Majak Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Witam. Mam nastepujacy problem w moim Derbi GPR 2004 R : jest duzy luz na wałku zdawczym ( czy jakos tak ) a objawia to sie tym , ze podczas odjecia gazu, a pozniej przy dodaniu, silnik kreci juz obroty, a koło zaskakuje po jakiejs sekundzie. Jest wtedy nieprzyjemne szarpienie, od tego wyciaga sie łancuch i wali w oslone np, przy zmianie biegów... Motor mial rozkrecany dekiel od strony sprzegla przez poprzedniego wlasciciela.... Co z tym zrobic ? Gdzie tkwi przyczyna ? Czy cos trzeba wymienic ? Prosze o pomoc i Pozdrawiam :biggrin: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 sproboj rozkrecic kosz sprzeglowy zobacz czy nie ma luzow lub masz juz lozyska wyjechane i przez to sie tak dzieje ma bicia juz wiec chyba silnik w poł:biggrin: sprawdz lozyska i wes zlap za walek i go poruszaj gora dol jak bedzie chodzic to masz walniete lozyska kosz kolo 35pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 ja bym obstawił, że coś jest najebane w skrzyni biegów, jak koles mówił że już coś tam rozkręcał i sprawdzał, to znaczy że jest tam jakiś syf.... ja proponuje rozebrac na pół silnik i sprawdzić czy tryby sa nie obrobione w miejscach zaczepienia, i czy wszystkie podkładki w skrzyni biegów sa na miejscu, pzdr.p.s. wałek zdawczy powinien miec troche luzu,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Ehh, ale ten motor ma 7 tys przebiegu, a tak sie zaczelo dziac po ok 3 tys, kupilem gdy mial 2,2 tys....Moze ten model tak ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 wałek nie powinien mieć luzu, może to wielowpust się wyrobił na zębatce ? nie ma tam w tylnej piascie tłumika drgań napędu (zębatka na gumach) ? w jakim stanie jest napęd ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Naped wlasnie zamawiam nowy no ten jest juz zuzyty.... Ten tłumik drgan zobaczem, przejade sie dzisiaj do serwisu zobaczymy co powiedzą :buttrock: czy to moglo sie stac od hamowania silnikiem , nawet w tak mlodym motocyklu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 tak jak najbardziej nawet cos z ta skrzynia moglo sie dziac nie tak lub poprostu zebatki i lancuch do wymiany ale 7 tys przebiegu i zebatki do wyrzucenia ja w mojej sedzie mialem zebatki nowe i moj jeźzil w błotach itd i nic sie nie dzialo dopiero po jakims czasie czyli z jakies 12 tys przebiegu rozciagnoł sie lancuch a zebaty byly ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.