Fazi_Gdańsk Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 kopcenie na bialo i olej koloru kawy z mlekiem olej jest koloru kawy z mlekiem czy płyn chłodzący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 olej jak napisalem :icon_razz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) Przedmuchy do uładu chłodzenia (uszczelka pod głowicą-lub głowica)lub korek Wg mnie prawdopodobienstwo wynosi 2 do 1 dla głowicy ale najpierw pozycz moze jakis inny korek zeby to wykluczyc i nie rozbebeszac niepotrzebnie silnika. Edytowane 13 Maja 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 plyn chlodniczy czysty i nie gazuje na wlaczonym silnikuz tym gazowniem, to byś musiał patrzec na wysokich obrotach - a wtedy od wibracji woda jest "nieczytelna".najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu, gdzie mają taki szuwax do wykrywania spalin w płynie chłodniczym i będziesz miał pewną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 jednak bym stawiał na to że masz przytkaną chłodnice lub węzyki wtedy by mogły by takie objawy ale bardziej pasuje na przytkaną chłodnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) hmm ale chlodzenie mam prawidlowe silnik nie lapie wiecej jak 90- 100 stopni wentylator wlacza sie naprawde zadko a jesli nawet to jak to sprawdzic lub jak oczyscic chlodnice ?? Edytowane 13 Maja 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 sprawdzi najłatwiej ci będzie jak odkręcisz korek i dawaj gazu na zapalonym silniku i patrz czy ci się nie podnosi poziom płynu ale też patrz czy nie widzisz niegdzie bąbli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) no poziom plynu czasem sie podnosil jak zalalem za duzo plynu do chlodnicy takze po wlozeniu korka sie troszke wylalo,wtedy po odpaleniu troszke sie podniosl ,babelkow nie widac ale to singiel wiec ma drgania spore i w skutek czego powierzchnia wody jest pomarszczona ,ale teraz sie przygladalem kolejny raz i nic nie widze poza zmniejszajacym sie poziomem plynu :/ poziom przez te 5 min przygladania stabilny Edytowane 13 Maja 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 no to nie mam już pomysłu może faktycznie jest to przez ten korek w sumie to zbiorniczek jest po to żeby woda wlatywała i wylatywała z tamtąd wiec może masz nieszczelny zbiorniczek albo wąż od niego i ci płyn wyrzuciło ale już z powrotem nie zassało z niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Sprawdź korek chłodnicy. Ma on zapewne pośrodku zaworek jednostronny ktory utrzymuje ciśnienie w gorącym układzie. Jednocześnie umożliwia on podczas stygnięcia zassanie cieczy ze zbiorniczka. Może uszkodzona jest uszczelka lub spężyna lub wpadł tam jakiś syf i ciepła woda wypływa z chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) no wlasnie ten korek ma podejzane luzy ,a nowy w ciemno brac to dobre 150 zl :/ a nie bardzo mam z kad pozyczyc ,ciekawe czy od KLR 600 pasuje bo taki predzej znajde DOPISANE WAZNE: zauwazylem jeszcze jedna dziwna zecz :na goracym silniku ok 90-100 stoponi C odkrecam korek chlodnicy i nic sie nie dzieje ,a powinna przeciez woda trysnac ?? znaczy sie ze lapie gdzie powietrze i nie ma cisnienia w chlodnicy ?? Edytowane 14 Maja 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Uszkodzony korek chłodnicy, brak nadciśnienia w układzie chłodzenia - stąd też brak fontanny przy odkręcaniu korka wlewu na gorącym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 no właśnie to będzie prawdopodobnie ten korek zrób tak rozgrzej porządnie silnik i weś mocno ściśnij przewody od chłodnicy ale najpierw zalej chłodnice do pełna powinieneś zobaczyc gdzie masz nieszczelnośc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Nic nie zobacze.Nigdzie nie wycieka poza silnik a swobodnie przelatuje do zbiorniczka wyrownawczego. Raczej zrobie inaczej, odepne chlodnice od silnika zatkam 1 przewod a 2 bede wpuszczal powietrze, jesli korek jest walniety powietrze bedzie uciekalo do wyrownawczego... chociaz to bedzie pomiar na oko... . Ewentualnie domocuje wentylek na 1 przewodzie i wtedy sprawdze dokladnie bo mam dane dotyczace otwierania sie zaworka w korku . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 no najlepszy sposób a niechciałem go podawac bo to jest troche roboty i bawienia i chyba ostatecznośc a po co jak było można najpierw innymi metodam,i ;)) ale nic z tego nie wyszło więc tak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.