ehoo Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) Wydaje mi się, że nie ma sensu tego tłumaczyć, (koszt i czas) ja kupując książkę dostałem jeszcze jedną książeczkę: "SŁOWNIK TECHNICZNY ANGIELSKO - POLSKI" też Haynesa, jest tam większość terminologii z podręcznika, więc znając angielski przynajmniej w stopniu podstawowym spokojnie każdy da sobie radę (problem jest wtedy gdy ktoś po angielsku "ani be ani me"). Poza tym jest całe mnóstwo zdjęć, które łopatologicznie wszystko tłumaczą. A mnie ten pomysł zaczyna coraz mocniej kiełkować. Zrobić coś dla "potomnych" (czyli braci dragstarowej 'niespikającej'). Doświadczenie w tłumaczeniu wieloletnie, ale mechanior to jestem żaden. Dlatego jeśli ktoś ma duże doświadczenie i wiedzę w tej dziedzinie i chciałby robić za konsultanta wersji beta tłumaczenia to proszę o kontakt. Porojekt jest 'non-profit' i tylko w celach poznawczych. Jak to mówią: Dragstarowcy wszystkich krajów łączcie się!!! Edytowane 21 Lutego 2008 przez ehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 jak juz przy tłumikach jesteśmy, to czy mam powody do obaw wybierając się zagranicę z moimi SILVER TAILAMI ? chodzi mi o problemy z POLICE Silvery mają trzy poziomy głośności (dwa poziomy są regulowane wkładami):1. O podobnym natężeniu dźwięku do oryginałów, ale innej barwie - wkład pierwszy.2. O większym natężeniu dźwięku (przekraczającym dopuszczalną normę) i innej barwie, tzw. "racing" - wkład drugi.3. O znacznie podwyższonym natężeniu dźwięku - bez wkładów (puste). Komplet wkładów (2 sztuki) kosztuje ok. 450zł., a wymiana polega na wykręceniu sześciu śrub (po trzy na wydech) i wyjęciu ich. Nie przekracza ta czynność kilku minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 WitamTakie pytanie apropo plastików znajdujących się koło stacyjki i po drugiej jej stronie Czy może ktoś podpowiedzieć jak się je demontuje??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 WitamTakie pytanie apropo plastików znajdujących się koło stacyjki i po drugiej jej stronie Czy może ktoś podpowiedzieć jak się je demontuje??? PozdrawiamOdkręcasz konsolę, zdejmujesz bak i .... te plasticzki są zamontowane na zatrzaski/zakładki typu chińskie mocowanie - totowtoto. Delikatnie pociągnąć i siem rozłączają. pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Odważyłem się i rozwierciłem tłumiki.Ale fajny bulgot :icon_mrgreen: Jutro próba o ile nie będzie padać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propit Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 witam serdecznie. od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem draga 1100, wracałem nim w nocy 150km / troche zmarzłem ale był super/. mam kilka pytań: gdzie jest flitr oleju, czy żeby dostać się do świec to trzeba zdejmować zbiornik, poprzedni właściciel jeździł na castrolu półsyntetyku GPS 10w-40 czy kontynuować go, na czym wy jeżdzicie. pozdrawiam i licze na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 ... gdzie jest flitr oleju, ... poprzedni właściciel jeździł na castrolu półsyntetyku GPS 10w-40 czy kontynuować go, na czym wy jeżdzicie. pozdrawiam i licze na odpowiedź. Olej jest OK i nic nie stoi na przeszkodzie żebyś kontynuował.Co do filtra oleju, to w tym modelu połowę motka trzeba rozebrać ;) aby się do niego dostać, a przynajmniej zdjąć tłumiki. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propit Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Olej jest OK i nic nie stoi na przeszkodzie żebyś kontynuował.Co do filtra oleju, to w tym modelu połowę motka trzeba rozebrać ;) aby się do niego dostać, a przynajmniej zdjąć tłumiki. :D dzięki . a świece????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Koledzyczy wiecie moze jaki jest symbol albo typ akumulatora do draga 650?I jakiej firmy aku najlepiej kupić? Chyba mi padł na dobre, bo po calej nocy podłączenia ładowarki zachowuje sie tak jakby w ogóle nie był ładowany: zakręci dwa razy rozrusznikiem i koniec. Mierzyłem napięcie ładowarki i jest ok więc pewnie akumulator. :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Koledzyczy wiecie moze jaki jest symbol albo typ akumulatora do draga 650?I jakiej firmy aku najlepiej kupić? Chyba mi padł na dobre, bo po calej nocy podłączenia ładowarki zachowuje sie tak jakby w ogóle nie był ładowany: zakręci dwa razy rozrusznikiem i koniec. Mierzyłem napięcie ładowarki i jest ok więc pewnie akumulator. :biggrin: PozdrawiamTo może tak:symbol aku GT12B-4 12v/11 AHjakiej firmy to już kwestia gustu :flesje: pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 witam serdecznie. od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem draga 1100, wracałem nim w nocy 150km / troche zmarzłem ale był super/. mam kilka pytań: gdzie jest flitr oleju, czy żeby dostać się do świec to trzeba zdejmować zbiornik, poprzedni właściciel jeździł na castrolu półsyntetyku GPS 10w-40 czy kontynuować go, na czym wy jeżdzicie. pozdrawiam i licze na odpowiedź. :icon_biggrin: Filtr oleju jest pod okraglym dekielkiem z napisem Yamaha, z prawej strony silnika, zeby go wymienic, trzeba niestety odkrecic kolanko wydechu.Swiece sa pod chromowanymi nakladkami na glowicy, Nakladki sciagasz "do siebie" sa zamontowane na wcisk. Nie trzeba nic wiecej demontowac. jesli chodzi o olej, ja, jezdzilem tez na GPS Castrola, tyle, ze pelnym syntetyku. Fachowcy twierdza, ze jak silnik nie ma jakis ogromnych przebiegow, to lepiej uzywac pelnego syntetyka. Jak zmieniasz filtr, to warto przejsc na pelny syntetyk. :wink: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Mam pytanko odnośnie lightbarów, czy pasują z wersji cuostom do classica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian00 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam,wiem ze w tym dziale to bedzie niecodzienne pytanie ale chce wiedziec, jakie jest osiagalne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w Dragu 650??Czy fakt ze to bedzie wersja USA moze miec jakis wplyw na osiagi??Juz nie moge sie doczekac kiedy bedzie moj i dlatego takie dziwne pytania i zagadki przychodza mi do glowy :buttrock: Z gory dzieki za odpowiedziPozdraiwam marian00 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam,wiem ze w tym dziale to bedzie niecodzienne pytanie ale chce wiedziec, jakie jest osiagalne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w Dragu 650??Czy fakt ze to bedzie wersja USA moze miec jakis wplyw na osiagi??Juz nie moge sie doczekac kiedy bedzie moj i dlatego takie dziwne pytania i zagadki przychodza mi do glowy :biggrin: Z gory dzieki za odpowiedziPozdraiwam marian00 :cool:Mam jakies dane z testow przeprowadzonych w latach 90 tych i podaja 7,3 sek. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Spodnie rewelacja. Piotr ile dales za silvertaile (jesli to nie tajemnica) i jaki model? SILVERTAIL K02 kupiłem w zeszłym roku po 2 miesiącach od momentu kiedy stałem się szczęśliwym posiadaczem :biggrin: Kosztowały 2.000 PLN z dostawą do domciu. a teraz bedę musiał jeszcze zainwestowac chyba w owe tłumiace wkłady,coby zrealizować swoje wakacyjne plany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.