Skocz do zawartości

WSK 175 - 2 chromowane pierscienie na tloku


kobuz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItajcie! Ostatnio robiłem kapitalke silnika i miedzy innymi zrobilem szlif cylindra, regenerowalem wal korbowy itp.. Przy okazji zalozenia nowego (państwowego) tloka, zastanowilem sie na zalatwieniem sobie oryginalnych pierscieni tlokowych (dobrej jakosci), no i udalo mi sie dotrzec do pewnego dziadka ktory takowe pierscienie mial:) Wysypal mi cała kupe pierscieni od WSK 175 i wsrod nich byly akurat chromowane pierscienie na 3szlif (czyli takie jak potrzebowalem), tak wiec wiedzac ze fabrycznie do WSK 175 montowano jeden górny pierscien chromowany.. no a ja zalozylem do swojego silnika dwa oryginalne chromowane pierscienie! Chcialbym zebyscie sie wypowiedzieli jak to moze wplynać na silnik?

Dodam jeszcze ze na tych pierscieniach tlok w cylindrze chodzi z bardzo malymi oporami! Po zlozeniu polowek silnika i zalozeniu cylindra i glowicy, wal korbowy moglem obracac rekami:) Co oznacza ze uklad "tlok-cylinder" ma maly opór!

Silnik odpalony chodzi chodzi extra! Zazwyczaj jak skladalem na zwyklych czesciach to po pierwszym odpaleniu silnik chodzil jak by sie grzal i chodzil że tak powiem "ociezale".. A teraz po pierwszym odpaleniu silnik chodzi jak dotarty! Nie grzeje sie za mocno i latwo wkreca sie na obroty:)

Pozdrawiam - Julas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie widze ze zachwalasz sobie te pierscienie? :icon_mrgreen:

 

jedynym minusem jest to, ze teraz chrom na pierscieniach zapewne jest twardszy od mieszanki, z ktorej wykonano cylinder. mysle ze wiesz jakie to skutki moga potem byc.

w kazdym badz razi eszlif i tak czasem trzeba zrobic, tak wiec ja zrobilbym zupelnie tak samo jak ty...

poza tym pierscienie te sa o wiele trwalsze no to i dystans na nich pokonany sie wydluzy...

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie iwem ile zaplaciles za te pierscienie pewnie grosze :bigrazz: W sekcji kartingowej swojego czasu jak tam jeszcze zaglądalem :cool: :icon_mrgreen: Targali z silnika wsk125 po 35KM;]Wszystkie silniki mialy pozalkadane cylindry od Mińska 125:P Nie jestem pewny ale ponoc pasuje idealnie bez wiekszych przerobek:PMa wieksze kanaly,lepsze chlodzenie i twardszą tuleje:)Co do pierscieni kolega zalozyl takie jezdzi juz 2 sezon i nienazeka:)pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KrzyChules

chromowane pierscienie mają twarda powloke i dobrze chodza w cylindrze

ale jak powloka chromowa sie zetrze ida potem szybko

ps magneto junak to moze nie demolud ale 4t :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założylem dwa chromowane, poniewaz robilem szlif w takim hujowym warsztacie i mi oddali cylinder wpradzie bez owla i bez stożka, ale wydawal sie za mocno porysowany! Wiem ze cylinder po szlifie powinien miec skosne mikro-ryski, no ale bez przesady! Tak wiec pomyslalem ze jesli dam twarde pierscienie to te ryski sie szybciej dotra:) Tak m sie wydaje..

Zgodzi sie ktos ze mna?

Pozdro - Julas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...