HAC Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 WItamposiadam dragstara 1100 i mam wlasnie zamiar wymienic filtr powietrz na K&N czy ktos wymienal w swoim dradu i czy potrzebna jest regulacja gazników Dzieki za info WItamposiadam dragstara 1100 i mam wlasnie zamiar wymienic filtr powietrz na K&N czy ktos wymienal w swoim dradu i czy potrzebna jest regulacja gazników Dzieki za info WItamposiadam dragstara 1100 i mam wlasnie zamiar wymienic filtr powietrz na K&N czy ktos wymienal w swoim dradu i czy potrzebna jest regulacja gazników Dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 WItamposiadam dragstara 1100 i mam wlasnie zamiar wymienic filtr powietrz na K&N czy ktos wymienal w swoim dradu i czy potrzebna jest regulacja gazników Jeżeli chodzi Ci o sam zamiennik filtra K&N to właśnie przed tym sezonem zamieniłem i nic nie regulowałem. Prawie żadnych zmian w pracy silnika nie zauważyłem oprócz tego, że bujnąłem go do 190 km/h, a wcześniej szedł max 180. Zobaczymy jak będzie ze spalaniem, ale w sumie wcześniej dokładnie nigdy nie liczyłem, więc nie wiem czy dostrzegę jakieś zmiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAC Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 oki dzieki za info to zakładam i zobaczymy co sie bedzie działo mam pytanko czy ktos posiada deflektory w swoim motorku mam zamiar sobie zrobic i niewiem jak sie do tego zabrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Prosze DEFLEKTORY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kita Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Terkotanie to mi wyglada na lekkie zaczepianie sprzegiel klowych, czy zebow kol w skrzyni biegow zwiazane ze zlym zdystansowaniem walkow, w kazdym razie jest to ewidentnie zwiazane z jakims problemem w zespolach napedowych moto. Dlatego na wolnych motocykl chodzi ladnie, bo skrzynia i naped nie pracuja. Adam M. Adamie, terkotanie jednak jest przy dodawaniu gazu także na postoju. Mniejsze niż podczas jazdy ale jest. Co więcej nie zanika całkiem przy wyższych obrotach tylko poprostu się "upłynnia". Przechodzi w wibracje i to nie ten "dobre" :P. Także ogólnie kicha. Jakieś sugestie ? :bigrazz: Umówiłem się już na serwis w MITSUI na 4 kwietnia. Mam nadzieję, że zdiagnozują i zrobią co trzeba i jak trzeba. Po rozwiązaniu problemu napiszę gdzie było źródło terkotania. PozdrawiamKita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Jakie macie akumulatory w swoich Dragach 1100? Potrzebuję swój wymienić i wg wszelkich danych oryginalnie powinien być YT14B-4 (ew YT14B-BS). Ale znalazłem też taki YTX14-BS, wprawdzie jest on trochę głębszy, ale powinien się zmieścić w puszce, w dodatku ma większy prąd rozruchu, no i co najważniejsze jest sporo tańszy. Jak ta sprawa wygląda u Was i co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) Jakie macie akumulatory w swoich Dragach 1100? GS YUASAGT 14 B-4 oryginał w Dragu z 2006 /Classic/ Edytowane 31 Marca 2007 przez Maro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 WitajcieKilkanaście dni temu kupiłem pięknego V-Stara 1100 Silverado '05. Poprzednio ujeżdżałem Virago 1100 ( ale niestety Virówka trafiła w skode i wyzionęła ducha ). Oczywiście jestem szczęśliwy ale... V-Star jest niestety słabszy, właściwie nie umywa się do Virago, wiem wiem masa idt. ale i możliwość pochylenia, podłogi przytarłem od razu, za to pozycja wygodniejsza. I tu moje pierwsze pytanie - jak podnieść moc, mam filtr K&N, myślę o dynojetach, może ktoś to ma ? Następny problem to oświetlenie, ma lightbary ale oryginalne, spięte z długimi, czytałem że można to spiąć ze światłami mijania, wiem że to wbrew przepisom ale mam to gdzieś, gdybym miał te dodatkowe światła w Virago to nie byłoby wypadku, problem może być tylko z akumulatorem, czy bateria da radę ? czy może wstawić słabsze żarówki ? Następny problem : czy da się licznik kilometrów przestawić na kilometry właśnie , bo u mnie pokazuje w milach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViragoYama Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 WitajcieKilkanaście dni temu kupiłem pięknego V-Stara 1100 Silverado '05. Poprzednio ujeżdżałem Virago 1100 ( ale niestety Virówka trafiła w skode i wyzionęła ducha ). Oczywiście jestem szczęśliwy ale... V-Star jest niestety słabszy, właściwie nie umywa się do Virago, wiem wiem masa idt. ale i możliwość pochylenia, podłogi przytarłem od razu, za to pozycja wygodniejsza. I tu moje pierwsze pytanie - jak podnieść moc, mam filtr K&N, myślę o dynojetach, może ktoś to ma ? Następny problem to oświetlenie, ma lightbary ale oryginalne, spięte z długimi, czytałem że można to spiąć ze światłami mijania, wiem że to wbrew przepisom ale mam to gdzieś, gdybym miał te dodatkowe światła w Virago to nie byłoby wypadku, problem może być tylko z akumulatorem, czy bateria da radę ? czy może wstawić słabsze żarówki ? Następny problem : czy da się licznik kilometrów przestawić na kilometry właśnie , bo u mnie pokazuje w milach. Tak w kwestii lightbarów to ze swojego doświadczenia mogę dodać, że mozna zrobić tak, że światła dodatkowe mają pozycyjne, krótkie i długie. W sumie zależy to od rodzaju zastosowanej lampy i instalacji. Żarówki zastosowałem słabsze (długo się ich