Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tylko robi wrażenie, ale i daje człowiekowi wiarę w swoją maszynerię :) właśnie przekroczyłem 50 tys.Tydzień temu nazad odebrałem Yadźkę...duży przegląd plus wymiana łożyska główki, wszystkie płyny, filtry, synchro gaźników, zawory, hamulce,sprawdzenie kompresji - wydałem majątek..ale wrażenia z jazdy i świadomość, dobrze wydanej kasy..bezcenna. Serwis jeden z droższych, ale nie odstawiają fuszerki.

 

I o to chodzi!

Zrobilem tel. komörkowym dwie foty tego moto - jednä ze stanem licznika - jak chcesz je zobaczyc to podaj adres meilowy na PW.

Pozdro

 

 

http://img26.imageshack.us/gal.php?g=fotydominika054.jpg

tutaj mizerne fotki (tel.kom.) Drag Stara z tak duzym przebiegiem na liczniku. Wlasciciel nie czysci motoru tylko nim jezdzi. Elementy pordzewiale pomalowal pedzlem czarnä farbä. Zjechal nim kawal Europy, w tam roku jez. Bajkal w Rosji. Mam nadzieje spotkac go kiedys jeszcze - porozmawiac dluzej i lepsze fotki zrobic.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości...co to za czarna skrzynka nad lampą ? Bo, że niemiecki niezbędnik przy gmolu, to widzę :icon_biggrin:

 

Taki rodzaj oslony przed wiatrem :biggrin:

A na serio to niepytalem - mozepicie wozi i chlodzi jednoczesnie.

Pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Cosmoo .

akurat wczoraj oddałem swojego Draga do serwisu na podobne "leczenie" plus wymiana tarcz sprzęgła.

p.s. zobaczymy jak skandynawski serwis sobie z tym poradzi :biggrin:

 

pozdrawiam z "wikingowa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Cosmoo .

akurat wczoraj oddałem swojego Draga do serwisu na podobne "leczenie" plus wymiana tarcz sprzęgła.

p.s. zobaczymy jak skandynawski serwis sobie z tym poradzi :biggrin:

 

pozdrawiam z "wikingowa"

witam cię! mam ds 650 costun 98 rok 34 tyś km

zakupilem nie dawno mam pytanie ? przy ruszaniu na zimnym silniku jagby sprzengło sie slizgało takie mam odczucie czy wszystkie tak maja ? ,albo jest coś nie tak ! ,i druga sprawa bardzo jest głosna skrzynia biegów pod obciążeniem gdziesz wyczytałem ze tak mają

 

Witaj Cosmoo .

akurat wczoraj oddałem swojego Draga do serwisu na podobne "leczenie" plus wymiana tarcz sprzęgła.

p.s. zobaczymy jak skandynawski serwis sobie z tym poradzi :biggrin:

 

pozdrawiam z "wikingowa"

witam cię! mam ds 650 costun 98 rok 34 tyś km

zakupilem nie dawno mam pytanie ? przy ruszaniu na zimnym silniku jagby sprzengło sie slizgało takie mam odczucie czy wszystkie tak maja ? ,albo jest coś nie tak ! ,i druga sprawa bardzo jest głosna skrzynia biegów pod obciążeniem gdziesz wyczytałem ze tak mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma ok20 000km i nie mam takich problemów. Jak ruszam z jedynki to sprzęgło późno bierze , ale to kwestia wyregulowania lub przyzwyczajenia. Podczas jazdy we dwoje nie słysze żadnych "innych" niż zazwyczaj dźwięków. Przy ruszaniu { na ssaniu } wrzucenie jedynki łączy się z trzaskiem , ale bez ssania jest ok. To naturalne.

Najlepiej podjedź do jakiegoś zaufanego mechanika i niech to sprawdzi.

Byc może kończy się sprzęgło, lub jakieś łożysko w skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis poradził sobie ok.

