Skocz do zawartości

Czy Honda CBR 600 to dobry pomysl na pierwszy motor


Gość loser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. ...lecz nie wiem czy ten motocykl nie będzie dla mnie za mocny

 

2. Czyli na tym motocyklu nie mogę nauczyć się jeździć? miałem okazje jeździć także innymi motorami np. honda rebel 250 i mz 250

 

1. Ty tak na powaznie, czy kpiny sobie robisz ? No chyba, ze malo rozgarniety jestes, to wtedy zmienia postac rzeczy.

 

2. Ile tymi sprzetami nakreciles wokol komina ?

 

1. z tego co wiem to niema żądnych motocykli sportowych w klasie 250-500... a 125 odpada:

 

2. Ninja 250 to słaby motocykl, aprilia rs 125 ma większą moc...

 

1. Ninja 250, Honda CBR 250 R, Suzuki GS 500 F

 

2. Po raz kolejny udowodniles, ze wierz mniej niz ZERO ! Liczy sie mament obrotowy a nie moc, a pojemnosc jest niee do zastapienia, a jezeli to tylko poprzez wiekszy pojemnosc !

 

1. w nauce jazdy w której mam zamiar przygotowywać się naprawko uczą na kawasaki zr7

 

2. Wiec niema jednoznacznej odpowiedzi :icon_razz:

Jedni twierdzą ze się nadaje, inni odradzają...

 

1. Naprawde uwazacz, ze to czego tam ucza ( o ile wogole na ZR7 ) da <ci jsakiekolwiek przygotowanie w ruchu drogowym ? :icon_mrgreen:

 

2. Niebylo, niema i nie bedzie, bo zawsze znajdzie sie jakis patafian ktory napisze, ze zaczynal od litra i po rygodniu zabraklo mu mocy !

 

Moim zdaniem nawet świeżak da radę na CBR, bo nie taki diabeł straszny jak go malują.

 

Podstawą sukcesu nie kręcić powyżej 7 tys. aż się nie wjeździsz.

 

Jest to też moto na 3 sezony dla świeżego.

 

Oby nie dany bylo Ci kiedykolwiek wytlumaczyc rodzicom, ze niestety moto przeroslo jezdzca.

 

Taaaaa, ilu znasz takich ktoorzy niee daja sie poniesc ? Ostatnio Toczeqe opisywal swoj wypadek, przeczytaj moze najpierw a pozniej popitol.

 

Na 3 sezony napewno, ale nie dla swierzaka !

 

 

Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć jak maja się sportowe modele konkurencyjnych marek do f4i (gsxr 600, yzf-r6 czy zx-6r)szczególnie chodzi mi o przyspieszenie, agresywność, liniowe oddawanie mocy ,awaryjność... z tego co wiem honda oferuje najmniejszą moc...

 

:banghead: :banghead: :banghead:

 

Dotarło juz to do mnie :icon_biggrin:

 

Taaaaaaaaaaaaa, zwlaszcza gdy czytam ponizej ! :banghead:

 

1. to na pewno to że ciężko go się później pozbyć

2. podobają mi się tylko sportowe motocykle a o ile wiem niema żadnej 500 w takiej budzie

3. obecnie jeżdżę skuterem wcześniej na chopperze 125 na skutzerze nigdy nie jeżdżę szybciej niż 50 bo porostu lubię jeździć wolno i coś zobaczyć a nie przepierdzielić jak szczała tak samo było z chopperem tylko że na nim nie przekraczałem prędkości 75 bo do takiej prędkości najfajniej śmigał.

4. Tak więc nie wydaje mi się że na cbr'ce będę jeździł więcej niż 140

 

1. Pitolicz jak potluczony

2. Mi podoba sie Cindy Croford, Claudia Schifer i Naomi Campbel, co nie oznacza ze ktorakolwiek z nich bedzie moja .

3. To po jakiego grzyba potrzebna Ci CBR ? ? ?

4. Tak ajk sam napisales, WYDAJE Ci sie !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jego wola kupi sobie co mu sie podaba, a czy moto wykorzysta chociaz w 30 % to juz inna sprawa, na własnych błedach ludzie sie uczą

 

Moim skromnym zdaniem na polskich drogach niema warunków nawet na 140km/h możee nie wszędzie ale w większości drogi są fatalne nie mowie tu od trasach szybkiego ruchu ale o zwykłych drogach gdzie na łacie jest łata a w łacie dziura

 

1. Ty tak na powaznie, czy kpiny sobie robisz ? No chyba, ze malo rozgarniety jestes, to wtedy zmienia postac rzeczy.

 

2. Ile tymi sprzetami nakreciles wokol komina ?

 

 

 

1. Ninja 250, Honda CBR 250 R, Suzuki GS 500 F

 

2. Po raz kolejny udowodniles, ze wierz mniej niz ZERO ! Liczy sie mament obrotowy a nie moc, a pojemnosc jest niee do zastapienia, a jezeli to tylko poprzez wiekszy pojemnosc !

