majkelpl Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Poza tym ........... to rzezba w miekim materiale :) Ani to mocy nie da ani niczego innego.Jak motor zle chodzi to wystarczy tylko gazniki wyregulowac i juz a tak to wydawanie kasy na zbedne dodatki.Temat wilekrotnie poruszany i nawet Adam M. sie wypowiadal ze to szkoda zachodu dla zadnego efektu Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Orange moge Cię prosić o manuala Polskiego do DS 1100?Na "[email protected]" Poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maknowak Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam,Zostałem szczęśliwym posiadaczem używanego bagażnika (tylnego) do Drag Stara Classica. Jest to oryginalny produkt YamahyNiestety nie mam możliwości podejrzenia u nikogo sposobu w jaki się go montuje od strony siedzenia pasażera, tzn, czy uchwyt bagażnika jest montowany bezpośrednio na błotniku, a powyżej są montowane tuleje dystansowe od siedzenia, czy uchwyt bagażnika jest montowany nad tulejami. Z moich spostrzeżeń wynika że w drugim przypadku bagażnik może nie być stabilny, natomiast w pierwszym, taki sposób mocowania, grozi porysowaniem błotnika.Posiadaczy bagażników proszę o radę. Z góry dziękuję.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Witam,Zostałem szczęśliwym posiadaczem używanego bagażnika (tylnego) do Drag Stara Classica. Jest to oryginalny produkt YamahyNiestety nie mam możliwości podejrzenia u nikogo sposobu w jaki się go montuje od strony siedzenia pasażera, tzn, czy uchwyt bagażnika jest montowany bezpośrednio na błotniku, a powyżej są montowane tuleje dystansowe od siedzenia, czy uchwyt bagażnika jest montowany nad tulejami. Z moich spostrzeżeń wynika że w drugim przypadku bagażnik może nie być stabilny, natomiast w pierwszym, taki sposób mocowania, grozi porysowaniem błotnika.Posiadaczy bagażników proszę o radę. Z góry dziękuję.Pozdrawiam. Ja mam podłożoną podkładkę filcową pod mocowanie bagażnika na to idzie mocowanie siedzenia , podkładka i nakrętka - to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Witam,Zostałem szczęśliwym posiadaczem używanego bagażnika (tylnego) do Drag Stara Classica. Jest to oryginalny produkt YamahyNiestety nie mam możliwości podejrzenia u nikogo sposobu w jaki się go montuje od strony siedzenia pasażera, tzn, czy uchwyt bagażnika jest montowany bezpośrednio na błotniku, a powyżej są montowane tuleje dystansowe od siedzenia, czy uchwyt bagażnika jest montowany nad tulejami. Z moich spostrzeżeń wynika że w drugim przypadku bagażnik może nie być stabilny, natomiast w pierwszym, taki sposób mocowania, grozi porysowaniem błotnika.Posiadaczy bagażników proszę o radę. Z góry dziękuję.Pozdrawiam.WitamW moim Dragu mam oryginalny bagażnik i z tego co widzę jest on położony na błotnik bez żadnych tulejek. dopiero na niego przychodzi mocowanie siodełka z jakimiś tulejkami.Te połączenie jest tak mocne że bagażnik nie ma prawa ruszyć się ani o jeden mm, dlatego nic mi się n ie rysuje. Jednak jeśli masz obawy to po prostu wytnij sobie z dętki uszczelkę o kształcie mocowania bagażnika i podłóż pomiędzy obie części i po sprawie.Jeśli zamocujesz go na tulejkach , czyli odsadzisz go od błotnika to napewno nie będzie aż taki stabilny. ale unikniesz styku obu części.Ja nie montowałem tego bagażnika. Jak kupiłem to już był w taki właśnie sposób zamontowany i nic nie będę zmieniał , bo nie widzę potrzeby.Pozdr. Porter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 (edytowane) czy w DS 1100 CLASSIC oryginalne risery trzymajace kierownice są mocowane do półki za pomocą śruby M12 ? wczoraj sprawdziłem jakim kluczem trzeba odkręcić nakrętkę od spodu i o dziwo była to 19-stka !!! czyli wg. tabel powinna tam byc sruba M14 generalnie nic nie rozumiem ... pozdrawiam Edytowane 17 Maja 2008 przez piotrpuzicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 WitamW moim Dragu mam oryginalny bagażnik i z tego co widzę jest on położony na błotnik bez żadnych tulejek. dopiero na niego przychodzi mocowanie siodełka z jakimiś tulejkami.Te połączenie jest tak mocne że bagażnik nie ma prawa ruszyć się ani o jeden mm, dlatego nic