-sprzęgło dobrze wyregulowane po wymianie tarcz

-"lżejszy jestem o ok 3500zl

 

p.s. pieczątka podbita w karcie gwarancyjnej :biggrin:

pełen serwis zrobiony .......a kiera na półce jak była krzywo tak jest

 

witam cię! mam ds 650 costun 98 rok 34 tyś km

zakupilem nie dawno mam pytanie ? przy ruszaniu na zimnym silniku jagby sprzengło sie slizgało takie mam odczucie czy wszystkie tak maja ? ,albo jest coś nie tak ! ,i druga sprawa bardzo jest głosna skrzynia biegów pod obciążeniem gdziesz wyczytałem ze tak mają

 

 

 

czesc . jak czujesz ze cos jest nie tak ze sprzęgłem ,to zapytaj fachowca ,może da sie wyregulować.

Ja w swoim wyczułem od razu ze coś jest nie tak ,niby lekko ale jednak .

na wysokim biegu ,na wysokich obrotach jak wyje a nie jedzie to znaczy że sie ślizga .

 

 

p.s. tez czytałem że niby Drag tak ma i bla bla bla .............ja po wymianie tarcz jestem happy :biggrin: :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za te pieniądze to musisz.Tarcze sprzęgłowe w Polsce kosztują ok 300zł a wymiana prosta.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Witam kolegow posiadaczy drag stara. Od paru dni dosiadam ta wspaniala maszyne.Rocznik 2000, przebieg 2100tys ksiazka serwisowa i tylko 3300 euro inne co ogladalem od 4500 wzwyz . Szerokosci wszystkim :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow posiadaczy drag stara. Od paru dni dosiadam ta wspaniala maszyne.Rocznik 2000, przebieg 2100tys ksiazka serwisowa i tylko 3300 euro inne co ogladalem od 4500 wzwyz . Szerokosci wszystkim :buttrock:

 

Witam!

Co raz mniej tutaj posiadaczy DStarow, wiec tym bardziej witam. Pogratulowac zakupu. :buttrock:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Przy tak imponującym przebiegu nie dziwi taka niska cena :biggrin: :biggrin:

Szerokości :crossy: :crossy:

Przebieg to 21000 slownie dwadziescia jeden tysiecy, a nie dwa sto przepraszam za pomylke :notworthy: . Szerokosci :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Co raz mniej tutaj posiadaczy DStarow, wiec tym bardziej witam. Pogratulowac zakupu. :buttrock:

Pozdro

Zgodze się z tą tezą. Mimo że Drag to popularny motocykl , to coraz rzadziej jeżdżony jest więcej niż jeden sezon. Dlatego ludzie przychodza i odchodzą z tego subforum. Drag traktowany jest jako sprzęt na "pierwsze powazne moto w segmencie cruiserów", ale po sezonie lub dwóch apetyt rośnie na coś wiekszego, z wiekszym zapasem mocy, szybkości i hamulców. :biggrin:

Drag ma wiele zalet. Mało pali, nie psuje się , jest tani w eksploatacji. Z wad największa jest to że się przejadł, bo było i jest tego w brud. Gdzie się pojawię zawsze znajdzie się identyczny co do koloru i wyposażenia. Mi osobiście to nie przeszkadza, ale indywidualistom niemiło łechce ego. W moim przypadku to 3 sezon na tym sprzęcie i zanosi sie na 4. Z prostych przyczyn: Z moim motórem nie mam najmniejszych problemów, szkoda go oddać za grosze, -jak się drogo kupiło, jest bardzo oszczędny i samo utrzymanie kosztuje mnie tyle co nic. No i ciągle mi się podoba, a to na co bym zamienił draga na razie kosztuje tyle że brakuje kasy na dorzutkę, więc pozostaje wierny mojej gwieździe. Swoją drogą to człowiek zawsze chce czegoś więcej niż ma. Ot taka nasza natura. Pozdrawiam wszystkich dragstarowców. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...