 

 

 

1. Naprawde uwazacz, ze to czego tam ucza ( o ile wogole na ZR7 ) da <ci jsakiekolwiek przygotowanie w ruchu drogowym ? :icon_mrgreen:

 

2. Niebylo, niema i nie bedzie, bo zawsze znajdzie sie jakis patafian ktory napisze, ze zaczynal od litra i po rygodniu zabraklo mu mocy !

 

 

 

Oby nie dany bylo Ci kiedykolwiek wytlumaczyc rodzicom, ze niestety moto przeroslo jezdzca.

 

Taaaaa, ilu znasz takich ktoorzy niee daja sie poniesc ? Ostatnio Toczeqe opisywal swoj wypadek, przeczytaj moze najpierw a pozniej popitol.

 

Na 3 sezony napewno, ale nie dla swierzaka !

 

 

 

 

:banghead: :banghead: :banghead:

 

 

 

Taaaaaaaaaaaaa, zwlaszcza gdy czytam ponizej ! :banghead:

 

 

 

1. Pitolicz jak potluczony

2. Mi podoba sie Cindy Croford, Claudia Schifer i Naomi Campbel, co nie oznacza ze ktorakolwiek z nich bedzie moja .

3. To po jakiego grzyba potrzebna Ci CBR ? ? ?

4. Tak ajk sam napisales, WYDAJE Ci sie !

 

:crossy:

 

Wymądrzasz się a tak naprawdę to chyba nigdy nie widziałeś na oczy GS 500 F skoro uważasz go za sportowy motocykl...

Nie wiem co on ma wgl wspólnego ze sportem...

Sportową pozycję siedzenia?

A może sportową kierownice?

To turystyk w pełnej owiewce i tyle by było na ten temat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymądrzasz się a tak naprawdę to chyba nigdy nie widziałeś na oczy GS 500 F skoro uważasz go za sportowy motocykl...

 

 

 

Na tyle stwierdzen odpowiadasz mi o pozycji i "typie", GS 500 ? hmmmm

 

Massz racje, motocykle widujee co najwyzej jak klikne w necie, sam smigam MTX'em 50 ccm, wogole to w dupie bylem i g***o widzialem.

 

Moja jedyna rada, idz i kup paczke pampersow

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze (...)

Po drugie (...)

Po trzecie (...)

 

ad. 1. bzdura. tak samo trudno - albo trudniej - pozbyć się każdego motocykla, z nielicznymi wyjątkami (np. dl650 schodzi jak ciepłe bułeczki)

ad. 2. gs500f. ze starszych gpz500. chyba, że się koniecznie chcesz po prostu dowartościować "plastikiem"

ad. 3. przy 140kmh zabił się kilka dni temu chłopak w Twoim wieku. poczytaj sobie w dziale wypadków. kilka godzin wcześniej opowiadał przed kamerą o swoich "turystycznych" prędkościach

 

BTW KS i Konrad to instruktorzy nauki jazdy. takich jak Ty oglądają na pęczki; jak sądzisz, ile jest warte Twoje odszczekiwanie się?

 

podsumuję tak: wszystkie argumenty za i przeciw były już powtarzane setki razy, możesz sobie poczytać w poprzednich choćby tematach na forum. albo je przyjmujesz, albo nie: w tym drugim przypadku po prostu rób co chcesz, nie musisz koniecznie dopraszać się o poklask gawiedzi o równie "przemyślanych" poglądach

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamiar kupić F4i na pierwsze moto to dam Ci znać jak szybko się wypierdoliłem i będę musiał bulić za plastiki (w dobrym wypadku)

Uwierz, naprawdę wolę przeczytać ile zapłaciłeś za plastiki niż stawiać krzyżyk, lub znak świeczki, w dziale " smutne ale prawdziwe"

