malegro Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Właśnie zakupiłem Aprilie Af1 125 90r. i nie ma w ogóle w niej prądów, akumulator sprawny na 100%, wszystkie kable prawidłowo podłączone. Poprzedni właściciel twierdzi że spalił się regulator napiecia, odkęciłem go i faktycznie pod spodem jest cały stopiony ten plastik. Moje pytanie brzmi czy jeżeli wymienię ten regulator to wszystko bedzie ok? czy może jest jeszcze jakaś część co jest odpowiedzialna za elektrykę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Za elektryke odpowiedzialne są jeszcze cewki.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 dodam jeszcze, że motor zapala (na pych) i ma iskre oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 co jest nikt nie pomoze koledze z Leszna? Przeciez sa na tym forum tegie glowy dla ktorych to pewnie pestka, NO DALEJ!! Mi tez sie wydaje ze to moze byc wina jakiejs cewki, ale poczekajmy na ekspertow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 (edytowane) wymien regulator, sprawdz przedewszystkim bezpieczniki! pradnice(tam gdzie sa te cewki wyzej wymienone :icon_razz: ) mozesz sprawdzic najprosztszym miernikiem napiecia zmiennego, który mozna kupic za kilkanascie złotych (15zł) w sklepie z czesciami elektronicznymi lub na bazarku u przyjaciol ze wschodu, jezeli nie masz nic grzebane w instalacji to z silnika powinny isc do regla dwa przewody takiego samego koloru(chyba zołty albo zołtoczarny, bo tak mam na schemacie z neta), jezeli mozesz odpalic motocykl na "pych" to odpal i zmierz napiecie(pamietaj tam jest napicie zmienne) pomiedzy tymi przewodami a obudowa prostownika, jezeli jest około 14V to pradnica jest ok. Sprawdz jeszcze zanim załozysz nowy regel czy nie ma gdzies zwarcia w instalacji lub nie sa za mocne zarówki załozone, bo regulator/prostownik sam z siebie sie nei spala :icon_razz: Edytowane 30 Kwietnia 2006 przez japko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 no z tym nowym regulatorem to nie jest tak łatwo, może ma ktoś na sprzedaż regulator napięcia do Af1 125 90r. Wychodzą z niego 4 wtyki oznaczone: G G R +B, a kable są połączone do niego : żółty, żółty, czerwony i pomarańczowy. Regulator Ducati Energia: 343870 8904. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Zapytaj tu GG: 2187206 lub tu : [email protected] poszukaj tez na allegro , pytaj u tych co maja czesci wystawione Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 jezeli nie kupiłes jeszcze to popatrz na allegro tam jest duzo czesci, a nie musi byc to koniecznie od af1, moze byc tez od rs, rx etx w kazdej jest ten sam ;) w ostatecznosci to jak nie znajdziesz takiego, mozna z innego moto załozyc tylko sprawdzic przedtem czy wytrzyma pobór pradu oraz wyprowadzenia koncówek zeby odpowiednio podłaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 dzięki za podpowiedzi, szukam cały czas na allegro i w ogłoszeniach, ale narazie nikt nie ma, trudno trzeba byc cierpliwym, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Przed wymianą reglera na nowy najpierw trzeba znaleźć przyczyne awarii, by nowy nie poszedł szybko w ślady starego.Przyczyn może być kilka:- zwarte uzwojenia alternatora - moto ma już kilka latek, jest narazone na drgania i możliwe, ze gdzieś wyłuszczyła się izolacja z uzwojeń lub się one przegrzały i zwarły. Na to nie pomoże żaden regulator, bo huolają tam wtedy straszne prądy i spali się wszystko. trzeba najpierw dokładnie pomierzyc uzwojenia.- zwarcie w instalacji - przeiążono regulator poprzez zwarcie jego wyjścia do masy lub inną "magię" przy instalacji. To też trzeba sprawdzić.- samoistne uszkodzenie regulatora - tu wystarczy tylko wymian.Z tego, co pamiętam to reglery w tych apriliach są dość podobne. Chyba na wrocławskim bazarze nie stoi koleś, który ma w ofercie reglery do aprilii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 kupiłem nowy regulator i narzaie jest wszystko dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.