Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polerowałeś ręcznie czy mechanicznie? Opisz sam proces polerowania. Używałeś samej pasty czy najpierw zgrubnie papierem ściernym? Szmatką czy filcem?

Myślę, że opis przyda sie nie tylko mnie.

Pozdrawiam.

Merlin

 

moje rysy nie były bardzo głębokie dlatego polerowałem ręcznie samą pastą. Polerowałem ok 30-40 sek. a później polerka czystą szmatką. Efekty na prawde mnie zaskoczyły. W przypadku nie wystarczającego zadziałania proces powtarzałem. W sytuacjikiedy rysy są głębokie zalecane jest najpierw przeszlifowanie papierem wodnym (którego nawet kawałek chyba jest w zestawie) a później pastą - tej wersji niestety nie wypróbowałem.

 

Jeżeli ktoś z Was ma obawy i chce opracować najlepszą technikę, polecam zdobyc kawałek plexi, zrobić kilka róźnej głębokości rysek i do dzieła. Wtedy wszystko bedzie jasne :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżyk, jakiej marki kupiłeś risers ? Rozumiem że masz CLASSICA i Twoje problemy

naprawdę mnie trochę niepokoją. Może 3" były by lepsze ?

Z tego co wiem to osoby które zakładały taki sprzęt dały rade z długością linek i przewodów.

 

Z początku przymierzałem się do risers 4" z firmy HighwayHawk, ale prawdopodobnie zakupie z Kuryakyn-a.

Mam nadzieje ze w opisie jezeli jest przeznaczone do V-Star 1100 to bedzie pasowalo, a i cena barzdziej przyzwoita (ok. 120 USD a za HH chcą ok. 430 PLN)

 

Najzwyczajniej w swiecie nie mam ochoty na zmianę linek i kabli ! (może jeszcze nie dojrzałem do stalowego oplotu).

 

Ja kupiłem oryginalne Yamahy takie :

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-V-St...p3756.m20.l1116

 

i nawet je przykręcałem stad moje spostrzeżenia, o których wczesniej napisałem, mają 12cm wysokości.

Nie martwi mnie wymiana linek bo to są groszowe sprawy , do wymiany przewodów hamulcowych i tak sie przymierzam ale najbardziej martwi mnie ingerencja w instalacje elektryczną bo poprostu nie będę potrafił tego sam zrobić, muszę szukac pomocy u elektryka . Chyba że, jakims dziwnym trafem uda mi sie wyplesc z zakamarków i wydłużyc fabryczną instalacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem oryginalne Yamahy takie :

 

http://www.kuryakyn.com/onbike.asp?gn=1502...732_ob_m_ob.jpg

 

Dla mnie głównym powodem dla którego chce założyć risers, to zmiana pozycji kierowcy.

Przy dłuższej jeździe daje się odczuć pewien dyskomfort, a to naprawde moze pomóc !

Siedziałem juz na kilku motorkach z tym cudem i faktycznie pozycja jest bardziej wyprostowana i wygodna.

Mam nadzieje ze przy moich 183 cm krótsze risers dadzą pożądany efekt ...

 

pzdr

 

P.S ... dałeś za to 183 USD ????

Edytowane przez piotrpuzicki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz, te Twoje mają rozmiary:

... risers and upper clamp provide 2-1/4;" rise and 1-1/4;" pullback over the stock risers.

 

a te z Kuryakyn-a:

... risers provide approximately 1-1/2" of pull back & 1-3/4" to the rise of stock handlebars.

(tu jest link założonych chyba na DS: http://www.kuryakyn.com/onbike.asp?gn=1502...732_ob_m_ob.jpg

 

Dla mnie głównym powodem dla którego chce założyć risers, to zmiana pozycji kierowcy.

Przy dłuższej jeździe daje się odczuć pewien dyskomfort, a to naprawde moze pomóc !

Siedziałem juz na kilku motorkach z tym cudem i faktycznie pozycja jest bardziej wyprostowana i wygodna.

Mam nadzieje ze przy moich 183 cm krótsze risers dadzą pożądany efekt ...

 

pzdr

 

P.S ... dałeś za to 183 USD ????

 

Więc te, ktore chcesz kupic to w zasadzie nie sa dużo dłuższe od oryginałów ale za to wygięte do tyłu co pozwala przyjąc pozycje bardziej wyprostowaną . I mnie również o to chodzi, chociaż nie mogę powiedzieć, że w aktualnej pozycji sie zle czuje ( mam 180cm wzrostu) ale planuje zalożyc do gmoli oparcia na stopy i głownie z tego powodu będę zmienial na wyższe i skierowane do tyłu risersy bo wtedy uważam, że moja pozycja w siodle będzie bardziej komfortowa . A te risersy wybralem dlatego, że mi sie najbadziej podobaja,

chociaż nie przeczę ...są drogie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ale planuje zalożyc do gmoli oparcia na stopy ...

 

ja juz mam spacerówki na gmolach ;)

dla mnie najbardziej komfortowa pozycja trzmania nóg jest wdedy kiedy

pięty mam jeszcze na podestach a przody butów na spacerówkach

wtedy jest cool ! a co dopiero z risers !!! ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz mam spacerówki na gmolach :)

dla mnie najbardziej komfortowa pozycja trzmania nóg jest wdedy kiedy

pięty mam jeszcze na podestach a przody butów na spacerówkach

wtedy jest cool ! a co dopiero z risers !!! :)

 

pozdrawiam

 

I właśnie o to chodzi ;)

Do zobaczenia na trasie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc. Jeżeli rozrusznik był już naprawiany, mogli założyć za ciasne tuleje, może być również brak masy silnika i to daje podobny efekt.

