Skocz do zawartości

Honda


Kidler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, słysze stuki z prawej strony silnika, ale gdy wcisne sprzegęło stuki ustają tylko czasami coś zarzedźi też z prawej strony? Co to jest? A i w jaki sposób można rególowac zawory myślałem że jak w samochodzie śróbkami ale nieznalażłem śróbek, może przeoczyłem i są? Czy sa jakieś podkłądki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prawej strony stuka koszyk sprzęgłowy, u mnie jest to samo gdy silnik jest zimny na wolnych obrotach chrobota. Te typy tak mają, większość ale zdażają sie tu takie które tego nie mają.

 

Zawory niestety reguluje sie płytkami, a szkoda bo na śróbki to roboty na pół godziny jest.

 

Ciekaw jestem jak u cienie z zapalaniem zimnego silnika, u mnie zachowuje sie tak jak by mu ssanie przeszkadzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam stuki zanim się nie zagrzeje a ssanie nie przeszkadza dzięki niemu może wkecić się na 2000 tysiaki i nagrzać....Ale u mnie stuki mogą być od łańcuszka ....niestety nie mam kasy na zmianę teraz więc czekam może w przyszłym sezonie .....po wymianie świeć na nowe oczywiście NGK jakoś płynniej chodzi .....tyle ile fabryka dała 185 km/ h spokojnie kiedy nie ma wiatru osiągam .... ;) :) :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle o wymianie świec i filtrze powietrza bo nie wiem ile to ma juz lat. A czy przy ostrym jechaniu zdaza wam sie: 1 podłoga, 2 i uuuuuuuuuuu (nie ma 2 jest luz) ? Dodam ze nie jest to wypadanie biegu tylko nie wbicie dwójki. W mojej halinie dwójke trzeba solidnie zapinać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli stukanie ustaje pod obciążeniem, np podczas ruszania, to jest to kosz sprzęgłowy.

Łańcuszek stuka nieregularnie, najczęściej podczas schodzenia z obrotów, i najmocniej słychać go przy pewnej prędkości obrotowej, np 4500 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle o wymianie świec i filtrze powietrza bo nie wiem ile to ma juz lat. A czy przy ostrym jechaniu zdaza wam sie: 1 podłoga, 2 i uuuuuuuuuuu (nie ma 2 jest luz) ? Dodam ze nie jest to wypadanie biegu tylko nie wbicie dwójki. W mojej halinie dwójke trzeba solidnie zapinać.

potwierdzam ale niestety aby ją zrobić z tego co się orientuje pare złoty ...znowu ...i teraz trzeba sie zastanowic czy jest sens chce zmienić moto w przyszłym sezonie może.....i czy koszt mi sie zwróci ??? raczej nie ...... ;) :) :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

U mnie też postukuje, ale prawie nie słyszalnie kosz sprzęgłowy.

 

Co do ssania ... to zapala bez problemów na ssaniu ale po jakiejś chwili zmniejsza obroty i tak wolniej kręci, aż do osiągnięcia jakiejś tam - mniej wiecej połowy kwadracika z literką C - temperatury. Wtedy powoli wkręca się na ponad 2000 obrotów/min. Kiedyś już ktoś pytał o to zachowanie i paru forumowiczów potwierdziło, że u nich występuje podobne zjawisko.

Edytowane przez ResoR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam z dwójka mam to samo ale przy normalnej jeździe wskakuje odrazu, jak sprawdzać ile jest oleju w silniku , bo gdzie nalać i spościć to wiem ale żeby nieprzelać tylko nalac tyle ile powinno to niewiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ssania ... to zapala bez problemów na ssaniu ale po jakiejś chwili zmniejsza obroty i tak wolniej kręci, aż do osiągnięcia jakiejś tam - mniej wiecej połowy kwadracika z literką C - temperatury. Wtedy powoli wkręca się na ponad 2000 obrotów/min. Kiedyś już ktoś pytał o to zachowanie i paru forumowiczów potwierdziło, że u nich występuje podobne zjawisko.

 

Właśnie tak jest, po odpaleniu na ssaniu silnik po pewnym czasie zwalnia obroty czego aja wogule nie rozumiem. W innych maszynach obroty bardzo szybko wyskakują poza vezpieczną granice 2000 i trzeba ssanie odpuszczać. W przypadku mojej cb przy zmniejszaniu ssania obroty delikatnie sie zwiekszają, ale dalsze popuszczanie ssania zgasi silnik gdy nie rozgrzany. Zachowuje sie tak jak by to ssanie go zalewało.

 

Co do dwójki to powtórze że przy lajtowej jeździe nie ma problemu, jest "knąk" ale bieg zapina sie pewnie.

 

tak w ogóle to pyszne moturki z tych cb500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spray Castrol - 32zł

Świeca NGK CR9EH-9 - 40zł.

Olej silnikowy Motul 5100 10W40 4Litry - 99,99zł.

Filtr oleju HF303 - 23,99zł.

Uszczelniacze na lagi 37*50*11 - 25zł.

Olej do amortyzatorów - 35zł Litr

Filtr powietrza - 47zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokoj z tym stukaniem. Moja ma takie same objawy i chodzi jak ta lala :D po prorsu ten typ tak ma... tez pytalem roznych fachowcow... poza tym to na prawde bardzo dobry motocykl! bez problemu robi ponad 100tys. km. bez remontu i MALO PALI Jesli wciskasz sprzeglo i jest cisza to jest ok . to tylko koszyczek... POWODZENIA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...