bartekl Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) witam, uzylem szukajki ale bez rezultatow. Zlalem stary plyn, przeplukalem chlodnice woda.Umylem zbiorniczek wyrownawczy. Wlalem nowy plyn (koncetrat 1:1 do chlodnic i silnikow alu - dokladnie wymieszalem)Wlalem pod korek - nie cale 2litry.Przed wlaczeniem silnika, popiescilem troche glowna szeroka rure, wybomblowalem niewielkie ilosci powietrza. Odpalilem silnik na otwartym korku.Pochodzil chwile (przy delikatnym wkrecaniu na obroty, plyn wyraznie byl zasysany przy odpuszczeniu "wracal" pod korek. .... Pochodzil sobie tak ok 2. min zakrecilem korekodpalilem ponownie silnik.po kilku minutach spod korka zaczelo parowac oraz smierdziec spalenizna jednak smierdzenie zwalam na resztki plynu, ktore wsiakly w gabke, ktora obklejona jest na kraedziach chlodnica. W zbiorniczku wyrownawczym nadal sucho (?) Co jest nie tak ? Na dzisiaj sobie temat odpuscilem, co powienienm zrobic jutro ? :) Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc Edytowane 3 Czerwca 2006 przez bartekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Wszystko jest wporzo po prostu uzupelnij plyn ponownie. Zeby pozbyc sie wszystkiego powietrza silnik musi troche dluzej popracowac POZDRO :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) Wszystko jest wporzo po prostu uzupelnij plyn ponownie. Zeby pozbyc sie wszystkiego powietrza silnik musi troche dluzej popracowac POZDRO :) dluzej popracowac na otwartym czy zamknietym korku ? :flesje:plyn w chlodnicy caly czas jest pod korkiem (nie ma jak dolac:) )czy mam go dolac bezposrednio zbiorniczka wyrownawczego ? wydawalo mi sie ze on sam przeleje sie do zbiorniczka. poza tym zaniepokoilo mnie to parowanie spod korka.no i mam wrazenie ze silnik szybciej sie nagrzewa. pozdrawiam Edytowane 3 Czerwca 2006 przez bartekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 - Na zamkniętym - dolać bezpośrednio do zbiorniczka kompensacyjnego Podczas nagrzewania sprzęta cała chłodnica była ciepła/gorąca ? Pozdrawiam. Ps. Ostrożnie z otwieraniem korka chłodnicy przy mocno nagrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 dluzej popracowac na otwartym czy zamknietym korku ? :flesje:plyn w chlodnicy caly czas jest pod korkiem (nie ma jak dolac:) )czy mam go dolac bezposrednio zbiorniczka wyrownawczego ? wydawalo mi sie ze on sam przeleje sie do zbiorniczka. poza tym zaniepokoilo mnie to parowanie spod korka.no i mam wrazenie ze silnik szybciej sie nagrzewa. pozdrawiamKorek zakrecasz. Plyn dolewasz do zbiorniczka z ktorego jest plyn pobierany do ukladu chlodzenia. Jezeli wylalo Ci sie na owa gabke to normalne ze bedzie parowalo :flesje: Z tym nagrzewaniem to chyba jednak wrazenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) ok, jutro tak zrobie.niestety nie sprawdzalem cieploty chlodnicy.z korkiem oczywiscie uwazam kardan - parowalo na 100% spod korka a nie gabki :)gabka smierdziala - ale nie potrzebnie o tym napisalem - widze, ze to tylko wprowadza dezinformacje :flesje: Edytowane 3 Czerwca 2006 przez bartekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) ok, jutro tak zrobie.niestety nie sprawdzalem cieploty chlodnicy.z korkiem oczywiscie uwazam kardan - parowalo na 100% spod korka a nie gabki :flesje:gabka smierdziala - ale nie potrzebnie o tym napisalem - widze, ze to tylko wprowadza dezinformacje :flesje:Wlasnie mialem Ci napisac o korku zebys uwazal :) Jezeli parowanie nie ustanie to sprawdz uszczelke pod korkiem:-) Edytowane 3 Czerwca 2006 przez kardan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Wlasnie mialem Ci napisac o korku :) Jezeli parowanie nie ustanie to sprawdz uszczelke pod korkiem:-) uszczelka jest w porzadku. temat, zamykamy do jutra :flesje:jesli nadal bede obserowal dziwne zjawiska zapachowo/optyczne na pewno nie omieszkam prosic o dalsza pomoc :flesje: za dotychczasowa dziekuje & do jutra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ??? Czy poczekałeś aż silnik się na tyle rozgrzeje żę włączy się termostat ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 a co moze byc przyczyna ze plyn nie wraca ze zbiorniczka wyrownawczego do chlodnicy ?? i w owej chlodnicy nawet na goracym silniku cisnienia albo nie ma wcale albo jest znikome Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) witam, zastosowalem sie do porad i nadal to samo. pochodzil przez ok 8min, spod korka znowu zaczal parowac plyn (na co swiadkiem jest foks, ktory parkuje w tym samym garazu co ja:) ) silnik napewno sie zagrzal - dalo sie odczuc wysoka temperature w okolicy motocykla :)wiatrak nadal nawet nie drgnal. niestety mam zdemontowane zegary, wiec nie widzialem jaka jest temperatura silnika.jednak moj dupo-czujnik wskazuje na to ze sprzet nagrzewal sie bardziej niz zwykle ! chlodnica rozgrzana na calej swojej powierzchni. gruba rura od chlodnicy, po wylaczeniu silnika byla twarda jak kamien (wskazuje to na znaczny wzrot cisnienia w ukladzie) Edytowane 4 Czerwca 2006 przez bartekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 nie wiem jak jest w R6 ale ogolnie to powinno sie to robic tak:-zlewasz stary plyn-nalewasz do chlodnicy na maxa (czasem tez w okolicy pompy lub obudowy termostatu jest odpowietrznik ktory trzeba odkrecic i poczekac az poplynie nim plyn)-zakrecasz korek -uzupelniasz poziom w zbiorniku wyrownawczym i musi chodzic!no chyba ze masz termostat zepsuty(lub zaworek w korku)A wiatrak chlodnicy to najpewneij jest sprawdzic sam w sobie czy wogole jest sprawny, bo dosc czesto uszkodzona jest czujka lub sam silnik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Popatrz dobrze czy nie ma tego odpowietrznika bo moze zrobila sie poduszka powietrzna :flesje: stad duze cisnienie w ukladzie. Nie ma pelnego obiegu chlodziwa i moto sie grzeje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 zdaje sie ze zle odpowietrzylem uklad za pierwszym razem,odpowietrzylem skurwiela raz jeszcze i wsio gitarka :flesje: pozdrowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki89 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 również mam ten sam problem mógłby ktoś napisać jak odpowietrzyć układ chłodniczy w R6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.