Skocz do zawartości

Gaźnik od ETZ 150 do WSK 125 ?


X-Man
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nad tym zeby to wygladało i w miare chodzilo, a na tzw. odpier*** to sobie mozna robic ale napewno nie motor, takie jest moje zdanie!!

Pozatym kolega dwa posty wyzej mocno krzyczy ze z WSKi scigacza nie zrobi, moze i racja ale co to ma wspolnego z tematem! Kolega chce poprawic elastycznosc itp a nie chodzi mu o osiagi.....

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze nie wiem jak zamiescic artykuły Sałka o rasowaniu silnikow 2sowowych i o tuningu WSK i napisał ze przy normalnym tuningu mozna wyciagnac z WSK 125 moc rzedu 12-14KM bez utraty trwałosci silnika przy niewiele wiekszym spalaniu aa i taki przerobiony silnik dotrzymywał kroku junakom jawom i podobnym sprzetom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni rozumiem autora tematu. Tak jak ktoś już napisał, komora na środku gaźnika to duża zaleta ( jak stawiasz moto na bocznej stopce to ci wolne obroty nie wzrastają), pozatym regeneracja starego gaźnika jest dużo trudniejsza niż zakup gaźnika w dobrym stanie, i nikażdy lubi jak mu z gaźnika sika bęnzyną podczas przelewania. Jedyny problem to różnica średnic gardzieli (2 mm to nic ale przy 4 to sie można wachać) Pewną podpowiedzią sią zdławione silniki. Zakłada się w nich zwężkę za gaźnikiem (bardzo podobna sytuacja bo też zmiejsza sie średnica) ale jednocześnie zmienia sie dysze główną na mniejszą. Więc można przypuszczać że kolega X-man dobrze by zrobił eksperymentując trochę z dyszą główną co wcale nie oznacza że na oryginalnej dyszy silnik nie będzie poprawnie pracował.

szkoda ze nie wiem jak zamiescic artykuły Sałka o rasowaniu silnikow 2sowowych i o tuningu WSK i napisał ze przy normalnym tuningu mozna wyciagnac z WSK 125 moc rzedu 12-14KM bez utraty trwałosci silnika przy niewiele wiekszym spalaniu aa i taki przerobiony silnik dotrzymywał kroku junakom jawom i podobnym sprzetom

 

Zoltecek masz świetny pomysł. Można by umieścić na forum cały cykl artykułów o rasowaniu 2T i odsyłać do niego ludzi którzy myślą o tuningu. Bo przecież tam jest wszystko konkretnie opisane nawet na konkretnych przykładach. Myśle że sporo tematów znalazło by rozwiązanie.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...