Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dosc mocno to skruciles. Spröbuj pokonac kilka winkli GS500 jadäc ostro, a potem zröb to samo z DS 1100. Co innego jak masz nogi pod sobä, a co innego jak masz nogi mocno z przodu. Pozdro

 

Nie zrozumieliśmy się. Jeździłem już paroma czopami, nakedami (w tym GS-em), turystycznymi enduro i nawet jakimś sportem, więc wiem jakie są różnice. Ale jeśli Drag 650 i Drag 1100 są praktycznie identyczne - ta sama geometria, wymiary, pozycja za kierownicą i bardzo podobnie się prowadzą - to najwazniejszą różnicą między nimi będzie moc i hamulce. Jak widać w porównaniu z mojego posta, moc DS1100 jest relatywnie niższa niż GS500. Nie porównywałem natomiast zachowania GS-a i DS w zakrętach.

 

Więc:

1. Jak masz dwa tak samo prowadzące się motocykle, DS 650 - duuuużo słabszego od GS-a i DS 1100 - ciut słabszego od GS-a,

2. GS jest uznawany za motocykl, który ma moc odpowiednią dla początkujących,

to co wybierzesz, zastanawiając się między DS650 a DS1100?

 

pozdr

LYsY

 

PS Właśnie w poprzedni weekend miałem okazję jechać Shadowką 750, moc coś ponad 40 KM. Jezu, jak to nie jechało! I nie mówię o jeździe dwieście. Chciałem na A4 osiągnąć prędkość autostradową (130kmh) i kiedy po tyogdniu przyspieszania ją osiągnąłem :lalag: - czułem, że motocykl się męczy.

Edytowane przez LYsY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lalag: Bo chopperki tak majä. A GS jest dla poczätkujäcych, poniewaz ma dobry stosunek mocy-do latwosci prowadzenia, dlatego crusiery/choppery swojä mocä nie powalajä (moze z kilkoma wyjätkami). Moze przegapiles, ale napisalem STYK-owi zeby pomyslal o czyms wiekszym (mocniejszym) . Pozdro Musze sie zwijac, bo droga daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegorz, napisz jakie wrażenia. Też jestem ciekaw, zawsze to jeszcze jednak wypowiedź do przeanalizowania.

Pozdrawiam

 

Witam. Zrobilem jakies 500km. W stosunku do 650 to 1100 ma -dluzsze przelozenia,dluga 1 i(np: na 2biegu do 100km/h) , nisko moment obrotowy i wieksza moc- wiec aby sprawnie przyspieszac nie trzeba tak odkrecac jak w 650 (ale oczekiwalem wiecej). Prowadzenie praktycznie takie same, tyle ze w 1100 podnözki sä nizej, wiec w ostrych zakretach czasami szlifujä. W 650 mialem przerobione siedzenie, i w 1100(custom) tez by sie to przydalo. W 650 mialem przewody hamulcowe w oplocie stalowym, co znacznie podnioslo ich sprawnosc. W 1100 tez zmienie przewody cham. na stalowe- lepiej wyczöwalne cham.- to juz bedzie rewelacja. Silnik "swierszczy" - jak to we wszystkich Dragach- ale mam zmienione wydechy (niskie bulgotanie) - i to jest super wrazenie; a jak wyjälem z tlumiköw db-killer`y to wszyscy säsiedzi z domöw wyszli :) . Moje odczucie-moto jest super, i röznica jest duza miedzy 650 a 1100, ale jak juz zmieniacie moto, to ..... zastanöwcie sie dobrze! ;) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie kupiłem to moje wymarzone motoYamahę xvs 650 V Star (2000 rok) i ...... stoi. Sprowadzone ze stanów , więc w papierach prawie nic nie ma i nie chcą mi zarejestrować na "ładne oczy" . Tak naprawde potrzebuje tylko : "dopuszczalne naciski na osie". Może ktoś mi pomóc? ;)

 

PS wersja classic. :biggrin:

Edytowane przez walko69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walko, do Yamahy może się z tym udaj?

 

A ja chciałem prosić o poradę - jakie tarcze przednie kupić i gdzie do Draga 1100 Classica? Zmienialiście już?

