Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jesli nowy bak jest orginalny to mysle ze nie czyli ze bedzie wszystko ok ( napewno jakies fotki wyjasniły by wiecej ) najprosciej załóz i sie przekonaj ( ale pewnie znajdzie sie ktos z drag starowcow co przerabiał cos podobnego

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo ... szybciej zużyje Ci się przednia opona *

 

Ależ niektórzy maja problemy .... :)

 

A z czego Ty sie smiejesz ???

Zalozylem nowy bak i nagle zoslal mi luzny wezyk !!!

Kurde, jeden bak ma odpowietrzenie a drugi nie ma.

Jedni maja takie problemy drudzy inne :notworthy:

Mam se go w dupke wlozyc :notworthy:

Oczekuje odpowiedzi ja cubamen a nie jakichs zgryzliwych uwag.

Motor jest do sprzedania i nie wiem czy klient nie bedzie mial jakichs jaj z tego powodu, typu ze mu maszyna stanie gdzies zaraz po odjechaniu ode mnie :clap:

Bedzie wtedy obciach i zgrzyt :icon_mrgreen:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały komplet kupilem w RoadStyler i niestety w poniedziałek odsyłam ... ;(

Mam oryginalną szybę Yamahy i podczas próby montażu lightbarów pojawiły problemy:

po dołożeniu stelaża wszystko unosi się do góry o ok. 5mm - lampa i dolny element mocowania szyby.

W efekcie lampa opiera się o górną półkę, oraz nie można zamocować płaskownika do którego przykręcana jest szyba (zmienia się odległość otworów po dołozeniu stelaża, a płaskownik jest ciagle taki sam).

Niektórym podobno się udało, u mnie nie ma szans.

Będę musiał rozpoznać temat z oryginalnym stelażem lub jemu podobnym w konstrukcji.

tutaj krótki foto - reportaż : http://picasaweb.google.pl/puziccy/LightbaryXVS1100

Jeżeli kupiłeś w RoadStyler to wszystko powinno pasować jak ulał. Ani lampy ani szyby nie trzeba było demontować (nie ma znaczenia czy oryginalna, czy nie). Wiele osób tam lightbar kupiło (ja też) i nie słyszłem o problemach. Coś chyba schrzaniłeś. Lampa jest przekręcona i tak być nie może !

Zadzwoń do RoadStyler, facet właściciel jest wporzo, na pewno Ci pomoże i powie co zrobiłeś źle.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiłeś w RoadStyler to wszystko powinno pasować jak ulał. Ani lampy ani szyby nie trzeba było demontować (nie ma znaczenia czy oryginalna, czy nie). Wiele osób tam lightbar kupiło (ja też) i nie słyszłem o problemach. Coś chyba schrzaniłeś. Lampa jest przekręcona i tak być nie może !

Zadzwoń do RoadStyler, facet właściciel jest wporzo, na pewno Ci pomoże i powie co zrobiłeś źle.

Pzdr

 

 

Właśnie też mnie to trochę dziwi, że niektórym się udało. U mnie niestety jest to niemożliwe.

Nie wiem czy coś sie zmieniło w modelu z 2007 ?

Lampę zdemontowałem dlatego co było bardziej komfortowo w mocowaniu trzech rzeczy jednocześnie.

 

Co do pomyłki to oczywiście jest to możliwe, tylko chwilę nad tym posiedziałem i przećwiczyłem wszystkie

mozliwości. Oczywiście rozmawiałem z RoadStylerem i rozumie moj problem, nie podając jednocześnie

innych możliwości montażu. Na marginesie robiłem już bardziej skomplikowane rzeczy.

 

Dzisiaj spotkałem się z Protem (jeszcze raz wielkie dzieki) żeby obejrzeć jego przedni reflektor.

I okazuje się że też jest skręcony, czyli widać tak powinno być.

http://z.u.z.i.a.w.interia.pl/DSC00763.jpg

Przy okazji obejrzałem lightbary Prota. Mocowane są w miejscu i za pomocą śrub którymi przykręcone są przednie kierunki. Moim zdaniem takie rozwiązanie jest bardziej uniwersalne i naprawdę fajnie wygląda.

Jeżeli ktoś ma taki stelaż do lightbarów to proszę o namiary.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---ciach---

Dzisiaj spotkałem się z Protem (jeszcze raz wielkie dzieki) żeby obejrzeć jego przedni reflektor.

I okazuje się że też jest skręcony, czyli widać tak powinno być.

http://z.u.z.i.a.w.interia.pl/DSC00763.jpg

I u kjujika i kjujikowego znajomego z pobliskiej wiochy przedni reflektor jest podobnie skręcony.

Wnioskuję że to stan prawidłowy.

Zastanawiające jaki cel jest tego?

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I u kjujika i kjujikowego znajomego z pobliskiej wiochy przedni reflektor jest podobnie skręcony.

Wnioskuję że to stan prawidłowy.

