Vatzeque Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Suzuki GS ma sobie dwie szpilki przeszywające silnik. Gdy kupiłem moto jedna szpila na przedzie ramy (zaraz za przednim kołem) była. Brakowało dolnej szpilki. Facio powiedział, że wytoczy mi dystanse i założy szpilkę, pomierzył co trza i założył i kurna zrobiły się teraz wibracje kierownicy oraz podnożki mocno drżą. Przed założenie szpilki było to lżejsze. Zaznaczę, że silnik jest po regulacja i po synchro.O co biega? Może pozbyć się tej szpilki? Ale skoro jest na nią miejsce to ma byc? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 mój ma 3 szpilki- 2 z przodu i jedna z tyłu. mocuje się na nich gmole. nie wiem jak wibracje bez nich- cały czas mam 3... w sumie bez jednej silnik częściowo wisi i moze rzeczywiście być mnie wibracji :icon_twisted:...ale wolałbym wibracje i świadomość,ze silnik jest zamocowany tak,jak chciał producent. znajdz kogoś kto ma innego gsa i się zamieńcie ;). (ps odpisuję dlatego,ze poprosiłeś na priv-inaczej nie umiem Ci pomóc). pozwodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 SIlnik MUSI wisiec na wszystkich mocowaniach prawidlowo skreconych i sztywno tkwiacych w konstrukcji ramy. Jesli masz wibracje to sprawdz czy jak jezdziles bez mocowania to czy czasem nie wybily Ci sie otwory w ranie przez ktore wklada sie szpilki i śroby mocujace silnik. Jesli masz tam luzy lub nieprawidlowa srednice szpilek muszisz to zniwelowac, takie wibracje to nie tylko trzesace sie podnozki to swietne warunki o rozkrecania sie calego moto podczac jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 pewnie silnik jest skrecany na sztywno ale gs ma 2 gary co by wskazywalo ze moze byc skrecana na silentblockach to takie gumowe przeguby niwelujace wibracje moze byly na fabrycznych szpilkach nie wiem czy tak jest ale tak sobie glowwkuje??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 pewnie silnik jest skrecany na sztywno ale gs ma 2 gary co by wskazywalo ze moze byc skrecana na silentblockach to takie gumowe przeguby niwelujace wibracje moze byly na fabrycznych szpilkach nie wiem czy tak jest ale tak sobie glowwkuje??? nie widziałem zadnych gumek u siebie. a zakładałem gmole pare tygodni temu... jest na sztywno do ramy przykręcony. wibracje są,ale nie ma tragedii. mrowienie w rękach dopiero po 200km :icon_twisted: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Dzięki chłopaki za sugestie i rady.Pozwole sobie pokazać na przykładzie książki serwisowej dorwanej w PDFie:http://zory1.neostrada.pl/szpilkigs.JPGU mnie brakowało tej "zakółkowanej" na czerwono. Robota faceta wygląda na solidną robotę. Fotek u siebie nie zrobie bo starzy pojechali na comunię i zabrali Canona.Niech moc(z) będzie z wami :icon_twisted: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.