wloch11 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Witam . Mam problem z kupnem nowego motoru a dokładnie z wybraniem pomiędzy Suzuki DR 600 a Hondą XL 600 R(posiadam na ten cel 5 tyś zł). Mam 190 wz i 117 kg. Jestem mieszkańcem Katowic także jeżdzę po mieście ale czasem lubię wyskoczyć do lasu czy w góry. Obecnie mam Suzuki Marauder VZ 800 i nie jestem zadowolony z tej marki. Poprzednio posiadałem Yamahę XT Thener 600z , firma ok. ale motor do terenu zbyt ciężki , nie mam tu na myśli jakiegoś skaknia tylko jazdę amatorską. Proszę o doradzenie , który z motorów jest lepszy, ewentualnie inne propozycje ciekawych motocykli. Z góry dziękuje za udzieloną pomoc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 A XT z lat osiemdziesiątych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Z tych dwóch to Honda. Ale nie dlatego, ze niby Honda zawsze lepsza od suzuki.Uważam, że w terenie DR600 spisuje się kiepsko, a XL600R znacznie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Jak jeździłeś XT i uważasz że ciężki w teren to odpuść sobie TA. Ja miałem XTZ660 (cięższy niż XT) i jeździłem z kolegą (on na XL600V) i po polnych drogach lub leśnych ścieżkach to TA nie dawał rady za Tenerą. Za to na asfalcie widlak był lepszy - inna praca silnika i komfort jazdy, ważne w trasie.Proponuję wybrać coś z KTM-ów. Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja ci poradze KLR jest dobra i na trase i w teren,nie jest cięzka,a w porównaniu do DR myśle ze jest lepsza. Edytowane 27 Kwietnia 2006 przez RAFA?33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Ja ci poradze KLR jest dobra i na trase i w teren,nie jest cięzka,a w porównaniu do DR myśle ze jest lepsza.Witam.Pod jakim względem KLR jest lepsza od DR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Tu by szło pewnie dyskusje prowadżić kilka dni,ale miałem dr i klr i takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Ja też mam pewne przemyślenia dotyczące obu tych motocykli, tzn. KLR650 i DR800. Nie chcę dyskutować, tylko poznać Twoje argumenty.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) co do DR 600 i KLR 600 to jeden pies ... waga podobna ,z tym ze KLR maja seryjnie rozrusznik i silnik DOHC co do DR 800 i KLR 650 to hm Dr-ka ciezsza siedzialem na takowej i wyraznie czuc dodatkowe 20 kilo wagi, do tego wiecej plastiku wiec w terenie latwo polamac ,zato wyzsza szyba bardziej zdatny na trasy ,pod wzgledem mocy bylo podobnie Dr-ka mniej elastyczna , no i ten ponadczasowy wyglad DR-ki :D Edytowane 27 Kwietnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 KLR 650 ma zdecydowanie niżej środek ciężkości niż dr800 - to duży plus. A lżejsza jest chyba o 50 kg (dr800 - 222 kg z paliwem) :D . Przy podobnej mocy jest ciekawą alternatywą. Poza tym silnik zdecydowanie elastyczniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Kolega pytał się o porównanie DR 600 do XL 600 a wy mu już zaczynacie jakieś Bigi proponować :(Zasadniczo XL wykonana jest z dużo lepszych materiałów niż suka, i to głównie przeważa na jej korzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baal_XL600 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Jak jeździłeś XT i uważasz że ciężki w teren to odpuść sobie TA. Ja miałem XTZ660 (cięższy niż XT) i jeździłem z kolegą (on na XL600V) i po polnych drogach lub leśnych ścieżkach to TA nie dawał rady za Tenerą. Za to na asfalcie widlak był lepszy - inna praca silnika i komfort jazdy, ważne w trasie.Proponuję wybrać coś z KTM-ów. troche się zapędziłeś. on mowił o XL600R anie 600V TA, to przecież dwa różne motocykle:P ale mniejsza z tym, o DR nic nie moge powiedzieć bo nie jeździłem ale mam Xl od jesieni i jazda w terenie nie sprawia mi żadnych kłopotow chociaż to jest mój pierwszy sprzęt. na początku jeździłem na kostkach, teraz na oponach enduro, głownie polne szutry i leśne drogi. błoto raczej omijam ale puki miełm kostki przejeżdzało sie przez wszystko. jeśli masz na oku sztuke w niezłym stanie to ja bym na twoim miejscu brał XL, sam trafiłem na mine ale sprzet jest tak nieskomplikowany że wszystko jestem w nim w stanie zrobić sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 a ja powiem tak nie szukaj danego typu obojetnie czy to *onda , Suka , Kawa czy XT-ek, szukaj po stanie moto lepiej kupic Kawe w bdb stanie niz zajezdzona *onde nadajaca sie do kapitalki albo wymiany silnika... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Jeżdziłem na obu sprzętach, pod względem terenowym XL ma przewagę, sporo lżejsza i poręczniejsza od DR-ki.DR ma sporawy i pękaty zbiornik co może nieco przeskadzać w trudniejszym terenie, za to na asfalcie (trasy) bardziej stawiał bym na DR.Jest większa i po załadowaniu bagażu, 2 osoby mają dużo więcej miejsca niż na XL-ce.Obecnie sam latam na XL600R, w trasy jeżdzę żadko a w terenie lepiej mi się jeździ na XL-i.Wejdz na moją stronkę www.xl600.go.pl , tam w dziale uzersów masz kontakt do kilku osób jeżdzących na XL-kach, możliwe że ktoś z nich też jeździł wcześniej DR-em to również dadzą Ci porównanie. ja bym na twoim miejscu brał XL, sam trafiłem na mine ale sprzet jest tak nieskomplikowany że wszystko jestem w nim w stanie zrobić sam. To prawda, silnik jest bardzo prosty jak znasz podstawy to jesteś w stanie zrobić wszystko sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Przy Twoich gabarytach proponowal bym DR, jest wieksza od XL i bedzie Ci duzo wygodniej. Ale tak naprawde to w wyborze miedzy XL a DR powinienes brac pod uwage stan ogladanego motocykla. Oba sa podobne, no moze poza tym, ze DR 20kg wiecej ma. Ale ja (175cm, 56kg) daje rade na DR i to nie jest jakas tam specjalna walka z motocyklem. Ktorego nie wybierzesz, bedzie bardzo dobrze, o ile nie wpakujesz sie na mine. Dla mnie oba motocykle sa fajne w teren i na miasto. Powodzenia przy szukaniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.