młodymz Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Sprowadziłem moto w marcu z niemiec.teraz musze iść zapłacić vat. tylko nie wiem który?czy popełniłem błąd nieopłacając vat`u w jakimś określonym czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Wypełniasz VAT-24, płacisz 150 zł + 6 zeta znaczki skarbowe, do wniosku dołączasz kserokopie umowy i czasem przegląd techniczny (różne urzędasy różnie mówią, jeden twierdził, że przegląd jest potrzebny, inny że nie) Po tygodniu dostajesz VAT-25 i idziesz rejestrować. Teoretycznie powinieneś zarejestrować do 30 OD PRZYWIEZIENIA motocykla na terytorium RP, ja się trochę spóźniłem i nikt mi głowy nie urwal....tablice dostalem bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Spokojnie.... Ja sie spóźniłam rok i tez sie nic nie stało:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ja też miałem odstęp kilku miesięcy od podpisania umowy do złożenia wniosku VAT-24 i nie było problemu. Mają na to tydzień ale jak jest mały ruch to dadzą wcześniej (u mnie było już po 2 dniach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) Trzeba chodzić i się o to pytać czy jak będą mieli to sami jakoś informują?P.S. Co oznacza pkt 26 we wniosku VAT 24 czyli "Data dopuszczenia do użytku" Co ja tam mam niby wpisać? Edytowane 17 Maja 2006 przez micza 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Wpisz tam datę pierwszej rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Osoba składajaca wniosek o VAT 24 musi być właścicielem pojazdu? Byłem dzisiaj w urzędzie i powiedzieli że żeby złożyc wniosek musze mieć NIP, jak poszedłem wyrobić NIP to się dowiedziałem że za ok 3 tygodnie przyślą mi decyzje czy przyznają czy nie...ale jak mam czekać 3 tygodnie to mnie szlag trafia i nie wiem teraz czy ojciec może złożyć wniosek na siebie, a potem na mnie zarejestrować sprzęta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Miałem ten sam przypadek. Tyle, że mi w urzedzie skarbowym powiedzieli, że moge złożyc VAT-24 jednocześnie z wnioskiem o nadanie NIP-u. Tak też zrobiłem :clap: VAT-25 dostałem tydzień poźniej, a NIP przysłali poleconym wczoraj :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 no to jaki NIP podałeś na formularzu VAT 24? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Wypełniasz VAT-24, płacisz 150 zł + 6 zeta znaczki skarbowe...Witam! Te 150 zeta płaci się w Urzędzie Miasta, a nie w Urzędzie Skarbowym :clap: Mnie nikt o tym nie poinformował i musiałem biegać po całym Rybniku od jednego urzędu do drugiego :clap: Pzdr, Draco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Czyli co najpierw Urząd Miasta, tam się płaci i dopiero potem Urząd Skarbowy czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 no to jaki NIP podałeś na formularzu VAT 24? Zostawiłem puste pole. Witam! Te 150 zeta płaci się w Urzędzie Miasta, a nie w Urzędzie Skarbowym :clap: Mnie nikt o tym nie poinformował i musiałem biegać po całym Rybniku od jednego urzędu do drugiego :clap: Pzdr, Draco. Te 150 zeta płaci się w BANQ , a że na konto urzędu miasta to już inna bajka. W koszalińskim urzędzie skarbowym jest oddział banku. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.