Kondziu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Wlasnie tak przegladalem strony z komb.i natrafilem na takie cos : http://www.louis.de/?partner=katpdf&topic=...artnr_gr=207511Czy ktos moze mi powiedziec o nim wiecej ?? jak sie w nim jezdzi i czy wogole jest dobry na pierwszy komb.Bo ja zupelnie jestem zielony w tych sprawach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 dobry na pierwszy komb. Zwyły kombinezon bez żadnych bajerów technicznych, widziałem ten kombinezon w Louisie ale za tą cenę wybrałbym FLM-a z ochraniaczami. pzdr...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Sam posiadam kombi Probikera dwuczęściowe i uważam, że nie jest złe. Problemem może być wykonanie bo w moim niestety szycie nie jest idealne. Na pewno dobrze leży, skóra nie jest jakaś nieprzyjemna, dobrze się układa i przyjemnie się w nim jeździ. Ma łaczniki pomiędzy skórami z elestycznego, przewiewnego materiału więc nie jest nawet tak bardzo gorąco. Z tego co czytam ma twarde protektory łokci i ramion (jeśli sa takie jak w moim to ok - sa naprawdę dobre). Jeśli odpowiada Ci kolorystyka i krój to można brać. Z tym, że to co pokazujesz to nie jest komplet - cena dotyczy tylko kurtki, tutaj są spodnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 WitamDziekuje za odpowiedzi, co do tego kombi to ja jestem zdecydowany (tylko inny kolorek :D)ale jeszcze sie powstrzymam. Pozdrawiam i dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...