piotrpuzicki Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Polerowałeś ręcznie czy mechanicznie? Opisz sam proces polerowania. Używałeś samej pasty czy najpierw zgrubnie papierem ściernym? Szmatką czy filcem? Myślę, że opis przyda sie nie tylko mnie.Pozdrawiam.Merlin moje rysy nie były bardzo głębokie dlatego polerowałem ręcznie samą pastą. Polerowałem ok 30-40 sek. a później polerka czystą szmatką. Efekty na prawde mnie zaskoczyły. W przypadku nie wystarczającego zadziałania proces powtarzałem. W sytuacjikiedy rysy są głębokie zalecane jest najpierw przeszlifowanie papierem wodnym (którego nawet kawałek chyba jest w zestawie) a później pastą - tej wersji niestety nie wypróbowałem. Jeżeli ktoś z Was ma obawy i chce opracować najlepszą technikę, polecam zdobyc kawałek plexi, zrobić kilka róźnej głębokości rysek i do dzieła. Wtedy wszystko bedzie jasne :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Jeżyk, jakiej marki kupiłeś risers ? Rozumiem że masz CLASSICA i Twoje problemynaprawdę mnie trochę niepokoją. Może 3" były by lepsze ?Z tego co wiem to osoby które zakładały taki sprzęt dały rade z długością linek i przewodów. Z początku przymierzałem się do risers 4" z firmy HighwayHawk, ale prawdopodobnie zakupie z Kuryakyn-a.Mam nadzieje ze w opisie jezeli jest przeznaczone do V-Star 1100 to bedzie pasowalo, a i cena barzdziej przyzwoita (ok. 120 USD a za HH chcą ok. 430 PLN) Najzwyczajniej w swiecie nie mam ochoty na zmianę linek i kabli ! (może jeszcze nie dojrzałem do stalowego oplotu). Ja kupiłem oryginalne Yamahy takie : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-V-St...p3756.m20.l1116 i nawet je przykręcałem stad moje spostrzeżenia, o których wczesniej napisałem, mają 12cm wysokości.Nie martwi mnie wymiana linek bo to są groszowe sprawy , do wymiany przewodów hamulcowych i tak sie przymierzam ale najbardziej martwi mnie ingerencja w instalacje elektryczną bo poprostu nie będę potrafił tego sam zrobić, muszę szukac pomocy u elektryka . Chyba że, jakims dziwnym trafem uda mi sie wyplesc z zakamarków i wydłużyc fabryczną instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 (edytowane) Ja kupiłem oryginalne Yamahy takie : http://www.kuryakyn.com/onbike.asp?gn=1502...732_ob_m_ob.jpg Dla mnie głównym powodem dla którego chce założyć risers, to zmiana pozycji kierowcy.Przy dłuższej jeździe daje się odczuć pewien dyskomfort, a to naprawde moze pomóc !Siedziałem juz na kilku motorkach z tym cudem i faktycznie pozycja jest bardziej wyprostowana i wygodna.Mam nadzieje ze przy moich 183 cm krótsze risers dadzą pożądany efekt ... pzdr P.S ... dałeś za to 183 USD ???? Edytowane 1 Maja 2008 przez piotrpuzicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 no widzisz, te Twoje mają rozmiary: ... risers and upper clamp provide 2-1/4;" rise and 1-1/4;" pullback over the stock risers. a te z Kuryakyn-a:... risers provide approximately 1-1/2" of pull back & 1-3/4" to the rise of stock handlebars.(tu jest link założonych chyba na DS: http://www.kuryakyn.com/onbike.asp?gn=1502...732_ob_m_ob.jpg Dla mnie głównym powodem dla którego chce założyć risers, to zmiana pozycji kierowcy.Przy dłuższej jeździe daje się odczuć pewien dyskomfort, a to naprawde moze pomóc !Siedziałem juz na kilku motorkach z tym cudem i faktycznie pozycja jest bardziej wyprostowana i wygodna.Mam nadzieje ze przy moich 183 cm krótsze risers dadzą pożądany efekt ... pzdr P.S ... dałeś za to 183 USD ???? Więc te, ktore chcesz kupic to w zasadzie nie sa dużo dłuższe od oryginałów ale za to wygięte do tyłu co pozwala przyjąc pozycje bardziej wyprostowaną . I mnie również o to chodzi, chociaż nie mogę powiedzieć, że w aktualnej pozycji sie zle czuje ( mam 180cm wzrostu) ale planuje zalożyc do gmoli oparcia na stopy i głownie z tego powodu będę zmienial na wyższe i skierowane do tyłu risersy bo wtedy uważam, że moja pozycja w siodle będzie bardziej komfortowa . A te risersy wybralem dlatego, że mi sie najbadziej podobaja,chociaż nie przeczę ...są drogie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 ... ale planuje zalożyc do gmoli oparcia na stopy ... ja juz mam spacerówki na gmolach ;)dla mnie najbardziej komfortowa pozycja trzmania nóg jest wdedy kiedypięty mam jeszcze na podestach a przody butów na spacerówkachwtedy jest cool ! a co dopiero z risers !!! ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 ja juz mam spacerówki na gmolach :)dla mnie najbardziej komfortowa pozycja trzmania nóg jest wdedy kiedypięty mam jeszcze na podestach a przody butów na spacerówkachwtedy jest cool ! a co dopiero z risers !!! :) pozdrawiam I właśnie o to chodzi ;)Do zobaczenia na trasie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A więc. Jeżeli rozrusznik był już naprawiany, mogli założyć za ciasne tuleje, może być również brak masy silnika i to daje podobny efekt.Pozdrawiam Pozdrawiam Monitor ups - czyli jak nie przejdzie po wymianie aku - to do serwisu ;(empiq Mam podobny problem co Kieubi. Poradźcie coś proszę: Czesc Empiq - dokladnie takie objawy jak u Ciebie - zimny pali, ale potem miewa problem z zakresceniem - a wlasciwie miewal, bo objawy jakby bardzo sie zmniejszyly - jakby sie rozchodzil :) - co prawda nie mialem jak dobrze potestowac bo ostatnie dni spedzilem z grypa w lozku :wink: a bylo tak slonecznie....W serwisie powiedzieli, ze sprzeglo rozrusznika - to jakby kreci i slizga sie - nie " zazebia ", a tu po prostu nie dawal rady krecic.Po 6-sciu latach to chyba mozna wymienic akumulator.Powodzenia :buttrock: może Ci się doładował aku? po jazdach i dlatego problem zniknął ? Aku wymieniam - w poniedziałek bo ten co mam ta już słaby i tak. Mam nadzieję że po wymianie u mnie też problem zniknie. zdrówka życzę - bo jeździ się bosko! :flesje: pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jeżyk i Piotr a nie mysleliscie (a moze macie juz) o montażu szerszej i nizszej kierownicy? Ja w swoim zmienilem, rece sa nizej i blizej ciala a w trasie (po 400 km) to sie sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jeżyk i Piotr a nie mysleliscie (a moze macie juz) o montażu szerszej i nizszej kierownicy? Ja w swoim zmienilem, rece sa nizej i blizej ciala a w trasie (po 400 km) to sie sprawdza. W moim przypadku szersza kierownica się nie sprawdzi ponieważ dużo jeżdzę po mieście i trudniej by mi było manewrować między samochodami. A po drugie chcę sprowadzic siedzenie mustanga z oparciem a wtedy wyższa kierownica skierowana bliżej ciała plus spacerówki na gmolach , myślę, że dadzą efekt o jaki mi chodzi.Sama wymiana kierownicy na wyzszą i tak będzie wiązała sie z wymianą linek i przewodów a że risersy już mam wiec na to samo wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jeżyk, a ktoś Ci mówił, że przy raisersach trzeba wymieniać przewody i linki ? Moim zdaniem (a znam DS'a) przy tych raisersach zapasu linek i kabli wystarczy. Podnosisz o ca 4,5 cm ale i przybliżasz do baku kierownicę, więc efektywna różnica powinna wyjść nie więcej niż 2-2,5 cm, Tyle zapasu to one powinny mieć bez problemu. No może trzeba będzie zdjąć bak i poluzować mocowania kabli żeby je trochę wyciągnąć.Ale długości powinno starczyć. Konstruktor to chyba przewidział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Witam wszystkich, mam pytanko odnośnie klocków hamulcowych i szczęk, jakiej firmy kupić taki zestaw i gdzie najtaniej? Szukałem w katalogu EBC przód symbol fa179, szczeki tył 515. Czy lepiej zakupić klocki yamaha kh-022 (są sporo tańsze od EBC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Jeżyk, a ktoś Ci mówił, że przy raisersach trzeba wymieniać przewody i linki ? Moim zdaniem (a znam DS'a) przy tych raisersach zapasu linek i kabli wystarczy. Podnosisz o ca 4,5 cm ale i przybliżasz do baku kierownicę, więc efektywna różnica powinna wyjść nie więcej niż 2-2,5 cm, Tyle zapasu to one powinny mieć bez problemu. No może trzeba będzie zdjąć bak i poluzować mocowania kabli żeby je trochę wyciągnąć.Ale długości powinno starczyć. Konstruktor to chyba przewidział. Dzięki TATAKIS za podpowiedz i oby sie sprawdziło. Wprawdzie tak na szybko zamontowałem opcjonalne risersy i wychodziło na to, że przewody hamulcowe są bardzo naprężone, linki nie pozwalają maksymalnie skręcić kołem ale wszystko to odbyło sie bez zdejmowania baku i próby przedłużenia przewodów . Wieć będę musiał poswięcić czas na szczegółowe zbadanie tematu w jakiś deszczowy weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Założyłem nisiny na przód i sprawują się bardzo dobrze - polecam. Witam wszystkich, mam pytanko odnośnie klocków hamulcowych i szczęk, jakiej firmy kupić taki zestaw i gdzie najtaniej? Szukałem w katalogu EBC przód symbol fa179, szczeki tył 515. Czy lepiej zakupić klocki yamaha kh-022 (są sporo tańsze od EBC) Pytanko techniczne. Jest jakiś sposób na zerwany gwint? Musiał być już naderwany bo nie używając wiele siły, urwał się jeden z trzymających dekiel od filtra oleju. Efekt taki, że po przejażdżce mam mokrą pokrywę za dekielkiem. Olej na postoju nie wycieka, jednakowoż martwi mnie trochę owy fakt:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitaM Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Pytanko techniczne. Jest jakiś sposób na zerwany gwint? Musiał być już naderwany bo nie używając wiele siły, urwał się jeden z trzymających dekiel od filtra oleju. Efekt taki, że po przejażdżce mam mokrą pokrywę za dekielkiem. Olej na postoju nie wycieka, jednakowoż martwi mnie trochę owy fakt:( a zajrzyj TUTAJ PozdrawiamPita Edytowane 7 Maja 2008 przez PitaM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Dupablada - allegro mam zablokowane we firmie:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.