migdal Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 :icon_mrgreen: Witam mój Drag w trybie mieszanym nie mniej niż 7 litrów przy ciężkiej ręce :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Moja pali 5,0 na trasie (do 120/h) i około 6,0 - 6,5 w mieście a lubię dać trochę głosu z rur.Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafV Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Witam! Mam porównianie między 650 a 1100 (obie wersja custom). Jak jeździłem 650 to spalanie było średnio ok.5l; a na 1100 teraz ok 5l. Różnica jest subtelna-nieznaczna na plus 1100 (pewnie silnik mniej obciążony lub nowszy rocznik). Wydaje mi się, że spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Po tym porównianu widać to dokładnie, a byłem przekonany, że 1100 połknie pewnie z litr więcej, a tu miła niespodzianka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Witam!Mam porównianie między 650 a 1100 (obie wersja custom). Jak jeździłem 650 to spalanie było średnio ok.5l; a na 1100 teraz ok 5l. Różnica jest subtelna-nieznaczna na plus 1100 (pewnie silnik mniej obciążony lub nowszy rocznik). Wydaje mi się, że spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Po tym porównianu widać to dokładnie, a byłem przekonany, że 1100 połknie pewnie z litr więcej, a tu miła niespodzianka :cool:No to faktycznie zastanawiające i moja teoria bije w łeb. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Lekko zmienię temat. Dotyczy DS 1100, skrzynia biegów. Czasami, gdy dojeżdżam do świateł i biegi zrzucę już po zatrzymaniu, mam problem z wrzutką neutrala. Gdy zrzucem sukcesywnie przy dojeżdżaniu nie pojawia się ten problem. Występuje to sporadycznie, ale jednak. Czy ktoś w Was miał może podobny przypadek? Gdzie może leżeć przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zupi Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 po pierwsze primo: co z tymi zdjęciami bezdętek na szprychach?? to dawałoby większy spokój na przypadek gumki po drugie primo: tarbor ok, ale rękawiczki tarbor (wszywki keviar) letnie takie sobie - prawa szybko (2 tygodnie) zielenieje i wykonanie niecudne - wychodzą nitki z czasem po trzecie primo: najdluzsza jazda jednego dnia to ponad 600km, w sumie w trasie jakos 13h z przerywnikami, ale wygodnie do 5-6h i przy predkosciach mniejszych niz 100, przy ok. 120 tyłko-masaże :/ jeśli chodzi o silnik to po uczciwym serwisie można atakować Europe. ostatnie 9 dni to u mnie skok na budziku o 3 tysiące km :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Billu Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Lekko zmienię temat. Dotyczy DS 1100, skrzynia biegów. Czasami, gdy dojeżdżam do świateł i biegi zrzucę już po zatrzymaniu, mam problem z wrzutką neutrala. Gdy zrzucem sukcesywnie przy dojeżdżaniu nie pojawia się ten problem. Występuje to sporadycznie, ale jednak. Czy ktoś w Was miał może podobny przypadek? Gdzie może leżeć przyczyna? W moim motocyklu też tak mam. Wydaje mi się, że jest to normalny objaw braku redukcji przed zatrzymaniem. W motocyklowych skrzyniach biegów brak synchronizacji, co powoduje blokowanie. Wystarczy lekko pobujać moto w przód i w tył i luz wskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 po drugie primo: tarbor ok, ale rękawiczki tarbor (wszywki keviar) letnie takie sobie - prawa szybko (2 tygodnie) zielenieje i wykonanie niecudne - wychodzą nitki z czasem Na lato kupiłem łapki Halvarssons - super, polecam. Brak wszelkich krzykliwych gadżetów, wentylacja miodzio, a wykonanie jak na markę przystało. Cana ludzka - 130 lub 140PLN, nie pamiętam dokładnie. Billu - pewnie masz rację. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehoo Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Na lato kupiłem łapki Halvarssons - super, polecam. Brak wszelkich krzykliwych gadżetów, wentylacja miodzio, a wykonanie jak na markę przystało. Cana ludzka - 130 lub 140PLN, nie pamiętam dokładnie. Jak się one nazywały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) Jak się one nazywały? Na metce jest napisane: Hi Art, ale czy to nazwa to nie wiem. Znalazłem:http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...goryView=Expand 8262256X rękawice tekstylno-skórzane Halvarssons Mesh Classic czarne Edytowane 2 Czerwca 2008 przez orange rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolk83 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) cytatMoże inni właściciele Dragów napiszą ile palą ich maszyny.Z góry jestem przekonany że wyniki będą mocno rozbieżne. Tak w przypadku 650 jak i 1100. Witam. Ja po sprawdzeniu mojego sprzęta stwierdziłem, że spala 4,5 literka. A zawsze mam pasazerke, i prędkość zadowalająca 90-100km\hPozdrawiam! Edytowane 2 Czerwca 2008 przez karolk83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Ja już pare razy pisałem że pali mi 4/4,5 litra i mocno zaskoczony jestem przebiegami rzędu 250km na baku. Przeważnie na stacje wjeżdżam przy 300/330km a maksymalnie udało mi się osiągnąć ok. 380km już po przełączeniu na rezerwe. Dużo jeżdże po mieście, prędkości przelotowe 80/110 ze wskazaniem na 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Ja już pare razy pisałem że pali mi 4/4,5 litra i mocno zaskoczony jestem przebiegami rzędu 250km na baku. Przeważnie na stacje wjeżdżam przy 300/330km a maksymalnie udało mi się osiągnąć ok. 380km już po przełączeniu na rezerwe. Dużo jeżdże po mieście, prędkości przelotowe 80/110 ze wskazaniem na 90. Witam. O to röznice w spalaniu dosc duze -oczywiscie zaleznie od stylu jazdy! Musze spröbowac kiedys nie przekraczac 90 km/h i pewnie zamiast aktualnie 260 km/bak wyjdzie przaszlo 300! Pozdro :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dzisiaj mi spalił 13,6 l na 234 km. Ale jechałem sam, czyli tak jak lubię :icon_exclaim: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dzisiaj mi spalił 13,6 l na 234 km. Ale jechałem sam, czyli tak jak lubię :) . Miodzio maszyna :icon_eek: Jednak Custom ma ładniejszy silnik od Classica - ten chrom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.