zxdaniel Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 moze łatwiej i taniej wyjdzie ci na jakoms japoncu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi30 Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 O to wlasnie chodzi. :biggrin: Silnik jeszcze do niedawna byl zamontowany w moto i sprawowal sie bezawaryjnie zeby okreslic jego stan musze zmierzyc cisnienie w cylindrach ;) a włsnie dlaczego juz nie jest w motorze,to jest silnik na pełnym wtrysku,czy gaznik-i,podeslij mi moze foty tego silnika jesli masz tez jak był zamontowany w moturze :icon_mrgreen: ps.Japonia odpada,jak chciałbymjaponca to po prostu poszedłbym do sklepu i se go kupił a to nie o to chodzi :cool: :icon_biggrin: :bigrazz: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 a włsnie dlaczego juz nie jest w motorze,to jest silnik na pełnym wtrysku,czy gaznik-i,podeslij mi moze foty tego silnika jesli masz tez jak był zamontowany w moturze :icon_mrgreen: ps.Japonia odpada,jak chciałbymjaponca to po prostu poszedłbym do sklepu i se go kupił a to nie o to chodzi :cool: ;) :bigrazz: :icon_biggrin:Silnik jest gaznikowy zamontowany byl w ramie k-750 po drobnej przerobce m.in pod filter oleju i takie tam. Moto bylo stylizowane na H-D WLA co mi nie odpowiadalo. Wykonanie techniczne pozostawialo wiele do zyczenia no i mialem przygotowany do budowy sama silnik zaza. Kupilem go wiec dla papieru i paru czesci. Silnik pracowal bez zarzutu tak u mnie jak u poprzedniego wlasciciela ktory prawdopodobnie ma jeszcze foty calego moto tylko musze sie z nim skontaktowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi30 Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Silnik jest gaznikowy zamontowany byl w ramie k-750 po drobnej przerobce m.in pod filter oleju i takie tam. Moto bylo stylizowane na H-D WLA co mi nie odpowiadalo. Wykonanie techniczne pozostawialo wiele do zyczenia no i mialem przygotowany do budowy sama silnik zaza. Kupilem go wiec dla papieru i paru czesci. Silnik pracowal bez zarzutu tak u mnie jak u poprzedniego wlasciciela ktory prawdopodobnie ma jeszcze foty calego moto tylko musze sie z nim skontaktowac. W porządku czekam na foty informacje oraz cene ;o) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi30 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Silnik jest gaznikowy zamontowany byl w ramie k-750 po drobnej przerobce m.in pod filter oleju i takie tam. Moto bylo stylizowane na H-D WLA co mi nie odpowiadalo. Wykonanie techniczne pozostawialo wiele do zyczenia no i mialem przygotowany do budowy sama silnik zaza. Kupilem go wiec dla papieru i paru czesci. Silnik pracowal bez zarzutu tak u mnie jak u poprzedniego wlasciciela ktory prawdopodobnie ma jeszcze foty calego moto tylko musze sie z nim skontaktowac. coz tymi fotkami tego silnika od cytryne nadal czekam a nimom nic ;o) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Sprawdz poczte :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi30 Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 czescFotki doszły,pisałeś ze masz równiez kryze do tego silnika,na zdjeciach jej nie widze.Co do ceny to muszę powiedziec ze nie moge ci nic zaoferowac na chwile obecna,ponieważ nie wiem w jakim stanie technicznym jest silnik.Pisałeś ze sprawdzisz cisnienie na cylinderkach...........?????;o).Silnik bardzo podbny do silnika Garbatego,to chyba tyle czakm na twoja propozycje,a dodam tylko tyle ze silnik nie ma dokumentacji????i bedzie problem z legalnym wpasowaniem go w rame sama (czyt sam budowany od podstaw co za tym idzie uwarunkowania prawne dot rejestacji samów Norbi30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 czescFotki doszły,pisałeś ze masz równiez kryze do tego silnika,na zdjeciach jej nie widze.Co do ceny to muszę powiedziec ze nie moge ci nic zaoferowac na chwile obecna,ponieważ nie wiem w jakim stanie technicznym jest silnik.Pisałeś ze sprawdzisz cisnienie na cylinderkach...........?????;o).Silnik bardzo podbny do silnika Garbatego,to chyba tyle czakm na twoja propozycje,a dodam tylko tyle ze silnik nie ma dokumentacji????i bedzie problem z legalnym wpasowaniem go w rame sama (czyt sam budowany od podstaw co za tym idzie uwarunkowania prawne dot rejestacji samów Norbi30Przyjrzyj sie dobrze na obwod kola zamachowego na zdjeciu z i bez skrzyni ;) . Ok jak sprawdze cisnienie to Ci napisze. Co do legalu to silnik jest czescia wymienna i jezeli nie ingerujesz w konstrukcje ramy to nie powinno byc problemu. A ingerencja w tym przypadku bedzie symboliczna i trzeba to zrobic tak zeby byla niewidoczna. Co do silnika to kto sie zorientuje ze to nie jest silnik oryginalny od rusa (na st. diag. to az tak sie nie znaja. Chyba ze jakis spec). Poprostu sprawdza nr silnika w katalogu jezeli beda mieli watpliwosci :eek: . Ciekawe co ja mam powiedziec :biggrin: .Legalnie droga jest dluga i kreta i podwoi Ci koszt budowy. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 można też prosić o te fotki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) można też prosić o te fotki :)Nie ma sprawy. Jezeli masz jakies sugestie uwagi to zapodaj mi a i Norbi przypuszczam tez jest ciekaw :icon_razz: .Ps Co do zdjec przerobki tylnego kola to o nich pamietam z tym ze jeszcze czekam na ta przejsciowke z dyfra na kolo :clap: ale jest juz w hartowni:P Edytowane 13 Maja 2006 przez kardan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi30 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Nie ma sprawy. Jezeli masz jakies sugestie uwagi to zapodaj mi a i Norbi przypuszczam tez jest ciekaw :icon_razz: .Ps Co do zdjec przerobki tylnego kola to o nich pamietam z tym ze jeszcze czekam na ta przejsciowke z dyfra na kolo :buttrock: ale jest juz w hartowni:P iiiii............................................jakies foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 iiiii............................................jakies fotyRozwin temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Nie bardzo rozumiem jaki jest cel wstawiania tego silnika w Dniepra jezeli jest to slabsze od oryginalnego Dniepra i z czesciami trudniej oraz drozej ???Co to ma dac ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi30 Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 iiiii............................................jakies foty napisłąem ze rowniez jestem ciekaw ale sam nie wiem czego wiec zadałęm pytanie o foty (pewnie chodzi o to tylne kólko :icon_twisted: :icon_twisted: Nie bardzo rozumiem jaki jest cel wstawiania tego silnika w Dniepra jezeli jest to slabsze od oryginalnego Dniepra i z czesciami trudniej oraz drozej ???Co to ma dac ? Adam M. A kto tu pisze o ramie Dniepra,przesledz temat uwaznie a bedziesz wiedział o co biega :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 napisłąem ze rowniez jestem ciekaw ale sam nie wiem czego wiec zadałęm pytanie o foty (pewnie chodzi o to tylne kólko :icon_twisted: :icon_mrgreen:A kto tu pisze o ramie Dniepra,przesledz temat uwaznie a bedziesz wiedział o co biega :icon_mrgreen: :notworthy:Jesli chodzi o temat z tym kolem to zajrzyj na temat pt krzyzak. :icon_mrgreen: Sugestie i uwagi wyslane do zapka dotyczyly silnika 2CV. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.