Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem nisiny na przód i sprawują się bardzo dobrze - polecam.

Pytanko techniczne. Jest jakiś sposób na zerwany gwint? Musiał być już naderwany bo nie używając wiele siły, urwał się jeden z trzymających dekiel od filtra oleju. Efekt taki, że po przejażdżce mam mokrą pokrywę za dekielkiem. Olej na postoju nie wycieka, jednakowoż martwi mnie trochę owy fakt:(

Poruszałem ten temat już na forum i powiem ci że cudowałem na różne sposoby ( epoksydy, teflony, pakuły, silikony różnej maści ) i nic nie pomogło.Po dłuższej jeżdzie wyciekał delikatnie olej z pod dekla filtra.

Odstawiłem mojego Draga do warsztatu motocyklowego i za dwa dni odebrałem naprawiony. Rozwiercili i nagwintowali na nowo. Wszystko szybko miło i solidnie. Koszt razem z drobnymi regulacjami 150zł.

Nie grzeb sam. Napewno przekręciłeś gwint na tej długiej szpilce, więc zastosowanie tego zestawu do naprawy gwintu będzie bardzo trudne. Pamiętaj że to aluminium. Czyli bardzo delikatny materiał. Możesz narobić sobie o wiele więcej kłopotu niż masz teraz, chyba że jesteś ślusarzem lub tokarzem.

Zaprowadż moto do fachowców - zrobią to i dadzą gwarancję .

Tak na marginesie to Yamaha nie popisała się z tym dekielkiem i oringiem.Rozwiązanie mocno awaryjne.

Nie jesteś pierwszy któremu cieknie oliwa z pod dekla.

Powodzenia w walce ze "złem". Napisz jak sobie poradziłeś.

Pozdr. Porter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyłem świeczki DENSO ! sam wygląd tego cuda wzbudza już szacunek.

Motor bez problemu odpalil i w pierwszej chwili wydawalo mi sie że niby "ciszej"

pracuje. Nie zdażyłem już dzisiaj się jeszcze przejechać, ale po paru kilometrach

podziele sie swoimi refleksjami

 

pozdrawiam Dragstarowców !

 

Napewno przekręciłeś gwint na tej długiej szpilce ...

 

czy używacie kluczy dynamometrycznych ? u mnie to pierwsze narzedzia w garażu

Po zaopatrzeniu sie w serwisówke, praktycznie wszsytko co mozna dokrecam za pomocą

tego sprzetu wg. wartosci serwisowych. Począwszy od świec, a konczywszy na tylnej kanapie :wink:

 

Moze warto za wczasu pomyslec o takim rozwiazaniu a życie stanie się prostsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Nie grzeb sam. Napewno przekręciłeś gwint na tej długiej szpilce, więc zastosowanie tego zestawu do naprawy gwintu będzie bardzo trudne.

 

Chyba właśnie na niej:( Nie mam zamiaru sam się z tym babrać bo póki co tylko po dłuższej jeździe moczy się pokrywa a gdybym się zabrał za to sam to musiałbym od razu beczkę oleum zakupić:bigrazz:

 

Rozmawiałem z Uhmą w wawie - na 28 maja termin :biggrin:

Z innym mechanikiem - "podjechać zobaczymy":biggrin:

Podjadę zobaczą i myślę, że sprężynka będzie najrozsądniejsza.

 

Co do klucza dynamometrycznego. Może i to jest jakieś wyjście ale w przypadku tej śruby pewnie i on by urwał ten gwint bo przykręciłem nie jedną śrubkę w życiu i gdybym przestał dokręcać przed samym urwaniem to efekt wyciekania też by się na 100% pojawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozdrawiam Dragstarowców !

czy używacie kluczy dynamometrycznych ? u mnie to pierwsze narzedzia w garażu

Po zaopatrzeniu sie w serwisówke, praktycznie wszsytko co mozna dokrecam za pomocą

tego sprzetu wg. wartosci serwisowych. Począwszy od świec, a konczywszy na tylnej kanapie :biggrin:

 

Witam

Wszystko jest fajnie z kluczem dynamometrycznym o ile maszyna jest w miare nowa i śruby lub nakrętki nie są poprzeciągane

