baal_XL600 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Sytuacja wygląda tak że hondzia podczas jazdy lubi zgasnąć. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, wygląda tak jakby gubiła gdzieś iskre ale nie mialem możliwości tego narazie sprawdzić zaraz po. W zeszłym tygodniu zrobiłem jakieś 20km i kiedy wracalem do domu poprostu zgasła. na drugi dzień podłubałem troche przy niej (iskra, kompresja, paliwo, rozrząd-wszystko ok), nic nie znalazłem i po paru próbach w koncu odpaliła. Dzisiaj znowu wybrałem sie na przejażdżke i po trzech kilkometrach to samo:/ dobrze że miałem sprzęta gdzie zostawić, wieczorem po niego jade i będe kombinował. Macie jakieś sugestie czemu sie przyjrzeć w szczególności? z gory wielkie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipizmak Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Sprawdz połączenia i wszystkie kable od układu zapłonowego. Ja kiedyś miałem podobny problem a przyczyne znalazłem dopiero po dwóch miesiącach - kabelek podający plus na cewki zapłonowe się upalił ale GDZIE ( w środku w izolacji ( z wierzchu nic nie było widać ) i to nie przy końcówce ale na środku przewodu o długości ok 0,5m ) czasem kontaktował a czasem nie - zorientowałem się dopiero jak kiedyś mi stanął w nocy na nieoświetlonej drodze i jak zdjołem bak i zakręciłem rozrusznikiem to się w kabelku zaczęło świecić :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonszef Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 kolega wyżej ma racje, mam xl tyle żę lm i szczerze powiem że instalacja daje radę bo jest zrobiona jak należy ale na przykład u mnie musiałem te wtyczki pod siedzeniem pospinać tą plastikową tasiemką zaciskającą aby się trzymały ponieważ niestety nie wytrzymują próby czasu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Najpierw sprawdź wszystkie wtyczki, również tą od stacyjki przy przedniej lampie.Mi ostatnio też XL przerywała i właśnie wtyczka od stacyjki szwankowała. Najlepiej weź ze sobą zapasową świecę i jak zgaśnie zdejmij szybko fajkę załóż na drugą świecę i sprawdz czy jest iskra.Jeżeli nie będzie może to być wina modułu zapłonowego, w poprzednim sezonie taką historię miał Mario.Silnik odpalał i pracował przez jakieś 15 min, jak moduł się zagrzał to zaczynał przerywać i nie było iskry, jak motocykl postał chwilę i ostygł to znowu normalnie odpalał.Po wymianie modułu na inny problem zniknoł (niestety za drugi moduł trzeba było zapłacić coś ok 300-350 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.