem na orginale ale koleś z serwisu mówi że nie ma się czym przejmować prawie kazda yamaha na przlotówce jak dluzej postoi to sie robi czerwone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.