W przeciwnym razie nawet przy pomocy klucza dynamometrycznego można ją zerwać

Pozostaje wyczucie w ręce i oko na to jak wyglądają gwinty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy Drag Star'ow. Sam osobiscie nie posiadam zadnego motorku jednak potrzebbuje pomocy kogos kto temat motoru Drag Star zna od podszewki. Musze założyć alarm do motoru z roku 2000 i mam problem z realizacja odpalania na pilota. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie odpalany jest silnik?? Ja wpiąłem sie z przewodem od +12V po stacyjce do czteropinowego złącza przy akumulatorze i ni w zab ni w oko motor nie chce palic z pilota ( oczywiscie sterowanie PK od rozrusznika masa na przewodzie w tymze złączu). Odnalazłem schemat elektryczny Drag Stara z roku 1997 i analizujac to doszedlem do tego ze w pszeczce w okolicy tylnego koła na jednym przewodzie nie pokazuje sie 0,7V oraz w puszeczce za akumulatorem na jednym przewodzie zamiast 0,7V pokazuje sie +10.5V) Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać ten problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy Drag Star'ow. Sam osobiscie nie posiadam zadnego motorku jednak potrzebbuje pomocy kogos kto temat motoru Drag Star zna od podszewki. Musze założyć alarm do motoru z roku 2000 i mam problem z realizacja odpalania na pilota. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie odpalany jest silnik?? Ja wpiąłem sie z przewodem od +12V po stacyjce do czteropinowego złącza przy akumulatorze i ni w zab ni w oko motor nie chce palic z pilota ( oczywiscie sterowanie PK od rozrusznika masa na przewodzie w tymze złączu). Odnalazłem schemat elektryczny Drag Stara z roku 1997 i analizujac to doszedlem do tego ze w pszeczce w okolicy tylnego koła na jednym przewodzie nie pokazuje sie 0,7V oraz w puszeczce za akumulatorem na jednym przewodzie zamiast 0,7V pokazuje sie +10.5V) Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać ten problem??

 

W moim Dragu jest takie "cös" ,ale tego nie tykalem. Jednak nie dziala to jak powinno (moim zdaniem) -bo gdy odpalam pilotem ,gdy zaplon jest wläczony to odpala (ale jaki sens jest wkladac kluczyk do stacyjki i przekrecac, a potem odpalac na pilota?), natomiast bez wläczonego zaplonu jak cisne pilota to tylko silnik kreci, ale nie pali. Nie jest mi to potrzebne wiec sie nie zaglebialem. A- i jest to w jednym pilocie z alarmem.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Dragu jest takie "cös" ,ale tego nie tykalem. Jednak nie dziala to jak powinno (moim zdaniem) -bo gdy odpalam pilotem ,gdy zaplon jest wläczony to odpala (ale jaki sens jest wkladac kluczyk do stacyjki i przekrecac, a potem odpalac na pilota?), natomiast bez wläczonego zaplonu jak cisne pilota to tylko silnik kreci, ale nie pali. Nie jest mi to potrzebne wiec sie nie zaglebialem. A- i jest to w jednym pilocie z alarmem.

Pozdro

Wg tego schematu schemat powinno wystarczyc wpiecie sie z zasilaniem zaplonu z alarmu do R/W przed 6 czyli przekaznikiem rozrusznika. Masa jest podawana kiedy czujniki stopki, sprzegla i luzu sa w odpowiednim polozeniu. Musi byc tez wlaczony przelacznik zaplonu lub mozna przez przekaznik podac mase za 48, wtedy nie trzeba pamietac o zostawieniu wlaczonego startera, zeby odpalac z pilota.

Edytowane przez Virek
240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm generalnie powiem wam tak dzisiaj motor został zrobiony :):D:D:D a problem polegał na tym ze stacyjka podaje + 12V na przewód który jest za bezpiecznikiem czerwono biały oraz zwiera przewód czarny od sterownika silnika z przewodem niebisko zółtym w kostce z przekaznikami. Motor pali jak złoto. W razie gdyby ktos potrzebowal szczegolow to zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mam parę pytań w związku z wymiana oleju filtrów i świec w drag star 650. to znaczy jaki jest tego koszt, nie wiem ponieważ to mój nowy sprzęt i chciałbym wymienić to jak najszybciej.

A może orientuje się ktoś gdzie znajduje się jakiś dobry serwis YAMAHY w Częstochowie, czy może wymienić samemu??

Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr oleju= max 20zł

 

Olej= ok 35-40zł za 1l, ty potrzebujesz 3 literki wiec 105-120zł

 

przydalo by sie kupic takze swiece=koszt ok 15zł/szt

 

co do wymiany to nie ma zbytnio problemu, przy 650 bezproblemowo wykrecasz stary filtr oleju wiec mysle ze lepiej przeznaczyc 100zł zamiast na serwis na olej.. masz juz pokryte koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko techniczne, bo znajony lekko mnie wystraszył... Czy w okręgłej maskownicy z prawej strony silnika powinien być jakiś filterek? Ja mam tam PUSTO! Pomórzcie, bo nie chciałbym Ślicznotce zobic krzywdy... :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...