yacey Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 a co do zakretow to rozumiem ze nalezy z lekkim dodawania gazu przechodzic ..... Na wejściu w zakręt - gaz neutralny aż do osiągnięcia właściwego nachylenia dla danego zakrętu. Po osiągnięciu właściwego nachylenia silnik powinien już ciągnąć. Zakręt bierze się bezpieczniej na ciągnącym silniku. To w wielkim skrocie tyle. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 no ok chodz dla mnie to bardzo zrozumiale chodzi mi o to kiedy puszczam klamke sprzegla. Jak powinien wygladac zakret, jade 70 zakret za jakies 200 m, odpuszczam gaz, zblizam sie do zakretu. Hamuje przednim i jednoczesnie redukuje biegi po kolei, oczywisice w miare obnizania predkosci. Mam wcisniete sprzeglo, wrzucony 2 bieg i zakret za 5 m. co teraz ???? Chodzi mi dokladnie o to kiedy puszczac kalmke sprzegla, w ktorym miejscu zakretu .... no chyba teraz jak zrozumialem na maxa :banghead: Prędkość z jaką chcesz wejść w zakręt ustalasz sobie przed zakrętem, jak wchodzisz to już nic nie mieszasz ani biegami, ani hamulcem ani sprzęgłem. Oczywiście pod warunkiem, że trafnie oceniłeś sytuację. W zakręcie to juz tylko dodajesz gazu i kontrolujesz przechył motocykla. Jest na forum temat o technice jazdy, wejdż sobie i poczytaj, sporo tam znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Mam pytanie czy w swoich Dragach sami wymieniacie olej, czy raczej serwis. I jaki olej najlepiej stosować. Słyszałem tez że płyn hamulcowy jest wskazane wymieniać co sezon.moj Dragus co do plynu hamolcowego to niema powiedziane co ile wazne by mial mniej niz 2 % wody - mozna to sprawdzic plyn hamulcowy jest higroskopijny wiec ma to do siebie ze chlonie wode a to bardzo neibezpieczne bo podczas ostrego hamowania woda moze pod wlywem temperatury zmienic stan skupienia i brak hamulcow gotowy dlatego warto poprostu sprawdzic jaka masz procentowa zawartosc wody w plynie hamulcowym i wtedy podjac decyzje a co do oleju to ponoc lepiej polsyntetyk 10W-40 gdzies nawet na forum czytalem ze kots zalal pelnym syntetykiem i silnik gorzej pracowal Edytowane 7 Lutego 2008 przez daro1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 co do plynu hamolcowego to niema powiedziane co ile wazne by mial mniej niz 2 % wody - mozna to sprawdzic dlatego warto poprostu sprawdzic jaka masz procentowa zawartosc wody w plynie hamulcowym i wtedy podjac decyzje a co do oleju to ponoc lepiej polsyntetyk 10W-40 gdzies nawet na forum czytalem ze kots zalal pelnym syntetykiem i silnik gorzej pracowalZgodnie z instrukcja, plyn hamulcowy powinno sie wymienic co 2 lata, ale mozna tez postapic tak jak proponuje Kolega.Olej powinno sie stosowac taki, jak zaleca producent, czyli syntetyk 10W-40. Nie zaleca sie jedynie przejscia na olej syntetyczny jesli poprzednio silnik byl eksploatowany na oleju mineralnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidlak Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam Panie i Panów. Przejdę do rzeczy...drag star 1.1 w tylnym kole pękło mi od strony tarczy kilka szprych , kilka się pogięło (strzelały jak domino, dobrze, że dojechałem do pracy, od razu zaczęło rzucać tyłkiem) nie mam sprecyzowanych gotowych pytań, jeszcze się za to nie zabrałem, może ktoś miał już taką przygodę i wie jak wygląda mniej więcej operacja postawienia tego z powrotem na kopyta. Z góry dzięki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Apropo drugiej opcji , sprzedajacy odpisał mi, że wymieniał tylko klocki i płyny, i znowu moje pytanie do kolegów czy przy przebiegu 12tys km trzeba było zmieniac klocki , czy nie powinny wytrzymac dłużej od nowości? Przy podobnym przebiegu wymieniłem przednie klocki - ponoć oryginalne Yamahy są tak miękkie. Oczywiście można założyć twardsze, ale wtedy szybciej będą się zużywały tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Lukasz, masz fajnie zrobionego Draga cena powinna byc w tym roczniku z tych wyzszych. Jednak przeciez nikt Ci nie powie za ile masz sprzedac swoj motocykl... masz allegro, sprawdz ale wez poprawke na to, ze czesto ceny transakcyjne sa nizsze niz