Skocz do zawartości

Płyn w chlodnicy - ciagle ubywa :/ w KLR 650


Rekomendowane odpowiedzi

Przedmuchy do uładu chłodzenia (uszczelka pod głowicą-lub głowica)lub korek Wg mnie prawdopodobienstwo wynosi 2 do 1 dla głowicy ale najpierw pozycz moze jakis inny korek zeby to wykluczyc i nie rozbebeszac niepotrzebnie silnika.

Edytowane przez niemand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn chlodniczy czysty i nie gazuje na wlaczonym silniku

z tym gazowniem, to byś musiał patrzec na wysokich obrotach - a wtedy od wibracji woda jest "nieczytelna".

najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu, gdzie mają taki szuwax do wykrywania spalin w płynie chłodniczym i będziesz miał pewną odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ale chlodzenie mam prawidlowe silnik nie lapie wiecej jak 90- 100 stopni wentylator wlacza sie naprawde zadko

 

a jesli nawet to jak to sprawdzic lub jak oczyscic chlodnice ??

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no poziom plynu czasem sie podnosil jak zalalem za duzo plynu do chlodnicy takze po wlozeniu korka sie troszke wylalo,wtedy po odpaleniu troszke sie podniosl ,babelkow nie widac ale to singiel wiec ma drgania spore i w skutek czego powierzchnia wody jest pomarszczona ,ale teraz sie przygladalem kolejny raz i nic nie widze poza zmniejszajacym sie poziomem plynu :/ poziom przez te 5 min przygladania stabilny

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nie mam już pomysłu może faktycznie jest to przez ten korek w sumie to zbiorniczek jest po to żeby woda wlatywała i wylatywała z tamtąd wiec może masz nieszczelny zbiorniczek albo wąż od niego i ci płyn wyrzuciło ale już z powrotem nie zassało z niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź korek chłodnicy. Ma on zapewne pośrodku zaworek jednostronny ktory utrzymuje ciśnienie w gorącym układzie. Jednocześnie umożliwia on podczas stygnięcia zassanie cieczy ze zbiorniczka. Może uszkodzona jest uszczelka lub spężyna lub wpadł tam jakiś syf i ciepła woda wypływa z chłodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ten korek ma podejzane luzy ,a nowy w ciemno brac to dobre 150 zl :/ a nie bardzo mam z kad pozyczyc ,ciekawe czy od KLR 600 pasuje bo taki predzej znajde

 

DOPISANE WAZNE:

 

zauwazylem jeszcze jedna dziwna zecz :na goracym silniku ok 90-100 stoponi C odkrecam korek chlodnicy i nic sie nie dzieje ,a powinna przeciez woda trysnac ?? znaczy sie ze lapie gdzie powietrze i nie ma cisnienia w chlodnicy ??

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie to będzie prawdopodobnie ten korek zrób tak rozgrzej porządnie silnik i weś mocno ściśnij przewody od chłodnicy ale najpierw zalej chłodnice do pełna powinieneś zobaczyc gdzie masz nieszczelnośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zobacze.Nigdzie nie wycieka poza silnik a swobodnie przelatuje do zbiorniczka wyrownawczego. Raczej zrobie inaczej, odepne chlodnice od silnika zatkam 1 przewod a 2 bede wpuszczal powietrze, jesli korek jest walniety powietrze bedzie uciekalo do wyrownawczego... chociaz to bedzie pomiar na oko... . Ewentualnie domocuje wentylek na 1 przewodzie i wtedy sprawdze dokladnie bo mam dane dotyczace otwierania sie zaworka w korku .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no najlepszy sposób a niechciałem go podawac bo to jest troche roboty i bawienia i chyba ostatecznośc a po co jak było można najpierw innymi metodam,i ;)) ale nic z tego nie wyszło więc tak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...