mikolaj Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 witam to znow jamam swa suzi na miejscu1987 rokprzebieg 178000 kmmiala wymienione plynyuszczelniaczeswiecefiltryregulowane zawory i synchronizowane gaznikipo 2000km jakie zrobilem do anglipo ok 1500 km w deszczu zaczol nierowno pracowac tzn.nie chodzil na wszystkie cylindrypowyzej 4000 obrotow jechal rownopodojechaniu na miejsce wymienilem dzis swiece ,kable i fajkikable byly z 85r!twarde jak kamienielepsze to ze swiece kupione w polsce ..byly nie do tego silnikapo wymianie pali normalnie ale ma nierowna prace na wolnych obrotachdodaje gazu i sie minimalnie przydlawia przy ruszaniumoze ktorys z doswiadczonych kolegow cos poradziz gory dziekujepozdawiamps.bierze 1l oleju 10 w 40 na tysiac km czy to mozliwe przy tym motocyklu? :) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Miałem podobne objawy, gdy walnęła mi jedna z cewek. Czy moto nie chodzi gorzej jak sie nagrzeje? Możesz popsikać cewki jakimś spreayem kontaktowym ( pomaga na mikropęknięcia ). Zobacz czy któraś z cewek nie ma widocznych pęknięć. 1L. oleju na 1000 km przy tym przebiegu to chyba normalne. Moja YZF norma to 1 - 1,4 L na 1000 km. Pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Miałem podobne objawy, gdy walnęła mi jedna z cewek. Czy moto nie chodzi gorzej jak sie nagrzeje? Możesz popsikać cewki jakimś spreayem kontaktowym ( pomaga na mikropęknięcia ). Zobacz czy któraś z cewek nie ma widocznych pęknięć. 1L. oleju na 1000 km przy tym przebiegu to chyba normalne. Moja YZF norma to 1 - 1,4 L na 1000 km. Pozdrawiam :flesje:witamwymienialem kable wysokiego i nie zauwazylem uszkodzen zewnetrznych cewekjak sie nagrzeje ?nie zwrocilem uwagisugerujesz cosik z luzem nza zaworach?moze zaobserwuje jutrona razie dziekido jutra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Z luzem zaworowym nic nie sugeruje, po prostu gdy miałem uszkodzoną cewkę silnik gorzej pracował na niższycz obrotach jak był rozgrzany lub było wilgotne powietrze. Wydaje mi się, że u ciebie jest coś z elektryką, może jest jakieś przebicie. Ściąg zbiornik i odpal go w ciemnym garażu, zobacz czy gdzieś nie pojawia się iskra ( zobacz też na cewkach). Może się mylę, ale nie ma dużo roboty. Pozdrawiam. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Kilka uwag i pytanie.Jezeli kable byly z 85r to rocznik twego motocykla jest 85, a nie 87.Jest rok mlodszy od mojego.Zuzycie oleju najprawdopodobniej wiaze sie ze stwardnialymi i wykruszonymi uszczelniaczami prowadnic zaworowych, choc pierscienie na zamkach tez sa pewnie luzne. W moim, ktory pewnie przejechal podobnie do twojego to byly 2 rzeczy ktore trzeba bylo wymienic.Czy oprucz synchronizacji gazniki byly czyszczone ?Bo jezeli nie to najprawdopodobniej albo dolega im brud w ukladzie wolnych obrotow, albo podcieka jeden z zaworkow iglicowych powodujac przylewanie gaznikow na wolnych obrotach.Sprawdz kolor swiec i to powinno cos wytlumaczyc - jak normalne czy jasne to przytkane wolne obroty jak czarne, lub jedna / dwie czarne to leje zaworek. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Kilka uwag i pytanie.Jezeli kable byly z 85r to rocznik twego motocykla jest 85, a nie 87.Jest rok mlodszy od mojego.Zuzycie oleju najprawdopodobniej wiaze sie ze stwardnialymi i wykruszonymi uszczelniaczami prowadnic zaworowych, choc pierscienie na zamkach tez sa pewnie luzne. W moim, ktory pewnie przejechal podobnie do twojego to byly 2 rzeczy ktore trzeba bylo wymienic.Czy oprucz synchronizacji gazniki byly czyszczone ?Bo jezeli nie to najprawdopodobniej albo dolega im brud w ukladzie wolnych obrotow, albo podcieka jeden z zaworkow iglicowych powodujac przylewanie gaznikow na wolnych obrotach.Sprawdz kolor swiec i to powinno cos wytlumaczyc - jak normalne czy jasne to przytkane wolne obroty jak czarne, lub jedna / dwie czarne to leje zaworek. Adam M.witm kable sa z 85 nawet sobie jeden zachowalemcewki sprawdzenie byly czyszczone gaznikiwiesz uszczelniacze sa nowe wiec zostaja pierscienie..znalazlem juz ktory nie chodzi stara metoda dotyku..rur po odpaleniu1 nie nagrzewa sie tak jak pozostale reszta taka sama a 1 chlodnawy przy nichta nierowna praca objawila sie po 1500 kmi jest upierdliwazastosuje sie i w sobote rozbiore gaznikipytanie do ciebie mam zamierzam przy tym zuzyciu wlasnie dolac samochodowegolalem jak pisalo 10 w 40 motocyklowy bylale bierze duzo a 4 litry 10w 40 samochodowego mam za 7 £ tyle kosztuje litr motocyklowegomyslisz ze klasa SL bedzie dobra?z 50 gorzej w tanich tusa porownywalne za litr jak motocyklowypozdrawiam mikolaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Postaraj sie znalezc warsztat z dobra myjka do gaznikow i zanies im rozebrane gazniki do wymycia.Moze byc to myjka chemiczna lub ultradzwiekowa, nie ma znaczenia.Obejrzyj dokladnie, albo niech oni to zrobia twoje zaworki iglicowe, moze ktorys trzeba wymienic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Postaraj sie znalezc warsztat z dobra myjka do gaznikow i zanies im rozebrane gazniki do wymycia.Moze byc to myjka chemiczna lub ultradzwiekowa, nie ma znaczenia.Obejrzyj dokladnie, albo niech oni to zrobia twoje zaworki iglicowe, moze ktorys trzeba wymienic. Adam M.uczynie tak jak radzisz .mam gdzies lupe..a myjki poszukam juz jutro zeby w sobote nie dreptac za duzodziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.