pawelzz Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 witamja wolalbym kupic 250 chyba troche mniej wysilona a 4 biegi wystarczja :( wiem bo mialem, na 2 z gazu szla bez problemu na koło,a krecic rzeczywiscie trzeba na obrotach ale cos za cos , co do czesci to duzo teraz jest ogłoszen i chyba nie powinno byc problemu,ja mialem z ze zwykłym iskrownikiem ale podobno nowsze byly juz na elektronice i trudniej je bylo zatrzec, dla mnie 250 wystarczala mocy na pewno nie brakowało tyle ze ja przez 3 lata na niczym nie jezdzilem oprocz samochodow.jak ktos potrzebuje to mam ksiazke do CZ typ 516 po czesku i rosyjsku wszystko ladnie rozrysowane , a zdjecie mam ale 380hehhe ale na date to nie popatrzylem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 moja setka na na moto godzine dawanai ostro po gazie palła okoł 2,5 litra,co do kręcenia na obrotach to fakt ale od 6 tyś w zwyż naprawde można dać czadu i jeśli macie dobre zawieszenia no naprawde dobre motory i takim motorem naprawde trzeba troche potrenować żeby go opanować w 100% trzeba mieć kondycje jazda np. CR a CZ to zupełnie inna szkoła ale jeśli opanujecie CZ to pajcom którzy sie śmieją z takich maszyn bo mają KTM czy KAWY opadną ryje na ziemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 No to teraz ja odświeżam temat 8) Powiedzcie mi jak to jest z żywotnością takich CZ Crossów? Czy silniki są mocno wysilone tak jak w rasowych crossach że po 30 motogodzinach tłok do wymiany?To mnie najbardziej interesuje i byłbym wdzięczny za pomoc.Choć 3 dni temu sprzedałem Jawę 350 to wybrałbym chyba jednak CZ 125 a nie CZ 250 z tego co mówicie, ale może jeszcze jakieś rady co do tej kwestii? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Lucas przelatal caly sezon bez remontu po czym sprzedal motor i silnik byl nadal w dobrym stanie, a latal dosc duzo :( . Bierz Cz 516 (125cc). Ona ma 6 biegow i nie duzo mniejsza moc od 250cc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Ja też polecam cZ 125. Suuperr sprzęt. Co do tłoków to jak jezdzisz zawodowo, trenujesz kilka godzin dziennie na torze i tylko gaz gaz to będzie tak jak mówisz. Ale jak kupujesz CZ do zabawy typu lasy pola i przejażdzki po torze to sezon ci wytrzyma jak nie więcej.http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=17686http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=21656http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=19216http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=16123http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=20022http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=4832http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=13034http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=100Tu masz chyba wszystkie linki do tematów o CZ CROSS na tym forum. Nie zwracaj uwagi na niektórych wypowiedzi typu "kolega, kolegi...." bo moim zdaniem to nie są kompetentne wypowiedzi no chyba, że naprawde ktoś trafił na padake.www.czforum.er.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Ja mam Cz-te 125 model 516, jestem zadowolony.Na razie mialem tylko wymiane trybka od 6 biegu, jezdze nia po lesie, po łąkach, noi fakt ze nie ciagnie od samego dolu i niekturzy tego nie lubia no ale cuz , nie podoba ci sie to kup Yamaszke, od dołu ciagnie,jak pierwszy raz jechalem na wlasnej i na nowym ukladzie napedowym (hehe no fakt jeszcze nowy uklad napedowy wymienialem) to na poczatku nic , przekrecam manete bardziej a tu nagle takiego kopa dostaje motorek, fakt i na poczatku nie potrafilem jezdzic na czesi wolno, caly czas pałowałem strasznie, ale juz sie nauczylem, ktos kiedys napisal na tym forum ze na czcie nie da rady jezdzic sie wolno, jest w tym troche prawdy, ale ja juz potrafie nie zapierdzielac na łeb na szyje, wpadam do malego lasku, 3 i 4 trzymam sobie na obrotach juz tych ponad 6 tys, ale nie paluje do konca i prubuje nie zmieniac za czesto biegow, jezdze spokojnie na 3 albo na 4 , a jak dluzsza prosta to do 6 dochodze i predkosc tez nie miala, bez gogli jak jechalem to oczy mi łzawily. ale w moim egzemplarzu nie dziala ten myk jak tutaj opisywali ze na 2 manetke w dul i motor sam stawia kolo, u mnie nie ma szans, stawiam kolo ale tylko ze strzalem ze sprzegla, inaczej nie ma szans. Tu masz inne posty to sobie poczytaj :http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=16123http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=19216http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=20022http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=17686 Powinienes tu znalezc wszystko co bedzie cie interesowalo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.