chojrak Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Mam taki problem ze na jednym garze swieca jest caly czas czarna i motocykl duzo pali:( pozostale 3 swiece sa ok. Wymienilem filtr powietrza, przeczyscilem gazniki(rozebralem i przedmuchalem powietrzem), sprawdzilem poziom plywakow, sprawdzilem kompresje na garach i wymienilem swiecie. Niby wszystko ok, ale skutek zaden. Wiec co dalej????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 A jaki to motorek, jaki ma przebieg i jaka jest różnica sprężania na poszczególnych garach? Zazwyczaj czarne świece są od jazdy na krótkich dystansach. Moim zdaniem przyczyna leży w tym że w cylinder ten albo zużył się szybciej niż pozostałe albo zużyły się na nim pierścienie. Jak moto wkręcisz na obroty to nie ma przypadkiem tak że jedna strona kopci bardziej od drugiej? Chyba że masz wydech 4w1 to nei zobaczysz. Możesz jeszcze spróbować zamienić świece i wtedy zobacz ,bo może ta jedna ma feler i nie daje dostatecznej iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Moze ci lac lekko jeden zaworek iglicowy.Jak masz taki problem i gazniki na wierzchu to stozki zaworkow trzeba obejrzec przez szklo powiekszajace - jak sa wygniecione to moga przeciekac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 (edytowane) Wiec tak, motocykl to honda cb seven fifty, przebieg licznikowy to 21 tys km, rok 94, nie wiem dokladnie jaka jest roznica kompresji na garach ogolnie wychodzilo 11KPa. Jedna strona kopci bardziej od drugiej(malo ale troche widac roznice) ale prawa, a ta swieca jest czarna w lewym garze. Swiece tez zmienialem i bylo tak samo. Edytowane 31 Maja 2006 przez chojrak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 No i co sie stalo jak przemieniles ?Inna swieca na tym samym garze jest czarna, czy ta swieca ktora byla czarna zostala czarna na innym garze ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ta czarna swieca zrobila sie biala(czyli kolor kawy z mlekiem) na innym garze, a ta biala sie zrobila czarna na tym felernym garze:( tym zaworkom sie przygladalem i wygladaly ok ale nie patrzalem przez lupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 a synchronizacja gazników? a dokładnie czy ten jeden nie odstaje?Pozdrawiam Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 synchronizacji nie robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 To jeszcze jeden manewr jaki możesz zrobić to zamień cewki zaplonowe żeby wykluczyć elektrykę. Bo może to cewka albo przewód zapłonowy. Moze to taki pomysł na pogranicy ale kombinować coś trzeba żeby wykluczyć powoli pewne teorie i namierzyć właściwą przyczynę. Coś mi się jeszcze przypomniało. Zużyciu mogły ulec także uszczelniacze zaworowe.Nie ubywa Ci za dużo oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 nie oleju duzo nie ubywa, a te cewki to sobie dowolnie mozna zmieniac ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Nie wiem jak to jest teraz w moim zygzaku bo tam nie zaglądałem ale jak miałem GSX600 to wiem że były takie same I ostatnia opcja to może być wkręt składu mieszanki. Wiem że nieodpowiednie jej wyregulowanie też to powoduje że świeca jest czarna niewypalona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 (edytowane) Najprostrza metoda sprawdzenia czy to jest elektryka jest sciagniecie fajki z trefnego gara na wolnych obrotach. Jezeli moto zareaguje tzn. spadna obroty bedzie to znaczylo ze elekt. jest ok. :bigrazz: Co do skladu mieszanki to zbyt bogata tez objawia sie "czarną swiecą" i wiekszym zuzyciem paliwa.POZDRO! Edytowane 31 Maja 2006 przez kardan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) Ta czarna swieca zrobila sie biala(czyli kolor kawy z mlekiem) na innym garze, a ta biala sie zrobila czarna na tym felernym garze:( tym zaworkom sie przygladalem i wygladaly ok ale nie patrzalem przez lupe No czyli ewidentnie ten jeden cylinder dostaje czegos za duzo.Czy nalot jest oleisty, czy suchy ?Jak zaworek ma obwodke w miejscu gdzie styka sie z gniazdem to jest zwykle po zawodach. Adam M. Edytowane 1 Czerwca 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 nalot jest suchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Czyli dostaje za duzo beznzyny. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.