romek :) Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 witam Mam problem w mojej jawie 50 a mianowicie gaźniku w 2004 roku jawa przeszła remont generalny silnika no i po skręceniu pojawił się problem. Mianowicie gaźnik żyga na potenge benzyną po odkręceniu kranika zaraz komora się przelewa a jak już ją odpale to wywala nadmiar do filtra od powietrza i to w ogrooooooomnych ilościach. Jak zdejme ten dekielek z zaworkiem i wleje tam benzyne szczykawką to chodzi dobrze > Chodzi mi o to że nie wiem jak ustawić dokładnie tą blaszke :) i drugi problem jak już odpali i wcisne sprzęgło to zaczyna ją przymulać jak wrzuce bieg zgaśnie ..... ps mam linke gazu od 350 czy to robi dużą różnice ??? tym bardziej że załorzyłem dystans na nią więc ma teoretycznie długość orginalnej linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Jezeli ci przelewa gaznik to znaczy ze wadliwy jest plywak lub zaworek w gazniku. Plywak moze byc dziurawy a zaworek zasniedzialy. Zrob dokladne czyszczenie gaznika (wsadz go na noc do octu ). Podnies blaszke na maksa a pozniej stopniowo ja opuszczaj.To ze ja muli to musi byc wina gaznika (zbyt bogata lub uboga mieszanka).Jezeli linka od 350 ma dlugosc oryginalnej to nie moze byc jej wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 pływak jest nowy :) pytanie jak trzeba ustawić tą blaszke?? może ktoś wie jak ją ustawić względem tego zaworku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 ustawiaj na oko, nie ma reguly... ja proponuje ja zagiac tak, zeby bylo malo paliwa, a potem stopniowo ja podginac do gory.jezeli bedzie juz ci moto chodzilo na wolnych obr, a po jezdzie na wyzszych zacznie sie jakby mulic, to podginasz blaszke do gory i patrzysz na efekty. tylko podginaj delikatnie.. lepiej regulowac 10 razy, niz zagiac z max dolu na max gore, bo to i tak nic nie da Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 może sam pływak jest sprawny, tylko się zacina (na dole komory) i nie przesuwa sie w komprze pływakowej. Po zalaniu strzykawką podnosie sie i odcina jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 ustawiaj na oko, nie ma regulyWitam.Poziom paliwa w komorze pływakowej ma byc utrzymywany troszeczke ponizej koncówki rozpylacza..;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.