Skocz do zawartości

honda vfr 750 rc36


Rekomendowane odpowiedzi

witam !! wszystkich !!!!

jestem nowym na forum i potrzebóje waszej pomocy!

 

:biggrin:

w ubiegłym roku zakupilem mój pierwszy wymażony motocykl, po małej stłuczce, jest to vfr-ka!

i mam mały problem , :icon_razz:

nie wiem jak wlać olej do teleskopów ,jaki i ile ???

prosze o pomoc !!!!!!!!!

i gdzie mogę dostać części używane do tego modelu ????

pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ,na początku witam kolejnego użytkownika VFR ,zajrzyj na stronke www.VFR-oc.pl to klub użytkowników VFR ,co do tego ile oleju masz wlać musisz podać dokładny model VFRki i rocznik ,używane częsci znajdziesz w giełdach dosyć często na allegro ,musisz sie liczyć że nie są tanie .

 

PzDR seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego ile oleju masz wlać musisz podać dokładny model VFRki i rocznik ,

Dobrze jest też wiedzieć na jaki rynek był zrobiony motocykl. W RC36/I jest różnica w ilości oleju w maszynach na rynek amerykański i kanadyjski/europejski. W RC24, RC36/II, RC46 nie było różnic. Dlatego właśnie, jak mówi seba, ważny jest model, rocznik, a w przypadku RC36/I rynek, na który została wyprodukowana.

 

No i oczywiście też zapraszam na: http://www.vfr-oc.pl

Edytowane przez Vlaad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:

Hej ,na początku witam kolejnego użytkownika VFR ,zajrzyj na stronke www.VFR-oc.pl to klub użytkowników VFR ,co do tego ile oleju masz wlać musisz podać dokładny model VFRki i rocznik ,używane częsci znajdziesz w giełdach dosyć często na allegro ,musisz sie liczyć że nie są tanie .

 

PzDR seba

 

Witam !!!

dzieki za miłe przywitanie i odpowiedż w sprawie mojej maszynki :D

dane motoru RC36 z 94 roku, może wiesz ile tego oleju trzeba i jak go uzupełnić ?

co do części to już sie troche przekonałem, bo już trochę kupiłem :D

ale ... czego się nie robi dla przyjemności !!!!!!!!!!! :)

brakuje mi jeszcze rury nośnej bo jest delikatnie zgięta, dałem ją do prostowania

ale co się okazało to jakiś kolo !!! musiał ścisnąć ją wcześniej w imadle albo szlag wie w czym!!

i nie ma sensu prostować bo i tak będzie lał.

no ale co zrobisz niektórzy najpierw robią a dopiero pużniej myślą :(

I jeszcze mi brakuje plastików bocznych tych górnych koło leflektora.

h.. mnie trafia bo mam już swoją maszynkę a nie mogę jeszcze jeżdzić :D POZDRO...!!!!!!!!!

 

Dobrze jest też wiedzieć na jaki rynek był zrobiony motocykl. W RC36/I jest różnica w ilości oleju w maszynach na rynek amerykański i kanadyjski/europejski. W RC24, RC36/II, RC46 nie było różnic. Dlatego właśnie, jak mówi seba, ważny jest model, rocznik, a w przypadku RC36/I rynek, na który została wyprodukowana.

 

No i oczywiście też zapraszam na: http://www.vfr-oc.pl

 

MOTOCYKL BYŁ ZROBIONY NA RYNEK EUROPEJSKI I JEST Z ROKU 94 .

DZIEKI ZA POMOC !!!!!!!! POZDRO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze odczytałem z moich zasobów to powinienes nalać po 412cm3 do każdej lagi ,co do tych czesci to szukaj na allegro ostatnio sie dużo pokazało.Jak coś to pisz smiało czy to na GG czy na 4um VFR-OC.

 

 

PzDr seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...