Arcer Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Mieszkasz daleko, więc nie będziesz pewnie tyle jechał do mnie, ale ja będę sprzedawał swoją NS-1 w połowie przyszłego sezonu (jak zrobię prawo jazdy). Rocznik 1996, kupiłem ją właśnie za 3500 zł. Niestety, nie była w bardzo dobrym stanie, w sumie włożyłem w jej odpicowanie jakieś 300 zł i jeszcze z 200 pewnie włożę. Ale na pewno nie będę sprzedawał za tyle, za ile kupiłem, tradycji musi stać się zadość i cena wywoławcza będzie znacznie wyższa :-). Ale za tę maszynę naprawdę opłaca się zapłacić spore pieniądze, po prostu odwdzięcza się bezawaryjnością.P.S. Nie liczyłbym na znalezienie tak taniej NS1 na wschodzie Polski, bo trafisz na minę. Ja miałem fart i okazała się jeszcze całkiem zdrowa (choć nieco zaniedbana) - ale tu, na wschodzie nawet za RG 80 wołają po 4000 zł :-/, więc bardziej opłaci się pojechać po okazję na zachód kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Witam,W Hondzie NS-1 wystepuja silniki takie jak w niektorych MBX-ach...Mialem silnik HD08 chl ciecza i HC 04 takze.Pojemnosc ta sama skrzynie te same..Jednak HC04 wieksza srednica mniejszy skok tloka...V max 135 km/h..2 tys na czerwonym polu(predkosc mierzona takze samochodem)..Wydech Sebring..Najlepszy glos jaki slyszalem w 2 suwie..nie wyl jak wsciekly ale pieknie brzmienie...Silnik HD08 coz...V max 90...inna budowa cylindra mniej kanalow i niestety moc mala(ok 9 km)... Nawet jak przrzucilem wydech ten Sebringa...Najmocniejsze(i chyba najlpesze) to wlasnie silniki HD 09(w mtxach) i HC 04(mbxy)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 a slyszales o silnikach DC-02E??? ja wlasnie mam cos takiego, a rok nski to 2000. moze ostatnie egzemplarze i to dlatego. o tym motorku na chwile obecna moglbym napisac cale wypracowanie, znam niemalze kazda srubke, choc niestety nie bralem sie jeszcze za dol silnika. na wszystko i tak przyjdzie pora :) :) :D jakby cos to wal na pw, choc moze niedlugo cos tam opisze jak znajde chwilke.a fotki nski: www.bikepics.com/members/magneto pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 HONDA NSR 50 Waga 98kg sucha /102 z plynami Spalanie -zalezy od pogody latem palila 3 teraz zamyka sie w 2-2.5Skrzynia biegow -4 biegi Osiagi 60 po odblokowaniu powinna isc 90<x Blokady -Zaplon , membrany , i cos pewnie jeszcze jest ale niewiadomo gdzie -tlumik raczej nie Stunt mozna na niej latac z nogami na ziemi -Cyrkle wheelie stoopie Stand up Zachowanie na drodze - w zakret wchodzi sie calkiem spoko minusem sa Waskie laki 2.75/17 3.00/18 Przeznaczenie -dla początkujacych styknie Ci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Honda Mtx 125 RG Najnowocześniejsza wersja Mtx 125. Nie ma zbyt dużo wspólnego z Mtx RI i RII. Nowa rama wykonana z profili aluminiowych. Oba zawiasy firmy Marzocchi, przód olejowo-gazowy, tył gazowy, oczywiście oba pełna regulacja.Silnik ma sporo wspólnego z tym od CRM i NSR i NS. Zawór wydechowy ATACK, do tego gaźnik Dellorto 26mm. Przedni hamulec z Hondy CRM i NSR. Plusy+Awaryjność - 0, jak na Honde przystało. Przez cały czas użytkowania nic nie musiałem robić. +Spalanie od 4-5 litrów. Wydaje mi się, że jak na sete to dobry wynik.+Stosunkowo elastyczny silnik.+26km.+V-max 130km/h.+Bardzo wygodny.+Wszechstronny.+Dzięki swojej dużej sylwetce jest łatwy w prowadzeniu we dwie osoby, nawet z bagażem.<<KLIK>>+Bardzo dobry przeni hamulec.+Przednie światło zasługuje na dużą pochwałę. Minusy-Dla fanów offroad duża masa. Foty Honda Mtx 125 RG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witaj, ja mam Honde NSr 125 i powiem ci tyle maszyna jest super, napewno nie zrobi wlascicielowi niemilej niespodzianki. A jezeli chodzi o parametry to: -Typ: dwusuwowy, chlodony ciecza -Pojemnosc: 124,8 ccm -rodzaj rozrzadu: membrana -Skok zawieszenia przod/tyl: 118/125 -Masa: 132 kg (sucha) -predkosc max: 140 km/h -naped: łancuch -wys. siodelka: 790mm :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.