Reno616 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Witam !! Niedawno poskładałem do kupy pięknego Junaka i od tamtej pory stwarza mi nie lada prodlemy, z którymi staram się walczyć jak umiem - jestem twardy. Do rzeczy. Po uruchomieniu silnika i przechyleniu motocykla na lewo czy prawo gaśnie po 2 sek. przypadłość ta ustępuje już na średnich obrotach. Poziom paliwa w gaźniku jest na odpowiednim poziomie, blaszka zamykająca zaworek iglicowy jest ustawiona równolegle do górnej płaszczyzny pływaka, wiem że jest to tylko wstępna regulacja, ale sprawdzałem przy pomocy uszczelki i kawałka pleksy. Jest OK. Jak myślicie co w nim siedzi ?? Dzięki z góry za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Tzn. jak gasnie od razu czy jeszcze przez jakas chwiele pochodzi i dopiero jak gdyby zduszony gasnie ? Po mojemu przechyly te nie powinny miec wplywu na prace silnika inaczej przy kazdym zakreci gaslby :icon_razz: Na ktorym zabku masz iglice ? Sprawdz dokladnie aparat zaplonowy moze cos tam zwiera i iskra ci gasnie :icon_razz: Na odleglosc jest troche ciezko pomoc, sprobuj napisac dokladnie jak masz ustawiony gaznik i dokladnie co sie dzieje z silnikiem podczas tych przechylow, olecam tez strone jacota odnosnie wyregolowania gaznika wszystko tam masz czarno na bialym... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reno616 Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Jeśli chodzi o iskrownik to wszystko jest w porządku. Co do gaźnika to iglicę mam zapiętą na 3 rowek do góry, a śrubę regulacyjną skład mieszanki wykręconą o 2 obroty, więc sporo a po wykręceniu świecy jest zakopcona tak jakby była za bogata mieszanka. Po przechyleniu momentalnie spadają obroty silnika, aż do zatrzymania. Może go zalewa tylko dlaczego? Nieprecyzyjny zaworek iglicowy? Dodam jeszcze, że nie można wyregulować nisich obrotów, trudno mi powiedzieć ile ma teraz obr, ale słyszałem inne Junaki i chodziły na niższych obrotach (lewego powietrza nie ciągnie jestem pewien na 99%). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Mysle ze tylko za niski poziom moze powodowac tego typu objawy, sprobuj go podniesc.Jaki to gaznik, czy Pegaz i czy od Junaka czy WSK ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reno616 Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Moj gaźnik to Junakowy Pegaz GM26 U3 podcięcie na przpustnisy 35 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.