Skocz do zawartości

nierowna praca silnika gsx 1100


mikolaj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

to znow ja

mam swa suzi na miejscu

1987 rok

przebieg 178000 km

miala wymienione plyny

uszczelniacze

swiece

filtry

regulowane zawory i synchronizowane gazniki

po 2000km jakie zrobilem do angli

po ok 1500 km w deszczu zaczol nierowno pracowac tzn.nie chodzil na wszystkie cylindry

powyzej 4000 obrotow jechal rowno

podojechaniu na miejsce wymienilem dzis swiece ,kable i fajki

kable byly z 85r!twarde jak kamienie

lepsze to ze swiece kupione w polsce ..byly nie do tego silnika

po wymianie pali normalnie ale ma nierowna prace na wolnych obrotach

dodaje gazu i sie minimalnie przydlawia przy ruszaniu

moze ktorys z doswiadczonych kolegow cos poradzi

z gory dziekuje

pozdawiam

ps.bierze 1l oleju 10 w 40 na tysiac km czy to mozliwe przy tym motocyklu?

:) :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, gdy walnęła mi jedna z cewek. Czy moto nie chodzi gorzej jak sie nagrzeje? Możesz popsikać cewki jakimś spreayem kontaktowym ( pomaga na mikropęknięcia ). Zobacz czy któraś z cewek nie ma widocznych pęknięć. 1L. oleju na 1000 km przy tym przebiegu to chyba normalne. Moja YZF norma to 1 - 1,4 L na 1000 km. Pozdrawiam :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, gdy walnęła mi jedna z cewek. Czy moto nie chodzi gorzej jak sie nagrzeje? Możesz popsikać cewki jakimś spreayem kontaktowym ( pomaga na mikropęknięcia ). Zobacz czy któraś z cewek nie ma widocznych pęknięć. 1L. oleju na 1000 km przy tym przebiegu to chyba normalne. Moja YZF norma to 1 - 1,4 L na 1000 km. Pozdrawiam :flesje:

witam

wymienialem kable wysokiego i nie zauwazylem uszkodzen zewnetrznych cewek

jak sie nagrzeje ?nie zwrocilem uwagi

sugerujesz cosik z luzem nza zaworach?

moze

zaobserwuje jutro

na razie dzieki

do jutra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z luzem zaworowym nic nie sugeruje, po prostu gdy miałem uszkodzoną cewkę silnik gorzej pracował na niższycz obrotach jak był rozgrzany lub było wilgotne powietrze. Wydaje mi się, że u ciebie jest coś z elektryką, może jest jakieś przebicie. Ściąg zbiornik i odpal go w ciemnym garażu, zobacz czy gdzieś nie pojawia się iskra ( zobacz też na cewkach). Może się mylę, ale nie ma dużo roboty. Pozdrawiam. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag i pytanie.

Jezeli kable byly z 85r to rocznik twego motocykla jest 85, a nie 87.

Jest rok mlodszy od mojego.

Zuzycie oleju najprawdopodobniej wiaze sie ze stwardnialymi i wykruszonymi uszczelniaczami prowadnic zaworowych, choc pierscienie na zamkach tez sa pewnie luzne. W moim, ktory pewnie przejechal podobnie do twojego to byly 2 rzeczy ktore trzeba bylo wymienic.

Czy oprucz synchronizacji gazniki byly czyszczone ?

Bo jezeli nie to najprawdopodobniej albo dolega im brud w ukladzie wolnych obrotow, albo podcieka jeden z zaworkow iglicowych powodujac przylewanie gaznikow na wolnych obrotach.

Sprawdz kolor swiec i to powinno cos wytlumaczyc - jak normalne czy jasne to przytkane wolne obroty jak czarne, lub jedna / dwie czarne to leje zaworek.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag i pytanie.

Jezeli kable byly z 85r to rocznik twego motocykla jest 85, a nie 87.

Jest rok mlodszy od mojego.

Zuzycie oleju najprawdopodobniej wiaze sie ze stwardnialymi i wykruszonymi uszczelniaczami prowadnic zaworowych, choc pierscienie na zamkach tez sa pewnie luzne. W moim, ktory pewnie przejechal podobnie do twojego to byly 2 rzeczy ktore trzeba bylo wymienic.

Czy oprucz synchronizacji gazniki byly czyszczone ?

Bo jezeli nie to najprawdopodobniej albo dolega im brud w ukladzie wolnych obrotow, albo podcieka jeden z zaworkow iglicowych powodujac przylewanie gaznikow na wolnych obrotach.

Sprawdz kolor swiec i to powinno cos wytlumaczyc - jak normalne czy jasne to przytkane wolne obroty jak czarne, lub jedna / dwie czarne to leje zaworek.

 

Adam M.

witm

kable sa z 85 nawet sobie jeden zachowalem

cewki sprawdze

nie byly czyszczone gazniki

wiesz uszczelniacze sa nowe wiec zostaja pierscienie..

znalazlem juz ktory nie chodzi stara metoda dotyku..rur po odpaleniu

1 nie nagrzewa sie tak jak pozostale

reszta taka sama a 1 chlodnawy przy nich

ta nierowna praca objawila sie po 1500 km

i jest upierdliwa

zastosuje sie i w sobote rozbiore gazniki

pytanie do ciebie mam zamierzam przy tym zuzyciu wlasnie dolac samochodowego

lalem jak pisalo 10 w 40

motocyklowy byl

ale bierze duzo a 4 litry 10w 40 samochodowego mam za 7 £ tyle kosztuje litr motocyklowego

myslisz ze klasa SL bedzie dobra?

z 50 gorzej w tanich tu

sa porownywalne za litr jak motocyklowy

pozdrawiam mikolaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj sie znalezc warsztat z dobra myjka do gaznikow i zanies im rozebrane gazniki do wymycia.

Moze byc to myjka chemiczna lub ultradzwiekowa, nie ma znaczenia.

Obejrzyj dokladnie, albo niech oni to zrobia twoje zaworki iglicowe, moze ktorys trzeba wymienic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj sie znalezc warsztat z dobra myjka do gaznikow i zanies im rozebrane gazniki do wymycia.

Moze byc to myjka chemiczna lub ultradzwiekowa, nie ma znaczenia.

Obejrzyj dokladnie, albo niech oni to zrobia twoje zaworki iglicowe, moze ktorys trzeba wymienic.

 

Adam M.

uczynie tak jak radzisz .mam gdzies lupe..

a myjki poszukam juz jutro zeby w sobote nie dreptac za duzo

dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...