Edytowane przez josha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jezdzilem na sportach, dopiero co zdalem egzamin. Wydaje mi sie ze kwestia oleju w głowie - bzdura. Nie wierze ze nawet czlowiek stateczny, ktory tzw. ma olej w glowie i kilkuletnie doswiadczenie jazdy roznymi pojazdami, powstrzyma sie od odkrecenia "czasem" manetki w sporcie. Jestem w trakcie podejmowania decyzji co do 1 moto- stawiam tylko na klase 500 co i tak na poczatek bedzie dosc mocnym moto. Mam mega respekt do sportow i maszyn o tej mocy, zdaje sobie sprawe z tego jak latwo mozna popelnic blad, a pozatym 500 latwo sie sprzedaje ;-) Niewazne co piszemy, i tak kupisz ta cbr to jest pewne. Powiem tylko ze swojej strony ze to zly pomysl, ktos bez doswiadczenia jest sklonny popelnic duzo wiecej bledow ktore na tego typu moto moga byc ostatnimi. POZDRAWIAM i zycze udanej sztuki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wszystko rozumiem, może unosi mnie fantazja ale znam wiele osób które zaczynały 0d 600 i nadal żyją jakoś się nie zabili ani nie okaleczyli na całe życie... Druga strona medalu jest taka że ciężko mi płacić 12tyś za Gs 500 F http://allegro.pl/suzuki-gs500-f-gs-500f-gs-500-f-gs500f-2007-i1719884024.html przykładowo taki bo starsze wersje wgl nie wchodzą w grę który w ogóle mi się nie podoba i nie będzie mnie cieszył kiedy za taka samą gotówkę mogę mieć motocykl który mi się marzy od dawna... czytałem na internecie wiele opini ludzi którzy zaczynali na takim i twierdza ze prowadzi się dobrze a moc oddaje łagodnie i że spokojnie można się na nim nauczyć jeździć jeśli będziemy to robić z głowa na karku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz, szukasz u ludzi porady mimo ze i tak juz podjales decyzje :D hehe powodzonka. NIe jestem zlosliwy, bo zycze ci naprawde tysiecy nawiniety km. 90 procent ludzi odradza ci ten zakup ale Ty dokladnie wiesz, swiadomie lub podswiadomie ze kupisz cbr. Myle sie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem... odłożę jeszcze zakup motocykla do wiosny... bo prawka jeszcze nie ma a jesienią to już się nawet nie opłaca... własnie to marzenie o nim tak skłania mnie do tego zakupu... odliczałem miesiąc po miesiącu do prawka zostały już tylko dwa i zawsze w głowie była ta cbr.... i teraz ciężko tak kupic inny i czekać np. na niego jeszcze 3 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem na internecie wiele opini ludzi którzy zaczynali na takim i twierdza ze prowadzi się dobrze a moc oddaje łagodnie (...)

 

jesteś kolejnym, który niby pyta o radę, ale z góry odrzuca wszystkie poza "dasz se rade z olejem w głowie". no to idź, kupuj, nie truj d..y

jsz

 

ps. jak jeszcze raz zobaczę "wgl" to skasuję posty. krew mnie zalewa przy takiej "polskawej" pisowni

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz, naprawdę wolę przeczytać ile zapłaciłeś za plastiki niż stawiać krzyżyk, lub znak świeczki, w dziale " smutne ale prawdziwe"

 

Ale powiem Ci, że czuję ogromny respekt do sportów, dlatego myślę, że na owiewkach się skończy. Miałem już okazję kilka razy jeździć na sportach, nie długo bo jakieś 30 minut, ale zawsze coś i powyżej 7-8 tysięcy obrotów bałem się wkręcać. Raz spróbowałem i jak poczułem szarpnięcie do przodu to dopiero dowiedziałem się co to znaczy sportowa 600 (a to marny ułamek prawdziwej mocy, bo manetkę odkręcałem bardzo delikatnie). Kupuję sporta tylko dlatego, że mi się podoba, a jak się nauczę jeździć, to wtedy może trochę poodkręcam :)

 

EDIT

 

Trudna ta decyzja. Tak czy tak będę ją musiał sam podjąć wy pomogliście mi już wystarczająco dużo... Więc skoro odradzacie 600... to ile sezonów trzeba by przejeździć na 500 aby można się przesiąść na 600... ile sezonów bądź kilometrów

 

Jak już będziesz dotykał kaskiem ziemi przy zakręcie :D A tak na poważnie, to nie ma reguły. Jeden może sobie zmienić moto po pięciu tygodniach, z drugi po pięciu sezonach. Kwestia jak kto się szybko uczy i ile czasu na to poświęca.

 

Z resztą, daleko szukać przykładu nie trzeba - http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/145738-przyszla-kolej-na-mnie/ Co prawda nie CBR, ale przybliżony motocykl. On też pewnie sobie mówił, że nie będzie odwijał...

Edytowane przez Blood
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto mozna miec i 10 sezonow zalezy do czego mu moto potrzebne, jedni cenia 500 za jako takie nie najgorsze osiagi i male spalanie, niki koszt serwisu, ale to nie znaczy ze te 60 kucy to czasem mało :icon_twisted: , kwestia indywidualna i kazdy sam musi sobie powiedziec co chce, z reguly pierwsze powazne moto to test czego dana osoba oczekuje od moto le to juz pewnie wiesz i bylo 100 razy włkowane na forum, pozdro i ostroznie do kazdego sprzetu, bo i 125 moze sponiewierac :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...