Kamel-JG Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Hi Czy napotkał się ktoś z opcją zmiany silnika w RF 600R na silnik z modelu 900? Jak to się je? Raz w życiu spotkałem erefkę 600 z piecem od 900, z tym, ze nie była na chodzie :biggrin: a własciciel jakis zamotany. Nie wiem natomiast jak to wygląda od strony technicznej (zaczepy, potrzebne jakies przeróbki?), Słyszałem, ze zmienia sie tez piecyki w innych moto, typu GSXR etc. Mam zamiar zrobić to w Swojej RF 600 - 1993, moze ktos wie czego mam się spodziewać? PS. Sorka jesli juz coś podobnego było, ale nie znalazłem w historii... Pozdro Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Nic podobnego nie bylo wiec bedziesz pionierem.Przekladki silnikow GSXR ( 7 / 11 ) to rzecz stara, sprawdzona i dobrze udokumentowana. Ale dotyczy to olejakow, gdzie nie trzeba sie pitolic z instalacja chlodzaca. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ja słyszałem o takich motywach w RF-ach, nie mniej jednak nie moge znaleźć nikogo, kto to robił i sensownie podpowie na co zwrocic uwagę. Podobno rama w modelu 900 jest o chyba 1,5 centa dłuższa/szersza i inny jest kont wyprzedzenia główki, a poza tym reszta to to samo... aha no i z wiadomych powodów wahacz jest dłuższy. Więc chyba nie powinno być większych problemów z uchwytami do ramy, wszak jest ich aż 2 sztuki :D i mocowanie obok wahacza, i tu kolejny dylemat... Czy wpasuje skrzynie do ramy :clap:, góra silnika rzekomo wchodzi na styk, bez późniejszej możliwości ingerencji w pokrywę klawiatury. To chyba tyle co wiem na temat "pasowania" jednego z drugim :P Jak sobie cos przypomne to dam znać :) PS. W planach mam uczynić powyzszą operację końcem sezonu więc życzcie mi good luck :clap: pa Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ja bym zamienil jedno na drugie w calosci - 900 to duzo lepszy motocykl.I moze byc taniej niz przy zamianie silnikow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 W sumie masz racje z tym, że 900 jest lepsza. Nie mniej jednak kupno silnika to koszt ok 3000 zł, więc wychodzi na to, że przekładka bedzie droższa. Ale są tego zalety... :icon_razz: 600 z piecem 900... Aż miło na sercu się robi :icon_razz: Jeśli zamiana sprzęta to chyba sensowniej na coś, nazwijmy to "bardziej popularnego" typu RR czy "jedynkę". Sam już nie wiem co mam robić :biggrin: Pzdr Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.