ukasz Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 Jestem w tragicznej sytuacji:P Ecia padła i nie mam najmniejszego pojęcia co zrobić.Dzisiaj jeździłem trochę, początkowow motocykl spisywał się normalnie, potem zaczęło nim szarpać - nagłe spadki i skoki mocy, przy okazji zdażały się jeszcze strzały w tłumik. Do domu nie dojechałem, bo te szarpania były coraz częstsze aż w końcy Ecia zakrztusiła się i zgasła. Potem udało mi się ją jeszcze uruchomić, ale przejechałem góra kilkadziesiąt metrów, po czym padła na dobre. Zmieniłem świecę i fajkę ale to nic nie dało. Jak przez troche czasu sprzęta nie ruszać to może na kilka sekund odpalić, ale strzela w tlumik. Ponadto gdy zbliżyłem głowę do cylindra a ręką poruszyłem wajhę kickstartera to dało się słyszeć cichy syk, jakby ulatującego powietrza gdzieś z okolic cylindra - czy to oznacza że stracił szczelność?Jeżeli wiecie co to może być i jak to naprawić to piszcie, błagam, bo jestem naprawdę załamany :cry: :cry: :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 Może być całkiem prosta sprawa. Kiedyś po zimie miałam podobnie. Zlej CAŁE paliwo ze zbiornika i układu. Wlej nowe. Możesz dla pewności przed rozruchem psiknąć autostartem. U mnie zadziałało - a zanim to zrobiłam miałam juz wizję remontu silnika :DPo prostu motocykl stał przez zimę i oddzieliła się woda od paliwa. Na początku jeżdziłam i było ok, ale potem, jak było mało paliwa i zaczęło brać z dołu to poszła woda i były takie objawy jak u Ciebie. Krztusił się, kaszlał, gasł, strzelał, syczał a potem to juz nawet nic nie chciał gadać :DSpróbuj, może to coś da. A jak nie to sorki za mądrowanie - w końcu tylko baba jestem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Czesc,sprawdz gaznik, mowiles ze swiete wymieniles, proponuje bosch w3ac, lub lepiej NGH b7hs lub b8hs zalerzy czy 250 czy 150. jak to nie to sprawdz tlok, mozesz odkrecic kolanki i swiece, i patrz przez otwor wydechu w cylindrze jak wyglada tlok i pierscienie, potrzebna bedzie latarka. jak wyglada ok to nie wiem. ale ja mialem podobnie w wsce kiedys, odkrecilem kolanko i patrze pierscieni nie ma i dziura w tloku!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 10 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Dzięki za rady :DZosiu: w zdążyłem juz dwa razy zbiornik osuszyć w ciagu minionych dwóch miesiecy (znaczy się wyjeździłem a nie wylałem :D) - więc z benzyną jest raczej ok - ale dzięki :D Słyszałem też, ze takie objawy mogą występować gdy utonie pływak w gaźniku i mieszanka jest za uboga? W każdym razie przyjrzę się najpierw gaźnikowi, bo świecę i fajkę zmieniłem i nic nie dało.Pozdro. PS. Dziura w tłoku... brrr... to brzmi groźnie :D mam nadzieję, że to jednak gaźnik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 no i tez przepatrz zaplon.Sprawdz przerwe i styki.A co do swiec jak napisal kiwigips "proponuje bosch w3ac, lub lepiej NGH b7hs lub b8hs " to ja sie z tym nie zgodze.Te swiece niesa zabardzo odporne na olej.Sam uzywam Iskre 95-taka jak do malucha.Uwazam ze jest najlepsza do Etki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 11 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2003 Czesc borys, nie wiem ale u mnie iskry dlugo nie jada. na pierwszej przejazdzce to ciagnie ale juz na drugiej slabo. natomiast na bosc lepiej jezdzila. a swiece to powinienes urzywac z odpowiednia cieploscia. jak taka urzywasz to dobrze, akurat nie wiem jaki to ma byc numerek na swiecy iskry. rozne sa skutki nie odpowiednej cieplosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 11 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2003 hej ukasz!ja terz mam problem z etka.. qw mnie trafiaa ze sfoja sprubuj tak:-wykrec sfiece i nalej troche oleju do cylindra -obruc pare razy a potem wkrec swiece i obracajac walem za srybe na krzywce nasluchuj..-potem posprawdzaj zaplon i gaznik(rozbiez komore pywakowa)i...sprobuj zapalic Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 11 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2003 Dzięki wszystkim :D Świecę kupiłem bosha, poprosiłem w sklepie o świecę do ETZ250, więc mam nadzieję że pani w sklepie dała mi odpowiednią :DJutro jadę znowu do garażu i będę siedział tak długo az naprawię. Zacznę chyba od gaźnika. YAGO: jak uda mi się naprawic sprzeta to się może tym razem zgadamy jakoś. Wyslę Ci smsa jak juz będę wiedział co i jak. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.