 

(coś to nasze forum ostatnio nie działa :buttrock: nie wiem jak Wy ale nie mogę wejść do niektórych tematów , wywala mnie na główną stronę cały czas. )

pozdrawiam

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..............nie chcą mi zarejestrować na "ładne oczy" . Tak naprawde potrzebuje tylko : "dopuszczalne naciski na osie". Może ktoś mi pomóc? :biggrin:

PS wersja classic. :biggrin:

Dopuszczalny nacisk na oś jest podany w kN w dowodach rejestracyjnych. Koledzy, którzy mają DS650A mogliby zrobić xero/skan i wysłać koledze. O ile taką formę info zaakceptuje stacja kontroli. Ci co kupowali w polskich salonach powinni też mieć taki dokument homologacyjny wydany przez Yamahę.

Dziwię się też, że w stacji diagnostycznej w bazie danych nie mają tych informacji, zwykle w kompie mają wszystkie dane homologowanych pojazdów.

Ja pozbyłem się jakiś czas temu dokumentów DSa więc nie mogę pomóc.

Walko69, sprawdź to też w instrukcji i serwisówce, a jak nie to musi to mieć serwis Yamahy.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopuszczalny nacisk na oś jest podany w kN w dowodach rejestracyjnych. Koledzy, którzy mają DS650A mogliby zrobić xero/skan i wysłać koledze. O ile taką formę info zaakceptuje stacja kontroli. Ci co kupowali w polskich salonach powinni też mieć taki dokument homologacyjny wydany przez Yamahę.

Dziwię się też, że w stacji diagnostycznej w bazie danych nie mają tych informacji, zwykle w kompie mają wszystkie dane homologowanych pojazdów.

Ja pozbyłem się jakiś czas temu dokumentów DSa więc nie mogę pomóc.

Walko69, sprawdź to też w instrukcji i serwisówce, a jak nie to musi to mieć serwis Yamahy.

W serwisówce jest wszystko oprócz "nacisku"

W serwisie Yamahy mnie olali.

W stacji kontroli, korzystaja z katalogów "papierowych , a tyam nie ma V stara.

Dziadowstwo jak cholera.

Ale mam kolegę, który ma kolege , który zna kolesia, który ma Drag Stara 650.

DZięki za podpowiedz.

 

ps. Jesli chodzi o działanie Naszego Forum. pisałem maila w tej sprawie do jednego z moderatorów. Podobno właściciel serwera bez uprzedzenia wypowiedział umowe. Obecna sytuacja ma potrwac max jeszcze kilka dni.pozdr.

Edytowane przez walko69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stacji kontroli, korzystaja z katalogów "papierowych , a tyam nie ma V stara.

Może pan w stacji kontroli pojazdów zwyczajnie nie wiedział, że V-Star to nic innego jak Drag Star, że to dokładnie ten sam motocykl występujący pod różnymi nazwami handlowymi w Europie i USA. Ale jako XVS650A w katalogu powinien go mieć. Nie powiedziałeś mu tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pan w stacji kontroli pojazdów zwyczajnie nie wiedział, że V-Star to nic innego jak Drag Star, że to dokładnie ten sam motocykl występujący pod różnymi nazwami handlowymi w Europie i USA. Ale jako XVS650A w katalogu powinien go mieć. Nie powiedziałeś mu tego ?

Ależ oczywiście że powiedziałem, Ale on nie miał w katalogu v stara koniec kropka, koniec dyskusji. Tragedia.

 

Czołem

o ile jeszcze potrzebujesz:

 

Dopuszczalne maksymalne naciski na poszczególne osie 1/2:

1.42 kN/2.65 kN

 

Pozdrowienia

DZięki wielkie.

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście że powiedziałem, Ale on nie miał w katalogu v stara koniec kropka, koniec dyskusji. Tragedia.

DZięki wielkie.

POzdrawiam

 

Kurcze, jedź do innej stacji gdzie Pan będzie normalny i będzie miał w katalogu! ;/

 

pozdr

empiq

 

PS. pięknie dzisiaj !!! jeździć, jeździć, jeździć... :icon_biggrin: pozdrawiam wszystkich dzisiejszych rajderów :notworthy:

Edytowane przez empiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kiedys jak sprowadzilem malo popularny model motocykla, to diagnosta na stacji kontroli pojazdöw byl na tyle kumaty, ze sam obliczyl naciski na osie. Pozdro

Chyba znalazłem takiego kumatego. Jutro sie okaże, jak mu pokazę moto i papiery.

DZięki za rady i pozdrawiam. do zobaczenia na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...