wueska Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ja pierdykam... przystosowanie tego gaxnika do WSK to jakieś 20minut roboty;| Nadczym tu mysleć:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Nad tym zeby to wygladało i w miare chodzilo, a na tzw. odpier*** to sobie mozna robic ale napewno nie motor, takie jest moje zdanie!!Pozatym kolega dwa posty wyzej mocno krzyczy ze z WSKi scigacza nie zrobi, moze i racja ale co to ma wspolnego z tematem! Kolega chce poprawic elastycznosc itp a nie chodzi mu o osiagi..... Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 szkoda ze nie wiem jak zamiescic artykuły Sałka o rasowaniu silnikow 2sowowych i o tuningu WSK i napisał ze przy normalnym tuningu mozna wyciagnac z WSK 125 moc rzedu 12-14KM bez utraty trwałosci silnika przy niewiele wiekszym spalaniu aa i taki przerobiony silnik dotrzymywał kroku junakom jawom i podobnym sprzetom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ja również myśle o założeniu gaznika od ETZ 150 do SHL 175 o ile się nie myle średnica gardzieli pasuje 24mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 (edytowane) W pełni rozumiem autora tematu. Tak jak ktoś już napisał, komora na środku gaźnika to duża zaleta ( jak stawiasz moto na bocznej stopce to ci wolne obroty nie wzrastają), pozatym regeneracja starego gaźnika jest dużo trudniejsza niż zakup gaźnika w dobrym stanie, i nikażdy lubi jak mu z gaźnika sika bęnzyną podczas przelewania. Jedyny problem to różnica średnic gardzieli (2 mm to nic ale przy 4 to sie można wachać) Pewną podpowiedzią sią zdławione silniki. Zakłada się w nich zwężkę za gaźnikiem (bardzo podobna sytuacja bo też zmiejsza sie średnica) ale jednocześnie zmienia sie dysze główną na mniejszą. Więc można przypuszczać że kolega X-man dobrze by zrobił eksperymentując trochę z dyszą główną co wcale nie oznacza że na oryginalnej dyszy silnik nie będzie poprawnie pracował.szkoda ze nie wiem jak zamiescic artykuły Sałka o rasowaniu silnikow 2sowowych i o tuningu WSK i napisał ze przy normalnym tuningu mozna wyciagnac z WSK 125 moc rzedu 12-14KM bez utraty trwałosci silnika przy niewiele wiekszym spalaniu aa i taki przerobiony silnik dotrzymywał kroku junakom jawom i podobnym sprzetom Zoltecek masz świetny pomysł. Można by umieścić na forum cały cykl artykułów o rasowaniu 2T i odsyłać do niego ludzi którzy myślą o tuningu. Bo przecież tam jest wszystko konkretnie opisane nawet na konkretnych przykładach. Myśle że sporo tematów znalazło by rozwiązanie. Edytowane 26 Listopada 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Dobra... wspaniale...nalezy wytorzyć pierścień redukujący i tyle:] Nic wiecej nie nawojujecie w WSK 125 gdzie materiału jest mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 DOkladnie Wueska. Kazdy i tak po swojemu zrobi jak uwaza, niepotrzeba dyskutowac, wszystko co sie dalo wyzej jest opisane;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.