Skocz do zawartości

XL600R gaśnie podczas jazdy:/


Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja wygląda tak że hondzia podczas jazdy lubi zgasnąć. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, wygląda tak jakby gubiła gdzieś iskre ale nie mialem możliwości tego narazie sprawdzić zaraz po. W zeszłym tygodniu zrobiłem jakieś 20km i kiedy wracalem do domu poprostu zgasła. na drugi dzień podłubałem troche przy niej (iskra, kompresja, paliwo, rozrząd-wszystko ok), nic nie znalazłem i po paru próbach w koncu odpaliła. Dzisiaj znowu wybrałem sie na przejażdżke i po trzech kilkometrach to samo:/ dobrze że miałem sprzęta gdzie zostawić, wieczorem po niego jade i będe kombinował. Macie jakieś sugestie czemu sie przyjrzeć w szczególności?

 

z gory wielkie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz połączenia i wszystkie kable od układu zapłonowego. Ja kiedyś miałem podobny problem a przyczyne znalazłem dopiero po dwóch miesiącach - kabelek podający plus na cewki zapłonowe się upalił ale GDZIE ( w środku w izolacji ( z wierzchu nic nie było widać ) i to nie przy końcówce ale na środku przewodu o długości ok 0,5m ) czasem kontaktował a czasem nie - zorientowałem się dopiero jak kiedyś mi stanął w nocy na nieoświetlonej drodze i jak zdjołem bak i zakręciłem rozrusznikiem to się w kabelku zaczęło świecić :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega wyżej ma racje, mam xl tyle żę lm i szczerze powiem że instalacja daje radę bo jest zrobiona jak należy ale na przykład u mnie musiałem te wtyczki pod siedzeniem pospinać tą plastikową tasiemką zaciskającą aby się trzymały ponieważ niestety nie wytrzymują próby czasu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź wszystkie wtyczki, również tą od stacyjki przy przedniej lampie.

Mi ostatnio też XL przerywała i właśnie wtyczka od stacyjki szwankowała.

 

Najlepiej weź ze sobą zapasową świecę i jak zgaśnie zdejmij szybko fajkę załóż na drugą świecę i sprawdz czy jest iskra.

Jeżeli nie będzie może to być wina modułu zapłonowego, w poprzednim sezonie taką historię miał Mario.

Silnik odpalał i pracował przez jakieś 15 min, jak moduł się zagrzał to zaczynał przerywać i nie było iskry, jak motocykl postał chwilę i ostygł to znowu normalnie odpalał.

Po wymianie modułu na inny problem zniknoł (niestety za drugi moduł trzeba było zapłacić coś ok 300-350 zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...