wodzbb Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 WitamNa wstępie chciałbym zapytać: Posiadam kaśke gpz 750 z 1984r i mam w niej zwykłe gaźniki...czy ten model nie powinien mieć już podciśnieniowych???Teraz pytanko z naturalnego środowiska gpzetek czyli pytanie do mechaników:Co może być przyczyną powolnego spadania obrotów?? Zawory były ustawiane,gaźniki synchronizowane (ale nie czyszczone), motocykl posiada stożkowe filtry powietrza - które były moim faworytem jeżeli chodzi o te nieszczęsne obroty ale podczas moich prób z owijaniem ich materiałem aby nie przedostawało się tyle powietrza motocykl przestał wkręcać sie na wysokie obroty natomiast nadal silnik nie chciał schodzić szybko (czyt.normalnie) z obrotów - także filtry wykluczyłem.Co mam zrobić?? :D proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 WitamNa wstępie chciałbym zapytać: Posiadam kaśke gpz 750 z 1984r i mam w niej zwykłe gaźniki...czy ten model nie powinien mieć już podciśnieniowych???(...)Teraz pytanko z naturalnego środowiska gpzetek czyli pytanie do mechaników:Co może być przyczyną powolnego spadania obrotów?? (...) Pierwszy mój typ, to lewe powietrze z nieszczelnych króćców ssących, albo np wytartych osi przepustnic. W tym roczniku, przy (zakładam) sporym przebiegu - nie byłoby to dziwne. --pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodzbb Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A czy źle ustawione zawory wydechowe mogą mieć jakiś wpływ na te obroty?? tzn one mają szczeliny większe o jakieś 0,03-0,04mm niż powinny mieć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddog26 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 ja pozbyłem sie gpz 550 ze wzg na gazniki ( przebieg mot 36 tys km )powód - topiace sie pływaki !!:buttrock:benzyna w oleju - itd kwas ogolnie z tymi sprzetami jest co do podcisnieniowych - to nie beda ci pasować trzba blachy redukcyjne ( zreszta mam takie ) odezwij sie jak cos 602 691 118 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonik Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Nie pomogę ci co do tych obrotów, jednak wtrące się nieco w kwestii GPZtek ogólnie. Ja do niedawna miałem GPZ 1100 dfi z 83 roku. Co prawda na samym początku mnie troszkę kosztowała, ale później byłem "szczęśliwym posiadaczem". :D Pozdrawiam wszystkich posiadaczy GPZ!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 No czasami jakies czesci nawet w japonii trzeba wymienic, za darmo jezdzic sie raczej nie da. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.