Skocz do zawartości

WAL W ETZ 250 - przesowa sie wzdluz osi obrotu!!


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie-jak pociagne za wal od strony alteranatora to przesunie sie o 1mm?

bylo juz tak w zeszlym roku ale myslalem ze to mi sie wydaje i jezdzilem cale wakacje bez problemow... CO Z TYM ZROBIC? remat byl robiony w zeszlym roku

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz luźne gniazda łożysk w kadłubie albo czopy wału są luźne w łożyskach. Po wyjęciu simmeringu od strony alternatora powinno być widać co w czym się rusza. Osobiście nie jeździł bym na wale z luzem osiowym. Są rożne sposoby naprawy ( tylko nie punktowanie czy podobne historie) można użyć jakiegoś kleju lub jakiegoś preparatu – tyle że cieżko później będzie z demontażem. Z wytaczaniem gniazd w kadłubie a potem wpasowywanie jakiejś tulei bym się nie bawił. Ten kto to będzie robił może to spieprzyć , a nowy kadłub sporo kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sparadze... ale to lozyska sie sowaja w karterach-chyba napewno

dzwonilem juz do mego mechanika ktory mi to skaldal i powiedzial ze mam wpakowac te metalowe piersciennie co sa pomiedzy lozyskiem a simeringiem i tak skasuje luz i bedzie ok-mowil ze tak robi w krosowych KTM i wszystko gra

Co TY NA TO?

simringi da sie spokojnie wyjac i wlozyc od zewnatrz?-jakies rady co do matarzu?

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to jest najlepszy sposób. Chodzi o to że kadłub i wał się rozszerzają przy nagrzewaniu motocykla tyle że nie tak samo. Oryginalne niemieckie łożyska maja niewielki luz który się kasuje po nagrzaniu silnika. Nie wiem , ja bym wolał posadzić na jakimś kleju lub preparacie które są coraz szerzej dostępne właśnie przeznaczone do takich luźnych łożysk.

Co do simmering to po wyjęciu raczej nie będzie się już nadawał do dalszej eksploatacji. Możesz wyjąć simmering ale będziesz musiał założyć nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze stal i aluminium maja rozna rozszerzalnosc :D i wiem ze jak wydlubie simering to musze wpakowac nowy :D chodzi o to ze niechce rozbierac silnika.. a niewiem bo ety jeszcze nie rozpolawialem czy da sie wyjac simeringi bez rozkladania silnika tzn od zewnatrz?

POZDRAWIAM!

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema . Tak da sie wyjąc simeringi bez rozpolawiania silniczka a nawet da sie wyjac je tak zeby nie ulegly uszkodzeniu;-)).

 

P.S jesli masz silnik 250 ccm to pamietaj aby simering od strony sprzegla byl wlozony sprezynka w strone sprzegla ( tak jak w katalogu :D) )

 

na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...