Skocz do zawartości

Firmowa koncowka wydechu.


Blessed1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy na forum. Duzo wczesniej czytalem forum ale teraz po paru dniach poszukiwan chcialby otrzymac konkretna odpowiedz (niby byly juz takie tematy ale nikt konkretnie nie rozwial watpliwosci.

 

Otoz, chcialbym kupic firmowa koncowke wydechu (tak do 2 tys.) Najlepiej firmy Bluflame do Hondy Hornet 600 -modelu 00-02. Jest to specjalny dedykowany specjalnie pod ten model tlumik. Czy jezeli go juz zaloze to czy bedzie potrzebna jakas jeszcze ingerencja w moto? Zaznaczam ze chce go kupic tylko dla walorow estetycznych i akustycznych. Nie zalezy mi zupelnie (przynjamniej na razie) na wzroscie mocy a juz na pewno nie na wzroscie spalania.

 

Jedni mowia ze nie trzeba nic robic (tak czytalem na brytyjskich forach horneta), inni ze trzeba regulowac gazniki (a to wiadomo prawie 200 w serwisie), a jeszcze inni ze trzeba zmienic dysze na dyno jet (co dla mnie jest bezsensu bo zwieksza spalanie , a mi wiecej mocy nie trzeba. (wiem ze tlumik przelotowy zwieksza ilosc powietrza w silniku i ze to i tamto, ale chyba taki bluflame czy yoshimura to nie jest pusta rura) :D Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do regulacji gaziorków to jeśli masz 2000zł a nowy sportowy komin to nie żałuj , tez słyszałem ,ze warto ten zabieg przeprowadzić , a pozatym ponoć jak źle dobierzesz komin to może pociągnąć za sobą szybsze zużycie silnika i zużycie oleju wzrośnie , ale z tym do fachowca prosze :D był kiedyś obszerny temat na forum o wydechach , sam chciałem coś w moim sprzecie pokombinować zeby był efekt akustyczny , ale dałem sobie spokój... bo złomu wsadzał nie będę , a na konkretny komin mnie nie stać bo takowy pewnie będzie kosztował tyle co 0,5 mojego sprzętu :notworthy: pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, ale czy istnieje wogole taka mozliwosc zeby zle dobrac komin? Jezeli taka firma jak Yoshi, mig, bluflame, akrapovic pisze ze jest do Horneta to chyba jest pod niego zrobiony, tudziez do niego dobrany. Nie mowie tu o montowaniu rury na wlasny rachunek. Z reszta po necie krazy artykul Pana ktory przejechal hornetem 50 tys. km i pisal ze ma sportowy wydech miga, w serwisie powiedzieli mu ze przy takiej eksploatacji jak do teraz przejedzie kolejne 50 tysi. Wiec jak to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni mowia ze nie trzeba nic robic (tak czytalem na brytyjskich forach horneta), inni ze trzeba regulowac gazniki

Tak na prawdę to póki nie założysz tego wydechu to się nie dowiesz i filozofowanie na forach nie ma sensu. Niektóre motocykle są fabrycznie dosyć bogato zestrojone, przez co po założeniu przelotowej końcówki nie wymagają żadnych regulacji, w niektórych regulacja sprowadza się jedynie do zabawy z iglicami, a w niektórych trzeba się bawić w rejetting itp. (zmiana dysz). Wszystko zależy, jak sprzęt na takim wydechu będzie się zachowywał.

(wiem ze tlumik przelotowy zwieksza ilosc powietrza w silniku i ze to i tamto, ale chyba taki bluflame czy yoshimura to nie jest pusta rura)

W większości właśnie jest, bo o to chodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...