Pozdrawiam

 

 

Pozdrawiam Monitor

 

ups - czyli jak nie przejdzie po wymianie aku - to do serwisu ;(

empiq

 

Mam podobny problem co Kieubi. Poradźcie coś proszę:

 

Czesc Empiq - dokladnie takie objawy jak u Ciebie - zimny pali, ale potem miewa problem z zakresceniem - a wlasciwie miewal, bo objawy jakby bardzo sie zmniejszyly - jakby sie rozchodzil :) - co prawda nie mialem jak dobrze potestowac bo ostatnie dni spedzilem z grypa w lozku :wink: a bylo tak slonecznie....

W serwisie powiedzieli, ze sprzeglo rozrusznika - to jakby kreci i slizga sie - nie " zazebia ", a tu po prostu nie dawal rady krecic.

Po 6-sciu latach to chyba mozna wymienic akumulator.

Powodzenia :buttrock:

 

może Ci się doładował aku? po jazdach i dlatego problem zniknął ? Aku wymieniam - w poniedziałek bo ten co mam ta już słaby i tak. Mam nadzieję że po wymianie u mnie też problem zniknie.

zdrówka życzę - bo jeździ się bosko! :flesje:

pozdr

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżyk i Piotr a nie mysleliscie (a moze macie juz) o montażu szerszej i nizszej kierownicy?

 

Ja w swoim zmienilem, rece sa nizej i blizej ciala a w trasie (po 400 km) to sie sprawdza.

 

W moim przypadku szersza kierownica się nie sprawdzi ponieważ dużo jeżdzę po mieście i trudniej by mi było manewrować między samochodami. A po drugie chcę sprowadzic siedzenie mustanga z oparciem a wtedy wyższa kierownica skierowana bliżej ciała plus spacerówki na gmolach , myślę, że dadzą efekt o jaki mi chodzi.

Sama wymiana kierownicy na wyzszą i tak będzie wiązała sie z wymianą linek i przewodów a że risersy już mam wiec na to samo wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżyk, a ktoś Ci mówił, że przy raisersach trzeba wymieniać przewody i linki ? Moim zdaniem (a znam DS'a) przy tych raisersach zapasu linek i kabli wystarczy. Podnosisz o ca 4,5 cm ale i przybliżasz do baku kierownicę, więc efektywna różnica powinna wyjść nie więcej niż 2-2,5 cm, Tyle zapasu to one powinny mieć bez problemu. No może trzeba będzie zdjąć bak i poluzować mocowania kabli żeby je trochę wyciągnąć.

Ale długości powinno starczyć. Konstruktor to chyba przewidział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam pytanko odnośnie klocków hamulcowych i szczęk, jakiej firmy kupić taki zestaw i gdzie najtaniej?

Szukałem w katalogu EBC przód symbol fa179, szczeki tył 515.

Czy lepiej zakupić klocki yamaha kh-022 (są sporo tańsze od EBC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżyk, a ktoś Ci mówił, że przy raisersach trzeba wymieniać przewody i linki ? Moim zdaniem (a znam DS'a) przy tych raisersach zapasu linek i kabli wystarczy. Podnosisz o ca 4,5 cm ale i przybliżasz do baku kierownicę, więc efektywna różnica powinna wyjść nie więcej niż 2-2,5 cm, Tyle zapasu to one powinny mieć bez problemu. No może trzeba będzie zdjąć bak i poluzować mocowania kabli żeby je trochę wyciągnąć.

Ale długości powinno starczyć. Konstruktor to chyba przewidział.

 

Dzięki TATAKIS za podpowiedz i oby sie sprawdziło. Wprawdzie tak na szybko zamontowałem opcjonalne risersy i wychodziło na to, że przewody hamulcowe są bardzo naprężone, linki nie pozwalają maksymalnie skręcić kołem ale wszystko to odbyło sie bez zdejmowania baku i próby przedłużenia przewodów . Wieć będę musiał poswięcić czas na szczegółowe zbadanie tematu w jakiś deszczowy weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem nisiny na przód i sprawują się bardzo dobrze - polecam.

 

Witam wszystkich, mam pytanko odnośnie klocków hamulcowych i szczęk, jakiej firmy kupić taki zestaw i gdzie najtaniej?

Szukałem w katalogu EBC przód symbol fa179, szczeki tył 515.

Czy lepiej zakupić klocki yamaha kh-022 (są sporo tańsze od EBC)

 

 

Pytanko techniczne. Jest jakiś sposób na zerwany gwint? Musiał być już naderwany bo nie używając wiele siły, urwał się jeden z trzymających dekiel od filtra oleju. Efekt taki, że po przejażdżce mam mokrą pokrywę za dekielkiem. Olej na postoju nie wycieka, jednakowoż martwi mnie trochę owy fakt:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko techniczne. Jest jakiś sposób na zerwany gwint? Musiał być już naderwany bo nie używając wiele siły, urwał się jeden z trzymających dekiel od filtra oleju. Efekt taki, że po przejażdżce mam mokrą pokrywę za dekielkiem. Olej na postoju nie wycieka, jednakowoż martwi mnie trochę owy fakt:(

 

a zajrzyj TUTAJ

 

Pozdrawiam

Pita

Edytowane przez PitaM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...