zbyszek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) Ostatnio wyczytałem że w silniku motocykla MZ ETZ 250 lewy simmering musi być założony sprężynką na zewnątrz. Ja zrobiłem odwrotnie (sprężynka skierowana do wału). W związku z tym mam pytanie, czy pozostawić tak jak jest, czy będzie to miało jakieś znaczenie w eksploatacji. Wiem że może brać ze skrzyni olej, ale w innych motocyklach np: Jawach jest jak zrobiłem i nie ma z tym problemu. Edytowane 5 Maja 2006 przez zbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 moze wypychac simmering na zewnatrz a wtedy zajmie sie nim zabierak :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 witam,ja miałem załorzony spręzynka na zewnątrz,teraz rozebrałem silnik i jak bede składał to załorze w identyczny sposób,czy cos sie stanie jak bedzie załorzony odwrotnie to nie wiem,miałem wcześniej 250 ale nie pamietam jak był załorzony simering,zrób tak jak powinno byc,bo może się okazac że bedzie dobrze albo bedzie ciagneła olej,także lepiej zapobiega niz leczyc :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 nie wiem czy uda ci sie go wyciagnac bez uszkodzen Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.