Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że nie ma sensu tego tłumaczyć, (koszt i czas) ja kupując książkę dostałem jeszcze jedną książeczkę: "SŁOWNIK TECHNICZNY ANGIELSKO - POLSKI" też Haynesa, jest tam większość terminologii z podręcznika, więc znając angielski przynajmniej w stopniu podstawowym spokojnie każdy da sobie radę (problem jest wtedy gdy ktoś po angielsku "ani be ani me"). Poza tym jest całe mnóstwo zdjęć, które łopatologicznie wszystko tłumaczą.

 

A mnie ten pomysł zaczyna coraz mocniej kiełkować. Zrobić coś dla "potomnych" (czyli braci dragstarowej 'niespikającej'). Doświadczenie w tłumaczeniu wieloletnie, ale mechanior to jestem żaden. Dlatego jeśli ktoś ma duże doświadczenie i wiedzę w tej dziedzinie i chciałby robić za konsultanta wersji beta tłumaczenia to proszę o kontakt. Porojekt jest 'non-profit' i tylko w celach poznawczych.

 

Jak to mówią: Dragstarowcy wszystkich krajów łączcie się!!!

Edytowane przez ehoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz przy tłumikach jesteśmy, to czy mam powody do obaw wybierając się za

granicę z moimi SILVER TAILAMI ? chodzi mi o problemy z POLICE

 

Silvery mają trzy poziomy głośności (dwa poziomy są regulowane wkładami):

1. O podobnym natężeniu dźwięku do oryginałów, ale innej barwie - wkład pierwszy.

2. O większym natężeniu dźwięku (przekraczającym dopuszczalną normę) i innej barwie, tzw. "racing" - wkład drugi.

3. O znacznie podwyższonym natężeniu dźwięku - bez wkładów (puste).

 

Komplet wkładów (2 sztuki) kosztuje ok. 450zł., a wymiana polega na wykręceniu sześciu śrub (po trzy na wydech) i wyjęciu ich. Nie przekracza ta czynność kilku minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Takie pytanie apropo plastików znajdujących się koło stacyjki i po drugiej jej stronie

Czy może ktoś podpowiedzieć jak się je demontuje???

 

Pozdrawiam

Odkręcasz konsolę, zdejmujesz bak i .... te plasticzki są zamontowane na zatrzaski/zakładki typu chińskie mocowanie - totowtoto. Delikatnie pociągnąć i siem rozłączają.

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie. od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem draga 1100, wracałem nim w nocy 150km / troche zmarzłem ale był super/. mam kilka pytań: gdzie jest flitr oleju, czy żeby dostać się do świec to trzeba zdejmować zbiornik, poprzedni właściciel jeździł na castrolu półsyntetyku GPS 10w-40 czy kontynuować go, na czym wy jeżdzicie. pozdrawiam i licze na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... gdzie jest flitr oleju, ... poprzedni właściciel jeździł na castrolu półsyntetyku GPS 10w-40 czy kontynuować go, na czym wy jeżdzicie. pozdrawiam i licze na odpowiedź.

 

 

Olej jest OK i nic nie stoi na przeszkodzie żebyś kontynuował.

Co do filtra oleju, to w tym modelu połowę motka trzeba rozebrać ;) aby się do niego dostać, a przynajmniej zdjąć tłumiki. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej jest OK i nic nie stoi na przeszkodzie żebyś kontynuował.

Co do filtra oleju, to w tym modelu połowę motka trzeba rozebrać ;) aby się do niego dostać, a przynajmniej zdjąć tłumiki. :D

 

dzięki . a świece?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

czy wiecie moze jaki jest symbol albo typ akumulatora do draga 650?

I jakiej firmy aku najlepiej kupić?

 

Chyba mi padł na dobre, bo po calej nocy podłączenia ładowarki zachowuje sie tak jakby w ogóle nie był ładowany: zakręci dwa razy rozrusznikiem i koniec. Mierzyłem napięcie ładowarki i jest ok więc pewnie akumulator. :biggrin:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

czy wiecie moze jaki jest symbol albo typ akumulatora do draga 650?

I jakiej firmy aku najlepiej kupić?

 

Chyba mi padł na dobre, bo po calej nocy podłączenia ładowarki zachowuje sie tak jakby w ogóle nie był ładowany: zakręci dwa razy rozrusznikiem i koniec. Mierzyłem napięcie ładowarki i jest ok więc pewnie akumulator. :biggrin:

 

Pozdrawiam

To może tak:

symbol aku GT12B-4 12v/11 AH

jakiej firmy to już kwestia gustu :flesje:

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie. od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem draga 1100, wracałem nim w nocy 150km / troche zmarzłem ale był super/. mam kilka pytań: gdzie jest flitr oleju, czy żeby dostać się do świec to trzeba zdejmować zbiornik, poprzedni właściciel jeździł na castrolu półsyntetyku GPS 10w-40 czy kontynuować go, na czym wy jeżdzicie. pozdrawiam i licze na odpowiedź.

:icon_biggrin: Filtr oleju jest pod okraglym dekielkiem z napisem Yamaha, z prawej strony silnika, zeby go wymienic, trzeba niestety odkrecic kolanko wydechu.

Swiece sa pod chromowanymi nakladkami na glowicy, Nakladki sciagasz "do siebie" sa zamontowane na wcisk. Nie trzeba nic wiecej demontowac. jesli chodzi o olej, ja, jezdzilem tez na GPS Castrola, tyle, ze pelnym syntetyku. Fachowcy twierdza, ze jak silnik nie ma jakis ogromnych przebiegow, to lepiej uzywac pelnego syntetyka. Jak zmieniasz filtr, to warto przejsc na pelny syntetyk.

:wink:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,wiem ze w tym dziale to bedzie niecodzienne pytanie ale chce wiedziec, jakie jest osiagalne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w Dragu 650??

Czy fakt ze to bedzie wersja USA moze miec jakis wplyw na osiagi??

Juz nie moge sie doczekac kiedy bedzie moj i dlatego takie dziwne pytania i zagadki przychodza mi do glowy :buttrock:

Z gory dzieki za odpowiedzi

Pozdraiwam marian00 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,wiem ze w tym dziale to bedzie niecodzienne pytanie ale chce wiedziec, jakie jest osiagalne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w Dragu 650??

Czy fakt ze to bedzie wersja USA moze miec jakis wplyw na osiagi??

Juz nie moge sie doczekac kiedy bedzie moj i dlatego takie dziwne pytania i zagadki przychodza mi do glowy :biggrin:

Z gory dzieki za odpowiedzi

Pozdraiwam marian00 :cool:

Mam jakies dane z testow przeprowadzonych w latach 90 tych i podaja 7,3 sek. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spodnie rewelacja. Piotr ile dales za silvertaile (jesli to nie tajemnica) i jaki model?

 

 

SILVERTAIL K02 kupiłem w zeszłym roku po 2 miesiącach od momentu

kiedy stałem się szczęśliwym posiadaczem :biggrin:

Kosztowały 2.000 PLN z dostawą do domciu.

 

a teraz bedę musiał jeszcze zainwestowac chyba w owe tłumiace wkłady,

coby zrealizować swoje wakacyjne plany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...