Skocz do zawartości

regulacja czaszy plastików w VFR-ce


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ciąg dalszy udoskonalania swojego sprzęcika

Problem dotyczy czaszy owiewki i podstawy licznika(ten plastik z zegarami)

zarówno na postoju jak i w trakcie jazdy patrząc na ramiona kierownicy i ramę to odległość między nimi jest równa ale już zegary i czasza owiewki jest lekko wyższa z prawej strony i jakby lekko przesunięta w lewo.

Wiem ,że koleś od którego ją mam leżał i składał sam te plastiki i nie zrobił tego najlepiej :bigrazz:

Pytanie czy jest jakaś regulacja wysokości czaszy owiewki ?

Zegary z tego co patrzyłem to siedzą na takim metalowym uchwycie i pewnie trzeba będzie go wyśrodkować poprzez użycie tężyzny fizycznej :icon_mrgreen:

Zastanawiam się nad pomalowaniem na mat całej konsoli zegarów przy okazji tego rozbieranka.

Czy szkła zegarów i całe zegary dadzą się wyciągnąć z tego plastiku bez problemu? a może jest jakiś haczyk

Pozdrawiam i z góry dzięki :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zegary jak i czasza siedza na stelazu. zdemontuj i oblukaj stelaz. jakikolwiek slad rdzy na spawie swiadczy o jego naruszeniu, czyli, ze stelaz krzywy. zegary jak sie rozbiera to ramka schodzi razem z szklami. samych szkiel nie wyluskiwalem, wiec nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj demontowałem cały przód bo mam ten sam problem, moto leżało i stelaż jest lekko krzywy, rdzy nie zauważyłem natomiast regulacji nie ma, przynajmniej u mnie. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie siłowe prostowania stelaża, tak mi się wydaje. Mimo wszystko ja go nie zastosowałem :icon_mrgreen: . Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko jest tak na zero wyprostować stelaż pod zegary.Regulacji zadnej nie ma.Jest śruba na stelazu i tyle.To ze coś jest krzywe lub sa nierówne odstepy po jednej i po drugiej stronie moto,albo tez coś sie nie schodzi idealnie - to wszystko jest winą stelaża który jest poprostu krzywy.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ,jednak będę próbował to wyprostować bo strasznie brzydko wygląda

pogorszyć chyba nie pogorszę

a może się uda ładnie to naciągnąć

dam znać o sukcesach :flesje:

 

A przy okazji to mam inny problem - coś mi zaczęło stukać w silniku, nie ma reguły czy zimny czy ciepły czasami stuka a czasami nie -taki metaliczy dosyć głośny stuk tylko na wolnych obrotach

po wciśnięciu sprzęgła czasami w ogóle cichnie a czasami cichnie tylko trochę

Moto ma 50 tyś km na zagarze i tyle raczej ma

silnik jak do tej pory nie wziął ani grama oleju i pracuje równo - wykluczam stuki układu korbowego

coś wcześniej czytałem na temat kosza sprzęgłowego ale nie wiem o co chodzi za bardzo

może ktoś przerabiał u siebie bo mnie to wkurza

pozdr ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprostowanie stelarza nie jest takie proste. Stelarz jest spawany niby z cienkich rurek ale po pospawaniu tworzy przestrzenną konstrukcję i jak się zaczyna giąć to w jednym miejscu się prostuje a w drugim krzywi.

 

Przerabialiśmy to z Młodym VFR prostując stelarz w mojej CBR. Jedna osoba siedziała na moto a druga (tzn ja) za pomocą 2 rur o długości okoła 1-1,5 metra prostowałem stelarz.

 

Nam się udało ale nie było łatwo. Choć po fakcie zauważyłem że zegary troche krzywo stoją ale nie robię tego aby nie pogorszyć.

 

Ale próbuj może się uda.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...