pokazywane jako kup teraz. Acha, te Twoje tylne migacze biore w ciemno :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 (edytowane) hm, juz wrzucam na youtube filmik z tymi kierunkami ktory mialem ci wrzucic... troche spoznione ale czas mi tak szybko leci ze nie mialem kiedy to nakrecic i wrzucic na neta, filmik nie jest jakiejs super jakosci ale byl robiony przed chwila :D silnik jeszcze sie nie zdazyl nagrzac a byl bez ssania wiec nierowno chodził. http://pl.youtube.com/watch?v=nlvVfDkKjNk a co do ceny to sam nie wiem, myslicie ze kolo 20 tys. moglbym wyciagnac? Edytowane 8 Lutego 2008 przez LukaszXVS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi1974 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam jakiś czas temu opisywałem już mój problem tutaj na forum ale nie chciałem zawracać więcej nikomu głowy gdybaniem , niestety jestem zmuszony ponowić moją bolączkę . Motocykl Drag Star 650 przy jeździe górna półka wydaje się minimalnie skręcona w prawą stronę i ściąga go w prawo, motocykl ma tendencje do myszkowania szczególnie na nierównościach i frezowanej jezdni . Byłem pewien że coś jest krzywe może po wypadku więc pojechałem na pomiar do firmy w Bielsku Białej tam okazało się że wszystko jest proste tzn. przednie zawieszenie , rama i tylne zawieszenie , dzisiaj wybrałem się na krótką przejażdżkę aby sprawdzić czy dalej moto ściąga no i niestety dalej jest ten efekt co to może być bo już straciłem wszelką nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 motocykl ma tendencje do myszkowania szczególnie na nierównościach i frezowanej jezdni Akurat "myszkowanie" na frezowanej jezdni to normalka, jednak jeśli motocykl znosi a rama i lagi są proste to nie mam zielonego pojęcia co może być. Może felgi krzywe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Motocykl Drag Star 650 przy jeździe górna półka wydaje się minimalnie skręcona w prawą stronę i ściąga go w prawo, motocykl ma tendencje do myszkowania szczególnie na nierównościach i frezowanej jezdni . Byłem pewien że coś jest krzywe może po wypadku więc pojechałem na pomiar do firmy w Bielsku Białej tam okazało się że wszystko jest proste tzn. przednie zawieszenie , rama i tylne zawieszenie , Jesli golym okiem widzisz, ze polka jest krzywo, to nie ma cudow, nie moze byc prosto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi1974 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 A co myślicie o oponie ?? czy może być winna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 A co myślicie o oponie ?? czy może być winna ??Moze byc, oczywiscie tak jak i zdecentrowane koło. Jedz do warsztatu motocyklowego niech to sprawdza i ustawia polki. A moze wozisz cos tylko w prawej sakwie???Swoja droga zrob to czym predzej bo moze sie zle skonczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam jakiś czas temu opisywałem już mój problem tutaj na forum ale nie chciałem zawracać więcej nikomu głowy gdybaniem , niestety jestem zmuszony ponowić moją bolączkę . Motocykl Drag Star 650 przy jeździe górna półka wydaje się minimalnie skręcona w prawą stronę i ściąga go w prawo, motocykl ma tendencje do myszkowania szczególnie na nierównościach i frezowanej jezdni . Byłem pewien że coś jest krzywe może po wypadku więc pojechałem na pomiar do firmy w Bielsku Białej tam okazało się że wszystko jest proste tzn. przednie zawieszenie , rama i tylne zawieszenie , dzisiaj wybrałem się na krótką przejażdżkę aby sprawdzić czy dalej moto ściąga no i niestety dalej jest ten efekt co to może być bo już straciłem wszelką nadzieję W pierwszej kolejności sprawdź przednią oponę.Gdy będziesz pewne że jest dobrze, pozostaje wymienić łożyska główki ramy i będzie po problemie.Pzdr. A moze wozisz cos tylko w prawej sakwie??? :icon_twisted: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ok tak psioczyłem na te podesty jak kupilem dragachcialem sprzedac, zamienic sie na podnozki zwracam honor i dzieki za rady i przekonanie mniebym to dziedostwo zostawilzaczynam doceniac podesty, biegi piętą i w ogole pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.