mi się n ie rysuje. Jednak jeśli masz obawy to po prostu wytnij sobie z dętki uszczelkę o kształcie mocowania bagażnika i podłóż pomiędzy obie części i po sprawie.Jeśli zamocujesz go na tulejkach , czyli odsadzisz go od błotnika to napewno nie będzie aż taki stabilny. ale unikniesz styku obu części.Ja nie montowałem tego bagażnika. Jak kupiłem to już był w taki właśnie sposób zamontowany i nic nie będę zmieniał , bo nie widzę potrzeby.Pozdr. Porter.U mnie jest oryginalna taka "uszczelka" właśnie, zabezpieczająca lakierowany błotnik przed tarciem baażnika czy innego czegoś. Fakt faktem że w stanie jest już marnym i prawdopodobnie z jakiejś gumy wytnę coś co ją zastąpi. pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Glos oddany. Jak na razie Czeta prowadzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Robimy co mozemy - glosujemy. Pozdro ja zagłosowałemale nie napiszę na kogo :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian00 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam, jestem jeszcze mlodym ujeżdzaczem Draga wiec siegam po podpowiedz starszych i bardziej doswiadczonych Drag Starowców.A mianowicie w moim Dragu podczas gwałtownego i szybkiego przyspieszania zaczyna mi drżeć pod tylkem tak jakby łańcuch (którego nie ma) i był za luźny ...!!! Czy tak to już jest czy w to w moim jest cos nie tak...!!!Może dlatego ze jest nowy??Pozdrawiam marian00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliusz55 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Bracia ! Założyłem techniczny temat w częsci Mechanika tego Forum.Dotyczy Draga, ale dla czystości tematów (mechaniczne do mechanicznych) właśnie tam. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7entry1220937 Dotyczy problemu z pompą paliwową a właściwie ze sterowaniem nią.Aha ! Przy okazji odkryłem , że Drag ma filtr paliwa!!! Manual nie wspomina o nim i o jego wymianie ani słowa. Pewnie w załozeni ma być na całe życie (motoru, nie Motonity). Prośba : kliknijcie z łaski swojej na podany wyżej temat związany z pompą !Pomocy bo nie jeżdżę ! A odpowiadając koledze powyżej, wg mojej wiedzy łańcuch jest i przenosi moment z wału na skrzynię. Osłania go duża blacha po lewej stonie. Przy lekko źle dobranym bieg i dużum odkręceniu manetki , hałasuje. PozdrawiamJuliusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitaM Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 A mianowicie w moim Dragu podczas gwałtownego i szybkiego przyspieszania zaczyna mi drżeć pod tylkem tak jakby łańcuch (którego nie ma) i był za luźny ...!!! Czy tak to już jest czy w to w moim jest cos nie tak...!!! U mnie, przy takich objawach, okazało się że jest walnięte łożysko w skrzyni biegów :banghead:Przy większych prędkościach też zaczynało drżeć :wink:Pita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian00 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 A odpowiadając koledze powyżej, wg mojej wiedzy łańcuch jest i przenosi moment z wału na skrzynię. Osłania go duża blacha po lewej stonie. Przy lekko źle dobranym bieg i dużum odkręceniu manetki , hałasuje. PozdrawiamJuliusz Miałem na myśli łańcuch napędowy... Ale dzieki...W poniadzialek umówie sie na przeglad to wszystko sie wyjaśni.....Pozdrawiam marian00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdal Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 :P Witajcie chciałem Wam zakomunikować że od piatku nas przybyło , kolega zakupił Drag Stara 1100 sprowadzonego ze stanów maszyna igła 2003 rok .I z tym rokiem mam pytanko czy jest możliwe że w 2003 roku w czerwcu produkowano model z 2004.Oclony został jako 2003 i z tego roku prawdopodobnie jest rama sprzedający podał rok 2004 i taki chyba występuje w numerze motocykla . Może ktoścoświe na ten temat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 W stanach to jest możliwe. U nas liczy się data produkcji, w USA tzw model year. W przypadku DS'a kolegi jest to zapewne maszyna wyprodukowana w 2003, ale wg standardów modelu 2004. W tym okresie była zmiana wydechu, tak więc ma to znaczenie n.p. przy kupnie nowych rurek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.