koniaczek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 JAWA! Smigalem bezawaryjnie przez 4000km atuty to np poza tym o czym wczesniej powiedziano to TANIE czesci, ale jak sie nie psuje jak u mnie to nawet tanich nie trzeba kupowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 atuty to np poza tym o czym wczesniej powiedziano to TANIE czesci, ale jak sie nie psuje jak u mnie to nawet tanich nie trzeba kupowac. to dotyczy tez MZ :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) he he he i znów to samo ;) Z opisów widzę, że to loteria. Powtórzę się po raz n-ty. Miałem Jawę TS 350, i 2 CZ 350 i ETZ 250. Łącznie stuknąłem na nich... nie pamiętam dobrze ale grubo ponad 100 000 km-ów. I mój wybór padłby na Jawę. Paliła najmniej 4,5 - 5 l/100 km, jeździła najszybciej, prowadziła się ciutkę gorzej niż CZ ale na pewno zdecydowanie lepiej niż ETZ. Dodam, że nie ograniczałem się tylko do asfaltu. Faktem jest, że słabym punktem Jawy jest zapłon (ten mechaniczny). Jednakże prawidłowo obsługiwany potrafi odwdzięczyć się całkiem prawidłową pracą. Po pewnym czasie ustawienie go zajmuję ok. 15 min. a pełna obsługa ok. 1 godz (tę wykonywałem 2 razy na rok).I tak jak MOC powiemJAWA JAWA i tylko JAWA :icon_twisted: Pozdrawiam i życzę udanego wyboru :) Edytowane 5 Maja 2006 przez hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 JAWA JAWA JAWA. Mam starszą Jawe i jest super a jak widziałem silnik od TS to był calkiem podobny. Mam tez MZ TS 250 i mam problem ze sprzęgłem. Jawa ma też wiecej mocy jak sie nie myle to o 7KMJezeli chodzi o wygląd to też JAWA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 WitamMiałem różne motocykle min. były to Mz 250, 251, cz 350 jawa ts 350 od których zaczynałem swoją przygodę z dwoma kółkami Z tych wszystkich najbardziej komfortowy i najlepiej prowadzący był Cz 350-to jest wielki atut tego moto w sumie to z wad jakie mi się najbardziej nasuwają na myśl to jest układ korbowy Wada ta również dotyczy nowszych modeli Jawy ts 350 - chociaż Czesi wsadzili do niej dwa łożyska środkowe na wał a nie jedno jak w czPoza tym jeśli już łożyska te złapią luz powoli zaczynają się problemy z odpalaniem zimnego silnika co spowodowane jest przerzucaniem mieszanki z jednej skrzynki korbowej do drugiej a nie nad tłoklubią też wysiadać wodziki w skrzynce biegów jeśli ktoś zacznie za szybko mieszać nogą poza tym w modelach z podniesionymi tłumikami pasażer po podróży musi zmieniać ubranie, ponieważ spaliny wędrują za bardzo w górę Jawy lubią też bogatą w olej mieszankę wręcz nie moga się bez niej obyć- za bardzo uboga potrafi mocno przypalić silnikMz 250 ten moto , tylko wersja z tarczą jest jak najbardziej dobrym rozwiązaniem- nie jest wolny od wad , które już wcześniej opisali ci koledzy z forum ale ręce rzadziej bedziesz miał ubrudzone smaremTylko nie radzę zakupu 251-moto nie stabilne i bardziej awaryjne niż 250-tkapozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.