radziok16 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 :icon_mrgreen: witam tak jak w temacie mam jawke 50 typu skuter nie wkreca sie na obroty tzn odpali i przerywa potem gasnie, tak pare razy da sie ja odpalic i koniec dopiero jak ostygnie znow zapali. Z ciekawosci zdjalem cylinder glowice i tlok wraz z gaznikiem i przelozylem to wszystko od innej jawki rozni sie to tylko szlifem i tym ze na tloku sa 3 pierscienie a nie 2 ale odpalil bez problemu. Czego by to byla wina gażnika czy tego tłoka bo ten 2 pierscieniowy ciezej wchodzil i nie palila na nim wcale moze nie jest na ten szlif :bigrazz: HELP :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 po pierwsze tłok powinien tam byc 3 pierścieniowy po drugie gażnik wyczyśc wszystkie dysze i dobrze podegnij blaszke od pływaka bo przez nią czesto jest problem z pracą silnika możliwe też że tłok jest na inny szlif i ciężko chodzi a jak się rozgrzeje to już w ogóle ale wtedy powinineś to czu na kopce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 właśnie w tym sęk że nieczuć może jest ciut zaduży ten tłok bo na to wypadło że to jego wina. Gażnik przekręcalem i jest tak samo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a wal jest OK? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Co do tłoków to czeskie miały 2 pierścienie i na takich silniki pracowały najlepiej. Szkoda że już nie można takich kupić. Jak ktoś wie gdzie można dostać tłoki 2 pierścienowe to proszę o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 we Wrocławiu, róg Dubois i Drobnera, sklep "Pod Wueską". W tamtym roku przynajmniej mieli. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Co do tłoków to czeskie miały 2 pierścienie i na takich silniki pracowały najlepiej. Szkoda że już nie można takich kupić. Jak ktoś wie gdzie można dostać tłoki 2 pierścienowe to proszę o informacje. a mi sie wydaje inaczej ze to czeskie mialy 3 pierscienie :icon_twisted: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Wszyscy znajomi i ja też, mieliśmy w jawkach tłok z 3 pierścieniami. no chyba że ktoś kombinował i wsadził inny bo średnica podobno taka sama. ja np miałem podobno pierścienie od simaka bo średnica taka sama. ale co do tych pierścieni to nie jestem pewien, ale tak twierdził sprzedawca. założyłem i pasowały:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 dokładnie jawa orginalnie miała 3 pierścionki a polski demolud miał 2 a średnica jest ta sama a co do sima nie wiem jak ci pasowały może od jakiejś starszej wersji bo od 50 tłok jest troszke większy niż ten od ogara i jawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Omka jesteś w błędzie, oryginały miały 2 pierścienie a polskie wypociny 3. Przy 3 pierścieniowym tłoku, zauważyłem tylko większe grzanie i szybsze zużycie cylindra. Aha zrobiłem na ogarze z tym silnikiem ponad 40 tys. km więc kilka tłoków przejeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Omka jesteś w błędzie, oryginały miały 2 pierścienie a polskie wypociny 3. Przy 3 pierścieniowym tłoku, zauważyłem tylko większe grzanie i szybsze zużycie cylindra. Aha zrobiłem na ogarze z tym silnikiem ponad 40 tys. km więc kilka tłoków przejeździłem. jestes w bledzie ogary mialy polskie wersje tych silnikow i czeskie czeskie mialy na 100% 3 pierscienie :icon_twisted: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 nie wiem czy mówimy o tym samym ale JAWA nie OGAR miała 3 pierścienie i każdy kto zna się w temacie ci to powie OGAR polski miał 2 pierścienie a po to żeby wolniej jeżdził u nas bo takie przepisy bo jawa na tym samym silniku mogła jecha nawet 70 km\h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 nie wiem czy mówimy o tym samym ale JAWA nie OGAR miała 3 pierścienie i każdy kto zna się w temacie ci to powie OGAR polski miał 2 pierścienie a po to żeby wolniej jeżdził u nas bo takie przepisy bo jawa na tym samym silniku mogła jecha nawet 70 km\h dokładnie omka ma racje, co do wału ot jest ok i ot niezalezy od niego, wsadze mniejszy tłok juz mierzyłem mikromierzem i wtedy zerkne czy bedzie ok :D P.S ale żescie się orzpisali :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 jestes w bledzie ogary mialy polskie wersje tych silnikow i czeskie czeskie mialy na 100% 3 pierscienie :DW takim razie czesi i słowacy sprowadzają chyba tłoki z polski, bo w życiu nie widziałem u nich 3 pierścieniowych tłoków. http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/zabeh.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 W takim razie czesi i słowacy sprowadzają chyba tłoki z polski, bo w życiu nie widziałem u nich 3 pierścieniowych tłoków. http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/zabeh.htm mieszkam z dwoma czecham ale sie ich nie zapytam bo caly cas nawaleni hehehe :D Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.