Skocz do zawartości

gaxniki kawasaki gpz500


Rekomendowane odpowiedzi

Zaden problem. Na spodzie gaźników masz takie króćce dzięki którym możesz spuścić paliwo poprzez odkręcenie śrub supstowych. Podłączasz pod te króćce przeźroczyste wężyki, najlepiej o tej samej długości (gdzies 30 cm każdy). Następnie zaginasz wężyki ku górze, tak aby nie zgięły się na tyle, że paliwo nie leciało by. Unieruchom w jakiś sposób wężyki. Odkręć śruby spustowe i zaobserwuj na jakim poziomie jest paliwo. Powinno sięgnąć do ponad połowy komory pływakowej, ale też nie sięgając do górnej granicy gdyż za duzo paliwa by dostawal. Przynajniej ja tak sobie ustawiłem i chodzi wyśmienicie. Powodzenia... P.S Po co chcesz to robić. Jakie objawy skłoniły cię do tego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem nastepujace objawy podczas dluzszej jazdy szybciej niz 140 zaczynalo brakowac mu paliwa wiec odgiolem mu troche plywaki ale widocznie za duzo i teraz sie zalewa czuc nieprzepalone paliwo i kopci dzieki ze pomysl z wezykiem dzis go wyprobuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladny sposob mierzenia jest opisany (i czesto narysowany) w serwisowce, ale przewaznie tak jak piszesz-oczywiscie gazniki w pozycji "do gory nogami" i mierzysz do gornej plaszczyzny plywaka. a co do zlej synchronizacji-nierowna praca na wolnych obrotach i kiepskie wkrecanie sie od niskich do srednich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...