tubapl Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Witam! Mam problem z GS. Silnik szarpie w srednim przedziale obrotow tzn na niskich chodzi w miare rowno, na wysokich idealnie jednak utrzymujac stala granice obrotow powiedzmy 4 tys zaczyna szarpac.Zaczal tez palic wiecej, tzn okolo 6, kiedys miescil sie w 5 litrach.Myslalem ze to gaznik, wyszyscilem, wszytko wygladalo okej jednak problem nie znikl. miedzyczasie poszla mi jedna swieca i nie wiem czy to nie ma jakiegos zwiazku z tym problemem, poniewaza dawno ich nie wymienialem wiec moze to byc tylko zbieg okolicznosci.Moze jakies sugestie co moglbym jesczze sprawdzic?Moze powiniene zainwestowac w synchronizacje?Tylko nie chchailbym inwestowac niepotrzebnie.pozatym zauwazylem ze motorek na zimnym jest pozbawiony w/w dolegliwosci. Dzieki z gory za jakies radypzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) Gaźniki się nasuwają pierwsze. Ale jeśli czyszczone? A regulowane? może za bogata mieszanka (spalanie wysokie, świeca poszła - może od nagaru?)Może być też problem z elektryką (kable wysokiego? fajki?)Ale mi to śmierdzi jednak bardziej paliwem - czytaj układem zasilania. Edytowane 4 Maja 2006 przez MarianKa Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 miałem to samo po wymianie filtra powietrza bez wymiany świec. wymień swiece. jeśli masz stary filtr powietrza to go też wymień ;). koszt praktycznie żaden- 12zł/szt świeca w larssonie, filtr 54zł tamże... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.