Skocz do zawartości

Tuning Jawy 50 SPORT


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja niechce wyciskać derastycznych mocy. Ja chce przyrost żędu 0,8KM-1,2KM i nic więcej. Potrzebne mi to bo moto będe trzymałw domu na wsi a tam są góry. I niechce go pchać pod góre tylko jakoś sie wdrapać. Niepiszcie mi zmianie żebatki bo niechce tracić na v-max'ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi właśnie niechodzi o to żeby zmieniać żebatke żebym miał wtedy krótsze przełożenie, tylko zrobić coś przy silniku. A tak w ogóle jak bym dał jakąś tam zębatke (żeby mieć lepszego kopa i na teren) ile strace na prędkości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niechce wyciskać derastycznych mocy. Ja chce przyrost żędu 0,8KM-1,2KM i nic więcej. Potrzebne mi  to bo moto będe trzymałw domu na wsi a tam są góry. I niechce go pchać pod góre tylko jakoś sie wdrapać. Niepiszcie mi zmianie żebatki bo niechce tracić na v-max'ie.

 

Nie martw sie ze ci nie podjedzie. Ja swoja kiedys podjechalem pod dosyc stroma gorke we trzech 8O i wcale nie bylo tak zle (co prawda na 1. biegu ale jednak podjechalem :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już nawet niemam wątpliwości jak wczoraj (w niedziele) zobaczyłem dwa simsony które wprdapały sie pod zajebistą góre ( stromai ma ok 1km). Ale musieli sie zaczymać na koniec żeby silniki wystygły troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...