Zastanawiające jaki cel jest tego?

pzdr

kjujik

To rzeczywiście ciekawe, bo u mnie nie. Jest prosty, tzn "trzyma pion" albo "poziom" (jak kto woli).

 

 

 

Jeżeli ktoś ma taki stelaż do lightbarów to proszę o namiary.

pozdrawiam

Ja mam taki, kupiony właśnie w RoadStyler, tyle, że 2 lata temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, z tego co się orientuję to wsporniki do lamp montuje się pod dolną półką.Pozdrawiam Piter

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie przed chwilą jeszcze raz rozmawiałem z RoadStyler.

Potwierdził że aktualny model wspornika pod Lightbary montowany jest

na dolnej półce pod stelażem lampy - czyli od góry.

 

Potwierdził że wcześniejsze modele takich stelaży były montowane

w miejscu w którym przykręconę są kierunki, ale już od jakichś 2 lat

takich nie robią.

 

Chyba zdecyduję się na oryginał. Przynajmniej jest pewność że będzie pasowało jak

ulał, zwłaszcza ze w zestawie jest wszystko łącznie z przełącznikiem. Koszt niewiele wiekszy.

 

http://www.yamaha-motor-europe.com/accesso...-4WM35-10-EA//3

 

Jak zakupie i zamontuję to zdam relację :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!!!

Mam pierwsze pytanie. W co lepiej zainwestować aby wygodnie jechać w trasie:

- szybę

- czy w kask zamknięty ?

 

Najpierw doradzam gmole (zakładam, że jakikolwiek kask masz ;) )

A potem w jedno i drugie.

 

To rzeczywiście ciekawe, bo u mnie nie. Jest prosty, tzn "trzyma pion" albo "poziom" (jak kto woli).

 

 

 

Tatku - nałóż bryle i sprawdź jeszcze raz kochanieńki ów fakt, przecież .... ->

 

 

 

I u kjujika i kjujikowego znajomego z pobliskiej wiochy przedni reflektor jest podobnie skręcony.

Wnioskuję że to stan prawidłowy.

 

 

 

Więc sprawdź dokladnie poziomicą, bo nie tylko Piotr, ale wszyscy znajomi Kjujika, jak również i ja dostaniemy zawału z powodu niepionowości szkła reflektora ;) *

 

 

 

Piotr - wybacz, ale ponieważ generalnie "wdupiemamto" i nie przywiązuję kompletnie wagi do takich pierdół, to za Chiny nie mogę zaskoczyć gdzie kupowałem te lightbary. Z pewnością nie była to Kuźnia Motocyklowa (oglądałem ich produkty i wydaje mi się, ze są inne). To musiała być inna (z pewnością polska) firma.

 

pzdr

Edytowane przez Prot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!!!

Witam wszystkich “Dragstarowców” !!!

Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Drag Stara 650 Classic i od kilku miesięcy czytam to forum. Czas najwyższy zacząć pisać.

Mam pierwsze pytanie. W co lepiej zainwestować aby wygodnie jechać w trasie:

- szybę

- czy w kask zamknięty ?

 

wygodnie ??

 

Ależ kask zamknięty wcale nie jest wygodny, otwarty jest znacznie wygodniejszy i oczywiście bardziej pasyje stylem. Szyba natomiast znacznie poprawia wygodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!!!

Mam pierwsze pytanie. W co lepiej zainwestować aby wygodnie jechać w trasie:

- szybę

- czy w kask zamknięty ?

Prot ma racje najpierw gmole

pozniej pomysl o innych pierdolach

 

pozdr

 

wygodnie ??

 

Ależ kask zamknięty wcale nie jest wygodny, otwarty jest znacznie wygodniejszy i oczywiście bardziej pasyje stylem. Szyba natomiast znacznie poprawia wygodę.

i tu tez sie z Przemkiem zgadzam

kask bezszczekowy z szybą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno ... Drag Star - to taki fajny motocykl, że w szczęka w kasku zasłania prędkościomierz. Żeby sprawdzić prędkość, km, kierunkowskazy itp. musisz w szczękowcu czy integralu się "uklonić" :)

 

W przypadku jeta wystarczy opuścić oczy ,,, i nie musisz się kłaniać wszystkim co chwilę ... serio ... sprawdzone :P

 

.... ale ponieważ lubię swoją szczękę i zęby - jeżdżę w szczękowcu. Najpierw bezpieka potem lans ... nie zapominaj o tej kolejności ... no chyba, że jesteś kolejnym lanserem i dbasz w pierwszej kolejności o "IMIDŻ" , jak niektórzy ...

Edytowane przez Prot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie słyszałam, że teraz u nas wchodza przepisy unijne i wszystkie akcesoria (gmole, lighbary, bagażniki, kierunki, szyby... no wszystko, czym można draga obwiesić) muszą mieć te naklejki z homologacją jakąś. Tam jest CE i inne jakieś literki i cyferki.

I co teraz ? Skąd takie naklejki zdobyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...