Skocz do zawartości

Simmering w ETZ 250


zbyszek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wyczytałem że w silniku motocykla MZ ETZ 250 lewy simmering musi być założony sprężynką na zewnątrz. Ja zrobiłem odwrotnie (sprężynka skierowana do wału). W związku z tym mam pytanie, czy pozostawić tak jak jest, czy będzie to miało jakieś znaczenie w eksploatacji. Wiem że może brać ze skrzyni olej, ale w innych motocyklach np: Jawach jest jak zrobiłem i nie ma z tym problemu.

Edytowane przez zbyszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,ja miałem załorzony spręzynka na zewnątrz,teraz rozebrałem silnik i jak bede składał to załorze w identyczny sposób,czy cos sie stanie jak bedzie załorzony odwrotnie to nie wiem,miałem wcześniej 250 ale nie pamietam jak był załorzony simering,zrób tak jak powinno byc,bo może się okazac że bedzie dobrze albo bedzie ciagneła olej,także lepiej zapobiega niz leczyc :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...