Gość KrzyChules Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Witam! Mam maly problem bo moj mbx nie chce jechac wiecej niz 80 inne mbxy podchodzą przynajmniej pod 100na swiecy boscha 3 elektrodowej wkrecal sie do 12 na luzie i jechal 80teraz na boschu jednoelektrodowym wkreca sie max. 9 tys na luzie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 widać masz złą świece skoro nie wkręca się na tyle ile powinien... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 tyle ze na tej 3 elektrodowej i tak 1 iskra byla i to mała a na 1 elektrodowej ladna duza iskra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 tyle ze na tej 3 elektrodowej i tak 1 iskra byla i to mała a na 1 elektrodowej ladna duza iskraNo to co. ale ona może gorzej odpalać, wiec ja bym dał z powrotem 3 elektrodową i na niej jeździł, skoro lepiej na niej chodzi, to znaczy, że powinieneś ja wsadzicz z powrotem nie??? A poza tematem, to ile dałeś za tą swiece 3 elektrodową??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 jezeli lepiej na 3 elektrodowej, to pakuj ta swiece. myslalem ze chociaz ty nie masz takich dylematow:P nie chce cie martwic, ale moze czas najblizszy na wymiane tloka...? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 bahaha mega tuning, 3 elektordy :clap: a wiesz o tym, że każdy silnik potrzebuje swiecy o odpowiedniej ciepłocie i że tylko taka bedzie działała poprawnie i dłuuugo ?kup orginalna swiece, na której wyszła z fabryki :icon_razz: :icon_razz: :biggrin: z larssona albo idz do jakiegos sklepu motoryzacyjnego i powiedz marke moto. koles wyciagnie kilka katalogów i dobierze swiece o odpowiednich parametrach , marka nie ma takiego znaczenia ( z góry odradzam ngk :/ ) jak juz kupisz ODPOWIEDNIĄ świece to ją załóz i nie gaś silnika puki sie dobrze nie rozgrzeje, najlepiej zrób kilka km ( to takie jakby docieranie swiecy :) ) i dopiero wtedy szukaj reszty problemów z wkręcaniem sie silnika na obroty ( mozliwe, że jest słaba kompresja albo blokada) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 bahaha mega tuning, 3 elektordy :clap: a wiesz o tym, że każdy silnik potrzebuje swiecy o odpowiedniej ciepłocie i że tylko taka bedzie działała poprawnie i dłuuugo ?kup orginalna swiece, na której wyszła z fabryki :icon_razz: :icon_razz: :biggrin: z larssona albo idz do jakiegos sklepu motoryzacyjnego i powiedz marke moto. koles wyciagnie kilka katalogów i dobierze swiece o odpowiednich parametrach , marka nie ma takiego znaczenia ( z góry odradzam ngk :/ )jak juz kupisz ODPOWIEDNIĄ świece to ją załóz i nie gaś silnika puki sie dobrze nie rozgrzeje, najlepiej zrób kilka km ( to takie jakby docieranie swiecy :) ) i dopiero wtedy szukaj reszty problemów z wkręcaniem sie silnika na obroty ( mozliwe, że jest słaba kompresja albo blokada) Świeca z 3 elektrod tez może miec różne ciepłoty.. a poza tym na zime świeca powinna byc raczej cieplejsza, a na lato zimniejsza.... Ja u siebie powinienem mieć chyba 85, a teraz mam 60 i jeżdzi, a i na 95 nie było żadnych różnic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 jesli chodzi o tą swiece to ona siedziała tam od kupna i to nie zaden moj wymysl by ja tam pakowac lecz zaraz sprawdze czy na tej 3 elektrodowej bedzie sie dobrze wkrecac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 a może coś z gaźnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 to wszystko moze tez byc od ustawienia zaplonu. Wejdz sobie na ta stronke i przeczytaj http://www.widget.czest.pl/hondambx.php?id=odblokowanie muj mbx wkreca sie na luzie do 10tys. a poleci 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 to wszystko moze tez byc od ustawienia zaplonu. Też bardzo możliwe. popieram... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 jesli chodzi o tą swiece to ona siedziała tam od kupna i to nie zaden moj wymysl by ja tam pakowac lecz zaraz sprawdze czy na tej 3 elektrodowej bedzie sie dobrze wkrecac No ciekawe co to jest za świeca... może gościowi została od jakiegoś samochodu i wkręcił :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 po rozgrzaniu na obu swiecach wkreca sie na 9 tys obrotow na ssaniu 10 tysmozliwe jest ze wtedy wkrecala sie na 12 tys gdyz byl podlanczony dozownik i zamiast oleju podawal powietrze (robie mieszanke bo cos podejrzanego jest z dozownikiem) zdjęłem lewy dekiel i zaplon jest gdziestak posrodku i na obu swiecach leci 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 po rozgrzaniu na obu swiecach wkreca sie na 9 tys obrotow na ssaniu 10 tysmozliwe jest ze wtedy wkrecala sie na 12 tys gdyz byl podlanczony dozownik i zamiast oleju podawal powietrze (robie mieszanke bo cos podejrzanego jest z dozownikiem) zdjęłem lewy dekiel i zaplon jest gdziestak posrodku i na obu swiecach leci 80 mówisz, że jak było coś z dozownikiem i podawał powietrze, to może maż źle gaźnik wyregulowany i wtedy on dostaje za mało powietrza, za dużo mieszanki???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 z gaznikiem całą sobotę kombinowałem i dalej tak samo zapinka jest na 2 rowku a sroba powietrza 2.5 wykrecona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.