konrad_pol Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Witam , zaniepokoila mnie jedna rzecz,mianowicie gdy odpale swoja honde swieci mi czerwona kontrolka od oleju ,jednak powyzej 3 tys obrotow sie wylacza, czym moze byc to spowodowane? sprawdzalem stan oleju i uwazam ze jest z 200ml, z gory dzieki i sorry za klopot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Cześć. Ja w mojej DT mam tak że po każdym odpaleniu zapala się lampka oleju ale po kilku sekundach gaśnie. A jeżeli moto chodzi na wolnych też się świeci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 to dolej i sprawdz czy nadal bedzzie sie swiecila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 to dolej i sprawdz czy nadal bedzzie sie swiecilaa jezeli nie przestanie to masz coś z czujnikiem i przy dozowniku szukaj przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Witam , zaniepokoila mnie jedna rzecz,mianowicie gdy odpale swoja honde swieci mi czerwona kontrolka od oleju ,jednak powyzej 3 tys obrotow sie wylacza, czym moze byc to spowodowane? sprawdzalem stan oleju i uwazam ze jest z 200ml, z gory dzieki i sorry za klopot To jest czterosów? Jak tak to coś jest nie tak. Wymień olej jak dawno tego nie robiłeś i filtr oleju, nalej świeżego tyle ile fabryka przewiduje (jak w instrukcji) i wtedy sprawdz.Ale tak nie powinno być, że od 3 tyś dopiero gaśnie kontrolka... Może silnik jest już na tyle zjechany, że ma luzy na panewkach i ciśnienie oleju jest odpowiednie dopiero przy 3000. A moze pompa jest uszkodzona. Jak masz drugi czujnik to sprawdz, może ten pierwszy przekłamuje, albo sprawdz manometrem ciśnienie w magistrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Honda CRM 125 to 2T ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Aha, to niewiedziałem, przepraszam, tyle tego jest teraz, że ciężko się polapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.