Bubu Goryl Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 a nie czasem na odwrót ? ze powietrzem chlodzone są zle w cieply klimat? chlodzone cieczą mniej sie grzeją .... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 wlasnie dowiedzialem sie kolejnej ciekawostki (dla mnie to nowosc - dla was moze nie),mianowicie: motocykle chlodzone ciecza nie sa dobrym nabytkiem w cieply klimat, a tymbardziej do jazdy po pustyni - najlepiej sprawdzaja sie chlodzone powietrzem :icon_twisted: Zwlaszcza w przypadku tego 2T 125ccm o ktorym mowa w watku - przy upalaniu w terenie,zbyt szybko lapie temperature i trzeba robic przystanki :icon_twisted:taaaa a ja mam LC4 chlodzona ciecza ( i jeszcze ani razu sie nie zagrzal) i z tego co wiem podobne (620) startowaly w Dakarze i w tym roku Dabrowski buja sie na LC4 450 oczywiscie chlodzonym ciecza i nie narzeka. Ale jezeli powiedzial Ci to kolo ktory fce Ci opchnac moto i ten moto jest chlodzony powietrzem to sie nie dziwie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 taaaa a ja mam LC4 chlodzona ciecza ( i jeszcze ani razu sie nie zagrzal) i z tego co wiem podobne (620) startowaly w Dakarze i w tym roku Dabrowski buja sie na LC4 450 oczywiscie chlodzonym ciecza i nie narzeka. Ale jezeli powiedzial Ci to kolo ktory fce Ci opchnac moto i ten moto jest chlodzony powietrzem to sie nie dziwie. pozdro kolo sam smiga LC4 650, a ta LC2 125 tez ma chlodnice... z kolei jego panna ujezdza jakas Honde 250 i wlasnie ta jest chlodzona powietrzem... wniosek nasuwa sie nastepujacy - ten silniczek (125ccm 2T) ma stosunkowo niewielka moc (porownujac do LC4 650 :icon_twisted: ) i chcac dogonic takie moto w terenie nalezy go mocno gazowac, a wtedy chlodnica nie wyrabia czy to mozliwe??? ps. jak na moje obecne potrzeby w zupelnosci starczy mi takie male LC2, chociaz apetyt rosnie w miare jedzienia :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jak sie jezdzi z woda w chlodnicy to nie wyrabia...Jak palujesz na 1 i 2 to w koncu zagotujesz. Moc tego "silniczka" nie jest taka mala bo po odblokowaniu dysponuje on moca doklasnie 27KM co taka mala iloscia nie jest. Do tego napewno lepsze niz w dt zawieszenie i nizsza masa powoduja ze jest to naprawde niezle amatorskie enduro!Jesli szef troche spusci a silnik jest w dobrym stanie to bierz i nie powinienes zalowac. Jak apetyt az tak urosnie ze lc2 bedzie za maly to Sobie zmienisz. Narazie gwarantuje ze odblokowane w pelni Cie zaspokoi!ps. Przepraszam za brak polskich znakow - Mac Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) Narazie gwarantuje ze odblokowane w pelni Cie zaspokoi!domyslam sie, ze jest to kwestia zamiany jednej kostki z elektronika na inna... uznawane to jest przez oficjalne serwisy KTM? (czasem takie numery sie zdarzaja...)raczej nie podejrzewam, zeby bylo mozliwe kupno tego u nich (serwis), skad wobec tego wziac nowy-inny modul? aa jeszcze jedno... tam nie ma wskaznika temperatury, nawet takiego pogladowego - wystajaca rurka przy kierownicy jest jedynym wskaznikiem tego co sie dzieje z plynem? moze zasugerujecie jakis techniczny patent aby troche dokladniej kontrolowac temp. niz tylko na oko? Edytowane 16 Maja 2006 przez bann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Modol jest Yamahy wiec nie ma problemu. Po 2 jesli choc troche znasz sie na elektryce to mozesz to zrobic. Bylo o tym na forum wiele razy. Modol tania rzecza nie jest wiec mozna co najwyzej oddac do jakiegos serwisu motocyklowego. Tam za cale odblokowanie+regulacja powinni wziac okolo 500zl. Podaje cene polskich warunkow. Nie wiem jak jest z Egiptem. A moze w lc2 sa inne blokady?Trzeba porozmawiac z wlascicielami. Napisz do Kristiego- Napewno Ci odpowie! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 ps. Przepraszam za brak polskich znakow - Macmimo, ze mam u siebie - w postowaniu nie uzywam, taki nawyk (nie przeszkadza mi wcale)jesli chcecie zebym pisal z ogonkami - postaram sie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.