naszukałem) dwuwłóknowe 35/35W. Zwykłe H4 za bardzo obciążały moją instalację. W Dragstarze jest mocniejszy alternator więc może na H4 dało by radę.Jakby co mozemy jutro pogadać .... w Kazimierzu ;) pozdrawiam,VY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Cyklotron, jeździłem kiedyś w milach - mozna się przyzwyczaić. Chyba że zmienisz tarczę w liczniku. Odnośnie mocy - pomyśl na Hyperchargerem. Kilku forumowiczów na nich śmiga i są zadowoleni. Drag sie trochę ożywi. Ja dobrze poszukasz w Stanach, to znajdziesz w dobrej cenie, a Buba6 może Ci sprowadzić. generalnie możesz założyć też zewnetrznego K&Na z dyszami. Przy takich zmianach potrzebna też będzie ingerencja w wydechach. Podłogi możesz zastąpić ładnymi podnóżkami - na podłogi znajdziesz klienta od zaraz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fate Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 (edytowane) Hej, od jakiegoś dobrego miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem XVS1100A - oczywiście w jedynym słusznym kolorze... :biggrin: Jeździ mi się nim bardzo dobrze.... tylko wydechy mogły by być głośniejsze... ale na wszystko przyjdzie czas :icon_twisted: Tak przy okazji - czy ktoś ma założone te tłumiki : http://www.allegro.pl/item189708729_yamaha...kow_wild_s.html Szukam ludzi w Szczecinie i w okolicach, których interesują wspólne wypady, którzy podpowiedzą gdzie i co zrobić w swoim Drag Starze itp... Edytowane 5 Maja 2007 przez Fate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViragoYama Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ..... Następny problem to oświetlenie, ma lightbary ale oryginalne, spięte z długimi, czytałem że można to spiąć ze światłami mijania, wiem że to wbrew przepisom ale mam to gdzieś, gdybym miał te dodatkowe światła w Virago to nie byłoby wypadku, problem może być tylko z akumulatorem, czy bateria da radę ? czy może wstawić słabsze żarówki ?...... Sprawdź ofertę na stronie: http://www.wojnarowscy.pl/kat_index.php?inc=104&kid=91&kas=2Może mają też żarówki dwuwłóknowe do kierunków. Jak z nimi rozmawiałem to oferowali też pomoc w sprowadzeniu żarówki, której nie mieli na stanie. Solidna firma, ja jestem zadowolony. pozdrawiam,VY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 No to witajcie!!!1. Lightbary - nie obciążą instalacji. DragStar z tego roku ma 350W alternator, można nie wymieniać żarówek. Poleciłbym jednak osobny wyłącznik - instalacja od akumulatora przez bezpiecznik i przekaźnik. 2. Puste wydechy - po wymianie potrzebna jest regulacja gaźnika, a najlepiej DynaJet'y w gaźniku. Sam teraz o tym myślę, w poprzednim motocyklu miałem SilverTail'e, chwalę je sobie, ale... ceny nie chwalę (2200zł + DynaJet'y + sportowy filtr powietrza)Raz jeszcze - miło mi Was widzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam! Po długiej przerwie jaką nam zafundowali administratorzy tego forum, mam dwa pytania, a właściwie jedno z nich to problem. Pojawia mi się wyraźne piszczenie które wydobywa się z okolic silnika. Njczęsciej jest słyszalne na wyższych obrotach silnika i tylko podczas jazdy oraz pojawia się dopiero wtedy gdy silnik jest już rozgrzany np po 10 km. Wcześniej nie słyszałem tego pisku. Kolega który też jeździ na dragu 650 classic przejechał się moim motorem i stwierdził że u niego nic takiego nie występuje jak u mnie i potwierdził że nie jest to naturalny dźwięk silnika. Przy najbliższej okazji zamierzam udać się z tym do mechanika, ale może ktoś z was domyśla się co to może być. Pisk ten nie pojawia się gdy silnik pracuje na wolnych obrotach, najwyraźniej go słychać podczas jazdy z obciążeniem np. pod górkę. Oczywiście maszyna nie jest przeciążona. Myślałem początkowo że to tarcza hamulcowa tak piszczy bo ocierają o nią klocki hamulcowe, ale przy wysprzęgleniu i jeździe na luzie nic takiego nie słychać. Podczas jazdy silniki w dragach wydają charakterystyczny gwizd np. na piątym biegu przy 80-90km/h uważam to za normalny objaw, a nawet że silnik ma najbardziej optymalne obroty w stosunku do prędkości. U mnie ten gwizd przeradza się w piszczenie - coś jakby tarcie metalu o metal, tak jakby się silnik zacierał. Poziom oleju jest w porządku. Może macie panowie jakieś pomysły co to może być, bo odbiera mi ten dźwięk całą przyjemność z jazdy i spędza sen z powiek.Mam jeszcze pytanie dotyczące przegrzewania się silnika, a mianowicie kolega mi mówił że jechał kiedyś w korku małą prędkością przy wysokiej temperaturze panującej na dworze. Przy takiej jeździe silnik bez odpowiedniego chłodzenia zagrzał mu się dość mocno przez co zaczął gasnąć. Czy w silnikach w naszych maszynach jest zainstalowany jakiś czujnik który po przegrzaniu silnika powoduje odcięcie zapłonu? Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fate Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Mam pytanie - jakimi olejami zalewacie swoje Drag Stary 1100? Chcę właśnie wymienić olej i zastanawiam się nad Quarker State 10w40 Mineral lub Midland 10w40 (http://www.midland.pl/produkty/silnikowe/2507/MOTORCYCLE%2010W-40/produkt.html). Generalnie na nasze warunki wg wskazań producenta zalecane są oleje 10w30 i 10w40... ciekaw jestem jak to wygląda u was w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.