Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam porównianie między 650 a 1100 (obie wersja custom). Jak jeździłem 650 to spalanie było średnio ok.5l; a na 1100 teraz ok 5l. Różnica jest subtelna-nieznaczna na plus 1100 (pewnie silnik mniej obciążony lub nowszy rocznik). Wydaje mi się, że spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Po tym porównianu widać to dokładnie, a byłem przekonany, że 1100 połknie pewnie z litr więcej, a tu miła niespodzianka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam porównianie między 650 a 1100 (obie wersja custom). Jak jeździłem 650 to spalanie było średnio ok.5l; a na 1100 teraz ok 5l. Różnica jest subtelna-nieznaczna na plus 1100 (pewnie silnik mniej obciążony lub nowszy rocznik). Wydaje mi się, że spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Po tym porównianu widać to dokładnie, a byłem przekonany, że 1100 połknie pewnie z litr więcej, a tu miła niespodzianka :cool:

No to faktycznie zastanawiające i moja teoria bije w łeb. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko zmienię temat. Dotyczy DS 1100, skrzynia biegów. Czasami, gdy dojeżdżam do świateł i biegi zrzucę już po zatrzymaniu, mam problem z wrzutką neutrala. Gdy zrzucem sukcesywnie przy dojeżdżaniu nie pojawia się ten problem. Występuje to sporadycznie, ale jednak. Czy ktoś w Was miał może podobny przypadek? Gdzie może leżeć przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze primo: co z tymi zdjęciami bezdętek na szprychach?? to dawałoby większy spokój na przypadek gumki

 

po drugie primo: tarbor ok, ale rękawiczki tarbor (wszywki keviar) letnie takie sobie - prawa szybko (2 tygodnie) zielenieje i wykonanie niecudne - wychodzą nitki z czasem

 

po trzecie primo: najdluzsza jazda jednego dnia to ponad 600km, w sumie w trasie jakos 13h z przerywnikami, ale wygodnie do 5-6h i przy predkosciach mniejszych niz 100, przy ok. 120 tyłko-masaże :/ jeśli chodzi o silnik to po uczciwym serwisie można atakować Europe. ostatnie 9 dni to u mnie skok na budziku o 3 tysiące km :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko zmienię temat. Dotyczy DS 1100, skrzynia biegów. Czasami, gdy dojeżdżam do świateł i biegi zrzucę już po zatrzymaniu, mam problem z wrzutką neutrala. Gdy zrzucem sukcesywnie przy dojeżdżaniu nie pojawia się ten problem. Występuje to sporadycznie, ale jednak. Czy ktoś w Was miał może podobny przypadek? Gdzie może leżeć przyczyna?

 

W moim motocyklu też tak mam.

Wydaje mi się, że jest to normalny objaw braku redukcji przed zatrzymaniem. W motocyklowych skrzyniach biegów brak synchronizacji, co powoduje blokowanie. Wystarczy lekko pobujać moto w przód i w tył i luz wskakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

po drugie primo: tarbor ok, ale rękawiczki tarbor (wszywki keviar) letnie takie sobie - prawa szybko (2 tygodnie) zielenieje i wykonanie niecudne - wychodzą nitki z czasem

 

Na lato kupiłem łapki Halvarssons - super, polecam. Brak wszelkich krzykliwych gadżetów, wentylacja miodzio, a wykonanie jak na markę przystało. Cana ludzka - 130 lub 140PLN, nie pamiętam dokładnie.

 

Billu - pewnie masz rację. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lato kupiłem łapki Halvarssons - super, polecam. Brak wszelkich krzykliwych gadżetów, wentylacja miodzio, a wykonanie jak na markę przystało. Cana ludzka - 130 lub 140PLN, nie pamiętam dokładnie.

 

Jak się one nazywały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się one nazywały?

 

Na metce jest napisane: Hi Art, ale czy to nazwa to nie wiem.

 

Znalazłem:

http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...goryView=Expand

 

8262256X rękawice tekstylno-skórzane Halvarssons Mesh Classic czarne

Edytowane przez orange rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat

Może inni właściciele Dragów napiszą ile palą ich maszyny.Z góry jestem przekonany że wyniki będą mocno rozbieżne. Tak w przypadku 650 jak i 1100.

 

 

Witam. Ja po sprawdzeniu mojego sprzęta stwierdziłem, że spala 4,5 literka. A zawsze mam pasazerke, i prędkość zadowalająca 90-100km\h

Pozdrawiam!

Edytowane przez karolk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już pare razy pisałem że pali mi 4/4,5 litra i mocno zaskoczony jestem przebiegami rzędu 250km na baku. Przeważnie na stacje wjeżdżam przy 300/330km a maksymalnie udało mi się osiągnąć ok. 380km już po przełączeniu na rezerwe. Dużo jeżdże po mieście, prędkości przelotowe 80/110 ze wskazaniem na 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już pare razy pisałem że pali mi 4/4,5 litra i mocno zaskoczony jestem przebiegami rzędu 250km na baku. Przeważnie na stacje wjeżdżam przy 300/330km a maksymalnie udało mi się osiągnąć ok. 380km już po przełączeniu na rezerwe. Dużo jeżdże po mieście, prędkości przelotowe 80/110 ze wskazaniem na 90.

 

Witam. O to röznice w spalaniu dosc duze -oczywiscie zaleznie od stylu jazdy! Musze spröbowac kiedys nie przekraczac 90 km/h i pewnie zamiast aktualnie 260 km/bak wyjdzie przaszlo 300! Pozdro :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...